Mulla on saunalahden edukas -liittymä, muuten tosi hyvä ja edullinen mutta ärsyttää se että kun mulle saapuu multimediaviesti, niin puhelin ei avaa sitä vaan siihen tulee vain viesti: "Sinulle on saapunut multimediaviesti numerosta blaablaablaa, voit lukea sen osoitteesta http:/mms.saunalahti.fi/mms salasanasi on blaablaablaa"
Onks mun kännykän mms-asetuksissa jotain pielessä vai pitääkö ne viestit noutaa jotenkin erikseen wapin kautta?
Kokeilin mennä wapissa tohon osoitteeseen mutta jotain se herjasi että tollaselle sivulle ei ole yhteyttä tms.
Mms-viestien lukeminen
8
6713
Vastaukset
- Kraakku
Kuinka vanha puhelin sinulla on? Entä puhelinmalli? Pystyykö se näyttämään isoja kuvatiedostoja?
- Aloittaja
Mulla on Nokia 6101 ja välillä oli 2610, kummassakaan ei toimineet. Ei pienet kuvaviestit eikä mid-äänet eikä isommat kuvatkaan. Aina se vain antaa linkin nettiin mistä sen voi lukea
- Kraakku
Aloittaja kirjoitti:
Mulla on Nokia 6101 ja välillä oli 2610, kummassakaan ei toimineet. Ei pienet kuvaviestit eikä mid-äänet eikä isommat kuvatkaan. Aina se vain antaa linkin nettiin mistä sen voi lukea
Siinä tapauksessa et saa multimediaviestejä näkyviin kännykällä. Pitäisi hankkia uudempi puhelin tai sitten vain tyytyä katselemaan kuvat netistä.
- Saunalahden käyttäjä
Kraakku kirjoitti:
Siinä tapauksessa et saa multimediaviestejä näkyviin kännykällä. Pitäisi hankkia uudempi puhelin tai sitten vain tyytyä katselemaan kuvat netistä.
Jos sinulla on sellanen puhelin, joka pystyy mms-viestejä vastaanottamaan ja lähettämään, niin kannattaa kirjautua Saunalahden oma.saunalahti -sivulle ja lähettää kännykään mms-viestiasetukset. Myöskin, jotta viestejä pystyy vastaanottamaan niin täytyy itse lähettää yksi multimediaviesti ja sitten toimii myös niitten vastaanottaminen normaalisti eikä tule linkkejä nettiin.
- sitten noi
Saunalahden käyttäjä kirjoitti:
Jos sinulla on sellanen puhelin, joka pystyy mms-viestejä vastaanottamaan ja lähettämään, niin kannattaa kirjautua Saunalahden oma.saunalahti -sivulle ja lähettää kännykään mms-viestiasetukset. Myöskin, jotta viestejä pystyy vastaanottamaan niin täytyy itse lähettää yksi multimediaviesti ja sitten toimii myös niitten vastaanottaminen normaalisti eikä tule linkkejä nettiin.
puhelit vuodelta miekka ja kypärä ei oikeen tue noita uudemmilla puhelimilla lähettyjä mms viestejä..
- on nuo samat
sitten noi kirjoitti:
puhelit vuodelta miekka ja kypärä ei oikeen tue noita uudemmilla puhelimilla lähettyjä mms viestejä..
puhelimet, 6101 ja 2610 ja molemmat vastaanottavat multimediaviestejä, ei niitä tarvitse erikseen hakea. Kun uuden puhelimen aukaisee, operattori lähettää asetukset. (ainakin Saunalahti) Ne pitää tallentaa. Mukanahan on käyttöohje, sieltä voi katsoa kuinka ne pitää puhelimessa olla.
- .........
on nuo samat kirjoitti:
puhelimet, 6101 ja 2610 ja molemmat vastaanottavat multimediaviestejä, ei niitä tarvitse erikseen hakea. Kun uuden puhelimen aukaisee, operattori lähettää asetukset. (ainakin Saunalahti) Ne pitää tallentaa. Mukanahan on käyttöohje, sieltä voi katsoa kuinka ne pitää puhelimessa olla.
Jostain syystä aina asetukset ei välttämättä mene perille oikein jos lähettää asetukset vaan viestillä. Jotkut puhelinmallit tekee sitä. Siinä tapauksessa varmin keino on hakea sieltä saunalahden sivuilta manuaaliset ohjeet joilla voit syöttää tiedot oikein suoraan puhelimeen.
- tarsis
Hei ! Ei se puhelimesta ole kiinni,mulla on vuoden vanha Nokia
kaikilla mahdollisilla mukavuuksilla mut eipä vain saa avattua ja
kyllä aiemmin(toinen operaattori)tuli mms perille normaalisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794