Aurinkomatkojen Vietnam

matkailija

Onko täällä ketään kuka olisi ollut Aurinkomatkojen Vietnamin matkalla. Olen ajatellut Vietnamin matkaa ehkä ensi talveksi. Aurinkomatkoillahan on tälläiset yhdistelmämatkat Vietnamiin:

Saigon 3 yötä - Nha Trang 9 yötä - Saigon 2 yötä
Saigon 3 yötä - Phan Thiet 9 yötä - Saigon 2 yötä
Saigon 4 yötä - Nha Trang 9 yötä - Saigon 1 yö

Itse kiinnostaisi Vietnam, mutta mielellään olisin sen kaksi viikkoa Nha Trangissa kokonaan. Kyselenkin, että onko tuo 9 päivää riittävä aika Nha Trangissa/Phan Thietissä olemiseen ja mille retkille kannattaisi osallistua? Sitten kyselisin vielä Saigonista, että miten siellä olette viihtyneet. Bangkokissa oli ainakin kamalat liikenneruuhkat ja oli aika epämiellyttävä kaupunki pidempää lomaa ajatellen.

2

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulla

Tulin itse sunnuntain puolella Vietnamista ja kohteena oli Aurinkomatkojen 3 yötä Saigon - Nha Trang 9 yötä - 2 yötä Saigon. Onneksi emme valinneet Phan Thietia koska siellä olevat suomalaiset tulivat vierailulle Nha Trangiin koska siellä ei ollut ns. mitään. Saigonissa on hyvä tehdä loppuaikana ostokset koska itse Nha Trangissa ei ostettavaa ole kovinkaan paljon. Kyllä sieltä löytyy kaikkea mahdollista tturistikamaa mutta esim. turisti merkkipiraattivaatteita ei ole länsimaalaisen kokoiselle. Nha Trangin yöelämä on hyvin hiljaista mutta on siellä baareja rantakaduilla jotka voivat olla jopa 12 yöllä auki. Meille 7 pvää Nha Trangissa oli aivan riittävästi koska siellä ei ole kovinkaan paljon tekemistä jos ei halua koko aikaansa viettää rannalla. Saigonia ja Bangkokia ei voi verrata koska Saigon on todella hurja mopokaupunki. Mopoja on n. 3 miljoonaa mutta pakokaasua on yllättävän vähän koska siellä ei ole korkeita pilvenpiirtäjiä kuten esim. Bangkokissa. Varaudu rottiin ja torakoihin kaduilla molemmissa paikoissa ja varsinkin Nha Trangissa.

• Hanna

Olimme muutama vuosi sitten Aurinkomatkojen matkalla Vietnamissa Saigon - Phan Thiet. Saigon on erittäin mielenkiintoinen kaupunki ja siellä on paljon ostettavaa ja tekemistä. Myös retkille kannattaa osallistua, osallistui sitten paikallisten järjestämille tai Aurinkomatkojen. Matkatoimistojen retket ovat aina kalliita, mutta Vietnamissa pidin niistä erityisesti.

Kokemukseni perusteella sanoisin, että 9 pv muualla kuin Saigonissa on varmasti ihan tarpeeksi. Lähes kaikki tekeminen ja ostaminen keskittyy Saigoniin. Ainakin Phan Tietissä tekeminen oli ihan olematonta.

Matkakohteena suosittelen Vietnamia.

Hyvää matkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1284
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe