Lähdetään heti kun koulu loppuu.
Ja olemme 4weeks.
Että tämä tiedoksi Suomen kansalle.
Mikäs se olikaan aurinkorasvan numero eka viikoksi?
Kannattaisko ostaa lento-tukisukat jos on nuori ja terve?
Onko poutaa kesäkuussa?
6
528
Vastaukset
- yrjokaarle
Suomen sateet ovat tihkua siihen verrattuna.
- Pottuileva imbesilli
Minä olen puuseppä.. Olen ollut montakin kertaa Pattiksella kesäkuun.
Ei pienet sadekuurot minun survomisiani häirinnyt.
Oli nääs siistit sisähommat. Eihän se 30 asteinen kuuro muuta kuin piristää.
Eikö totta! - reisille
Sulla on Yrjökaarle ollut osuvia kommentteja täällä, muistaakseni lähinnä Phuketin alueelta, mutta nyt meni kyllä kommenttisi hieman reisille.
Tarkistappa tietojasi ja käy joskus Samuilla "kesällä" niin huomaat, että siellä on sateiden puolesta oikein hyvät säät. ts. ei sada paljon. - yrjokaarle
reisille kirjoitti:
Sulla on Yrjökaarle ollut osuvia kommentteja täällä, muistaakseni lähinnä Phuketin alueelta, mutta nyt meni kyllä kommenttisi hieman reisille.
Tarkistappa tietojasi ja käy joskus Samuilla "kesällä" niin huomaat, että siellä on sateiden puolesta oikein hyvät säät. ts. ei sada paljon.noin Suomen suurelle kansalle julistavaa lähtijää. Ilman mitään ennustuksia tropiikki on tropiikki.
- Kalliolainen(hki)
Kun kesä loppuu(syyskuu) ja palaan Suomeen keväällä(toukokuu)Millaiset säät Loka-huhtikuussa on Thaimaassa?
- Volodja=pomo
Ennustetaampa nyt oikein porukalla :
Esim. vuonna 2012 näyttää olevan lämmintä, eli on mainio lomasää,
niinkuin tropiikissa yleensä.
Kysy vielä jotain säästä, naisista tai jostakin muusta.
Ennustamme tänään aivan erikoishintaan eli ilmaiseksi.
Oletko kalliolainen kaynyt rav. Kurvittaressa? Intialaisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869