Miten pystyn luottamaan?

Vanessa-

Mul on ongelma jost en pääse yli enkä ympäri. En jaksa tätä enää, oon viime päivin vaa kelannu et pitäiskö mun olla enää täs suhtees vai ei (Oon 19v). Ihanaa jos joku jaksais lukee ja hjelppii mua!

Ongelma on se et en vaa kerta kaikkii osaa luottaa mun poikaystävään. Mul on päivii jolloin luotan ja kelaan et haluun elää sen kans koko mun loppuelämän, sit taas on päivii jolloin mietin pääni puhki kakkee tyhmää (kuten nyt se taas on siel ryyppäämäs ja mitäköhän se taas tekee..) En viiti huomautella sille asioista, mitä se välil tekee koska koen itteni säälittäväks, vaik mua ne asiat vituttaaki..

Auttakaa onks oikein seuraavat asiat vai oonko vaan vainoharhanen..?? Esim: Jätkä sanoo vaa et joo yhet millan bileet meen sinne huomen, eikä aikomustakaa kysyy mua mukaan tai mitää (Ei yleensä koskaa kysy messii), tai sit huomauttaa sivulausees et mun oli ryyppyreissun jälkee pakko ottaa pari muijaa mulle yöks ku ei ne olis päässy himaa tai mitää, tai venaas soitan sulle koht mut nyt mun pitää kantaa yht tyttöö ku se on liian kännis... plääplääplää. ymsyms. Ja ei se haittais jos tällasii samanlaisii tapauksii olis joskus, mutku se on jatkuvaa.

Ite en ees tykkää niin paljon juoda ja en haluis mitää muuta ku tasapainosen suhteen ilman mitää kännisekoiluja. Mut mun jätkälle näyttää olevan kaikki kaikes sen ego ja frendit juominen. Vaik aina se sanoo et se rakastaa ja ei oo sellanen ihminen joka pettäis, ja on sanonuki ettei koskaa vois pettää. Sit se aina sanoo ettei haluu satuttaa mua, mut en sit tajuu et eiks se vaan huomaa mitä se tekee. Saa mut kelaa et välittääks se must oikeesti. Vai onks sanat vaan sanoja. Teot näyttää muuta.

Se et en luota siihen ja oon mustasukkanen ajaa mut koht hulluks. Kehittelen päässäni kaikkii kauhutarinoita sen tekemisist. Oon kelannu et onks tää sen arvost. Mut just kaikki oudot asiat mitä jätkä tekee saa mus sen epäilyn aikaan. Onks tää normaalii? Onks jollain samanlaisii kokemuksii? Yritän ohittaa niit mun epäilyjä ja ajatella et ei ne sen teot mitään. Mut oon huomannu et asiat vaan kasautuu ja itken iltasin, ku pidän kaikkee sisälläni enkä pysty sanoo niit sille.

Vaik mä rakastan sitä ja meil menee muuten hyvin en enää pysty olee täs näinkää. Luottamus on sellanen asia et jos sitä ei oo ni ei oo hyvää suhdettakaa. Miten pystyisin alkaa luottaa mun jätkää? vai pitäiskö mun tehä jotain radikaalia? puhuminenkaa sille ei varmaa olis pahitteeks...

7

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mia1

      Aika lapsellista ja tyhmää käytöstä jätkältä. Itse en ainakaan jaksas tollasta katella. Luottamus on suhteen a ja o. Ilman sitä suhteesta ei tule mitään. Kokemusta on.

    • sie oot jutellut

      sen kaverisi kanssa? Kerro asiasta, omista tunteistasi ja peloistasi. Jos ei ota ymmärtääkseen ja muuta käytöstään, anna kenkää, koska silloin tuo ei tule tuosta paranemaan, pahenee vain.

    • toi jätkäs

      Jaa'a, musta tuntuu, että olette jätkäsi kanssa liian erilaisia. Tai siis näette parisuhteen täysin eri tavoin. Muutenkin ei tuo jätkäsi toiminta ole edes toisen miehen korviin kovin kunnioitusta herättävää.

      Se ettei kysy sua mukaan ja haluaa pelleillä siellä vain muiden juovuksissa olevien naisten kanssa... Noh... tuskinpa olet tuollaisen epävarman kaverin kanssa ainakaan lapsia koskaan tekemässä, vai tykkäisitkö ajatuksesta, että hoidat lapsia kotona ja äijäsi kanniskelee kännisiä pubiruusuja pitkin kyliä :)

      Terveisin 23v mies

    • absolutelyfabilous

      kannatakaan luottaa, vaan ottaa lunkisti. Anteeksi nyt jos sanon, mutta kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että mukavempiakin miehiä tulee vielä sua vastaan kun jaksat vain ottaa rennosti ja odotella. Nuorena (tai no olethan tietty aikuinen jo) ihminen on vielä aika "vapaudentahtoinen" vaikkei pettäisikään, näin poikasystäväsikin ehkä toimii, tiedä sitten. Nimittäin moni on sitä vielä ainkain kolmeenkymppiin saakka. Ei ole kiire mihinkään. Muistan kyllä nuorena koetut sekavat parisuhteet, huh sitä draamaa ja sekavia tunteita kun itselläkin vielä tunteet ihan epätataisia! Tsemppiä sulle, positiivista tässä on se, et sä opit nyt kaikkea sitä mistä on hyötyä myöhemmin. Mutta älä kyynisty pliis. :)

    • lareth

      sun on sen kanssa seurustella?

    • Tsemppaajaaaa

      Yksinkertaisesti: Hän ei ole sinulle oikea! Kun se oikea osuu kohdalle, tunnet luottamuksen. Näin se vain on. Monet riutuvat huonossa suhteessa ja jaksavat eteenpäin huonossa suhteessa vain puhumalla ongelmastaan. Ongelma poistuisi jos eroaisit epäluotettavasta kumppanista. Jos päätät jatkaa, hae vertaistukea vaikkapa lähimmästä alkoholistin läheiset ryhmästä.

    • ois viisainta

      jättää se ja äkkiä. Mulla oli samanlainen kaveri, oltiin 4 vuotta yhdessä ja sitte se keksi että mää oon mustasukkanen ja hakkas mut sairaalaan. Ei todellakaan oo terveellistä olla tollasen kans.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe