Maj Karman faniyhteisö

**Tiina**

Löytyykö täältä yhtään Maj Karman musiikin ystäviä?

Bändille on perustettu keskusteluyhteisö osoitteeseen

http://majkarma.foorumit.fi

joten kaikki bändiä kuuntelevat, tervetuloa joukkoon, niin saadaan keskusteluakin aikaan :)

4

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satiinisydän

Kyllä täältä ainakin löytyy! :) Rekkautunutkin olen tuolle foorumille jo.

• Pääkkönen1

On Septemberin kanssa kuunnellut sitä, musiikkimaku siis laaja.

• Pääkkönen1

Kiz Tiina, hyvin rullaa.

• noh...

No en sano muuta, mutta hakemalla hain tältä Suomi24- foorumilta palstaa,jossa voisin sanoa Herra Ylpön olevan mielestäni Suomen seksikkäin mies, kuten hän minun naisen mielestä ihan oikeasti on: minä aidosti varmaan pyörtyisin, jos juttelisin sen ihmisen kanssa ja jos näkisin sen ihmisen kasvokkain ( ja olen jutellut monen julkkiseksen kanssa), koska paitsi että Herrra Ylppö on jumalattoman komea, on myös älykäs taitava muusikko, mutta en löytänyt yhtään keskustelua, missä olisi aiheesta ja tä,äm tyylin musiikista ja ylipäätään Maj Karmasta itseään voinut avartaa ja tähänkin satuin sattumalta, h*veton monen klikkauksen jälkeen...

Maj Karma on tai oli tyylilajissaan Suomen omintakeisimpia bändejä. Tsemppiä niin sille bändille, kuin Herra Ylpöllekin!

Bändien fanisivustoilla en vieraile, eli niin paljoa en mitään bändejä fanita, mutta Herra Ylpön jonkun live- keikan haluan nähdä: jessus mite hieno persoona, musiikissa, ajatuksissa, ja kaikessa.

Minä en ulkonäöstä kuolaa monia miehiä, vaan blondina annan usein pakit fiksuillekin, mutta toi Herra Ylppö: onnea hänen tyttöystävälleen!;)

Jos menen joskus naimisiin, haluan mieheni silmien olevan vähän kuin Herra Ylpön - karikatyyri ja satiiri tämä, mutta saahan nainen ihailla komeaa miestä.:) Ehkä mun pitää muuttaa ulkomaille tavatakseni unelmieni miehen.

Ikävä, ettei Herra Ylpön musiikista voi keskustella kiinnostunut tällä foorumilla, koska se on ainoa syy, miksi tulin edes etsimään keskustelua siitä tässä.

Mutta kiitos ja sydän Herra Ylppö, musiikistasi!:) Tuot valoa tavistenkin kulahtaneiden arkeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe