alkoholi paniikki

paniikkia

oon 24 v jätkä ja mulle on viime aikoina tullu jo parin päivän juomisesta kauhee paniikki kohtaus krapulassa. mistä moinen voi johtua koska olen ryypännyt koko pienen ikäni ja aiemmin vielä enemmän kuin nykyään???saattoi koulu aikaan mennä parikin kuukautta helposti ja nyt juon vain viikonloppuisin mut on säikäyttänyt pari kertaa kunnolla kun joutuu jo kippurassa vapisemaan ja lattialla kouristelemaan...

14

2822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paniikkipalvelu

      kofeiininkäytöstä, sen kehittymiseen voi mennä vuosia. Alkoholi vaikuttaa moniin tärkeisiin välittäjäaineisiin, vahvistaen siten häiriötäsi. Nuo lattialla vapisemiset ja kouristelut kertovat, että jotain on pahasti vialla kemioissasi. Käy tutustumassa blogiini, ehkä sieltä löytyy jotain sinullekin.

    • ----

      Juo vähemmän ja harvemmin, ja ei ainakaan päiviä putkeen.

      • jos et jo olekkin

        alkoholin aiheuttama paniikki voimistuu ja vie sinut kohta mullan alle !

        Koita kestää ------- siihen ei ole enää pitkämatka !


    • vinkkilästä vilahtaa

      Hanki legurilta bentsoja. Ne satavarmasti torppaa paniikin ja rentouttaa lihaskouristukset.

    • .-,.,.,

      vast vähä myöhemmin ja ei paljoo aikaa ku 3 päivän illal sain kauheen paniikkikohtauksen röökin jälkeen, menin sit vaan tärisee ja nukkuu.
      Liikaa viinaa, liikaa röökii tai sit kuten joku sano et liikaa kofeiinii.

      • aika usein

        sydämentykytystä öisin tietyistä alkoholijuomista--näyttäisi olevan selvä yhteys joten olen rajoittanut niiden käyttöä.


    • re

      19v. jannu ja itellä tulee kans yleensä 2 päivän juomisen jälkeen, mutta yksiki päivä riittää

      välittäjäaineet ne on, menevät aivan sekasin ja parhaimmillaan pari viikkoo saa oottaa sitä normaalia oloa taas. mulla on taipumusta masennukseen, se ei auta asiaa

      bentsoihin en mielellään koske, vaan vähennän juomista

      mutta tosiaan tiedän mistä puhut!

      • enni

        Älä mene turvautumaan bentsoihin, sillä olet piat koukussa niihin. Ja kun bentsot helpottavat krapulaa, laskee se taas rajaa aloittaa herkemmin uusi juominen.
        Eli olet puolessa vuodessa sekakäyttäjä ja siitä ei ole enää helppoa paluuta normaaliin arkeen.


    • vuodessa alkaa tulla

      ihan selvinpäinkin jos jatkat juomista. Eli nyt on hyvä aika lopettaa juominen, täysin. Tiedän mistä puhun. Joku sanoi että ota harvemmin, hah, silloinhan ne kankkuset vain pahenee ja samoin paniikit.

      • ziggelizui

        Kuulostaa entisen ammattilaisen puheelta. On tainnut "kaavan" mukaan mennä muukin elämä tassusta aika pahasti. Tuliko ero, loppuiko massi, oletko viikonloppuvanhempi...sanoisin, että aika satavarmasti kun elämä kärsii normaalista sähläyksestä.


      • vastaajad
        ziggelizui kirjoitti:

        Kuulostaa entisen ammattilaisen puheelta. On tainnut "kaavan" mukaan mennä muukin elämä tassusta aika pahasti. Tuliko ero, loppuiko massi, oletko viikonloppuvanhempi...sanoisin, että aika satavarmasti kun elämä kärsii normaalista sähläyksestä.

        Jaa, katos näin tämän viestin vasta nyt. Joo en todellakaan ole mikään ammattilainen, join vain viikonloppuisin, en mitään putkia tai mitään. Mutta paniikkitaipumus siitä juomisesta tuli, aluksi krapulassa ja sitten muutenkin. Muuten meni silloin ihan ok, nykyään paljon paremmin kun lopetin juomisen. Työt, massit ja puoliskin vielä tallella, lapsia ei ole koskaan ollutkaan. Mutta toki elämä on nyt paremmalla tolalla hieman kun en juo, enemmän aikaa ja rahaa muuhun toimintaa.


      • ja vähentää ja..
        vastaajad kirjoitti:

        Jaa, katos näin tämän viestin vasta nyt. Joo en todellakaan ole mikään ammattilainen, join vain viikonloppuisin, en mitään putkia tai mitään. Mutta paniikkitaipumus siitä juomisesta tuli, aluksi krapulassa ja sitten muutenkin. Muuten meni silloin ihan ok, nykyään paljon paremmin kun lopetin juomisen. Työt, massit ja puoliskin vielä tallella, lapsia ei ole koskaan ollutkaan. Mutta toki elämä on nyt paremmalla tolalla hieman kun en juo, enemmän aikaa ja rahaa muuhun toimintaa.

        ... vähentää.

        USKOKAA NYT PERKELE KUN MINÄ SANON, ETTEI SE VÄHENTÄMINEN ONNISTU PITEMMÄN PÄÄLLE!

        Olen juonut elämäni monta kertaa sekaisin kun olen yrittänyt "vähentää".

        Petätte VAIN JA AINOASTAAN ITSEÄNNE!

        Se on kerralla poikki tai sitten antaa mennä.

        Ei ne hyvät fiilikset mihinkään katoa jos lopettaa - sittenhän niitä vasta alkaa ilmaantuakin =).


      • vastaajad
        ja vähentää ja.. kirjoitti:

        ... vähentää.

        USKOKAA NYT PERKELE KUN MINÄ SANON, ETTEI SE VÄHENTÄMINEN ONNISTU PITEMMÄN PÄÄLLE!

        Olen juonut elämäni monta kertaa sekaisin kun olen yrittänyt "vähentää".

        Petätte VAIN JA AINOASTAAN ITSEÄNNE!

        Se on kerralla poikki tai sitten antaa mennä.

        Ei ne hyvät fiilikset mihinkään katoa jos lopettaa - sittenhän niitä vasta alkaa ilmaantuakin =).

        Mitä mulle huudat? Kirjoitinhan että olen lopettanut?


    • kazzzu

      sellain ku korin vetää illasta kahtena peräkkäisenä päivänä niin ei se fyysin darra viel mut ne näyt kun silmänsä sulkee ja kaikki pienet äännet ja sydäj TYKITTÄÄ seinät aaltoilee . . . noihin fiiliksiin sain juotua kakstoista päkin ja öh ei enää tuu känniin vaan tulee sellan pelon sekanen ahistus känni darra ja nukuttua ei silti saanu. torstaina alotin tän koko touhun ja nyt o tiistai eikä ole vieläkään kaikki säikyt menny ohi .. . ei oo sentää kaikki muuttunu pil kollinsseiksi .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe