Tunnen

suunnatonta häpeää

Häpeän omaa käytöstäni erästä ihmistä kohtaan. Ihanaa
ihmistä kohtaan joka ei koskaan tehnyt pienintäkään pahaa
eikä olisi sitä ansainnut.
Vasta jälkeenpäin ymmärrän mitä oikeasti tein hänelle.
Ja kuitenkin kaikki mitä haluaisin on sulkea hänet syliini.

14

817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai...
      • Alkuper. kirjoittaja

on mies. Häpeävä ja murheellinen mies.

• jos sinusta tuolta
        Alkuper. kirjoittaja kirjoitti:

on mies. Häpeävä ja murheellinen mies.

tuntuu. Voidaan puolin ja toisin puhua asiat halki, poikki ja pinoon.
        Puhumalla kaikki selviää. Ainakin toivon ja uskon niin. :)
        Yhteystiedot kyllä saat käsiisi jos sitä haluat.

• että edes

joskus jossakin jotakin inhimillisiä tunteita sinussakin liikkuu. Olisiko liikaa toivoa, että ottaisit opikses?

• se on hyvä

...mutta et taida tietää, kuinka hajalla olen. Näyttelen koko ajan...ja en jaksa enää!

• se näyttely

ja lakkaa vinkumasta.

• tämä kaikki

sille ihmiselle, jota kohtelit huonosti. Jos hän on fiksu, hän ymmärtää kyllä - ainakin jonkun ajan kuluttua kun ei tunne enää itseään loukatuksi.

• kertoa tuo kaikki

sille henkilölle itselleen. Olet hänelle anteeksipyynnön velkaa. Mutta älä tee sitä vain helpottaaksesi omaa oloasi ja syyllisyyttäsi, vaan helpottaaksesi hänen tuskaansa. Tee se sydämestä.

• hieman tunnistusta

kenelle viesti menee. Jookosta joo?

• oikein hyvä

jos tietäisi, onko tämä minulle....

• kauniisti

sanot, niin sano samalla tavalla sille ihmiselle heti äläkä huomenna. Oletpahan sanonut ja kukapa ei nuin kauniita sanoja haluaisi kuulla ja mikä tärkeintä: on, että tarkoittaa mitä sanoo. :)

• käyttäytyi

mua kohtaan aika loukkaavasti. Se sattui enemmän kuin hän ikinä aavistaakaan, mutta kuitenkin jollain tasolla ymmärrän häntä.

Nyt odotan, että hän vihdoin myöntäisi mokanneensa, jotta päästäisiin asiassa eteenpäin, joko yhdessä tai kumpikin omilla tahoillamme. Viimeiseen saakka olen itse yrittänyt, enempää en voi enää tehdä. Ymmärrystä kyllä löytyisi, koska on kuitenkin suuren luokan tunteista kysymys.

• - minäkin

kirjoittaa tämän tekstin, mutta se jäi vain minun ajatukseksini. En oikein ymmärrä tällaista terapiakirjoittamista, koska olen enimmäkseen pitänyt tällaiset ajatukset vain omassa päässäni. Onhan tämän lukemisessa kyllä sellainen vaikutus, että huomaa kuinka samanlaisten harmien kanssa muut ihmiset elävät. Ja ymmärrän kyllä, että tämä on ehkä kuitenkin enemmän kuin harmi.

• tajusit..

,,,mitä teit mulle...valitettavasti vaan himpun verran myöhässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe