Tunnen

suunnatonta häpeää

Häpeän omaa käytöstäni erästä ihmistä kohtaan. Ihanaa
ihmistä kohtaan joka ei koskaan tehnyt pienintäkään pahaa
eikä olisi sitä ansainnut.
Vasta jälkeenpäin ymmärrän mitä oikeasti tein hänelle.
Ja kuitenkin kaikki mitä haluaisin on sulkea hänet syliini.

14

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai...
      • Alkuper. kirjoittaja

on mies. Häpeävä ja murheellinen mies.

• jos sinusta tuolta
        Alkuper. kirjoittaja kirjoitti:

on mies. Häpeävä ja murheellinen mies.

tuntuu. Voidaan puolin ja toisin puhua asiat halki, poikki ja pinoon.
        Puhumalla kaikki selviää. Ainakin toivon ja uskon niin. :)
        Yhteystiedot kyllä saat käsiisi jos sitä haluat.

• että edes

joskus jossakin jotakin inhimillisiä tunteita sinussakin liikkuu. Olisiko liikaa toivoa, että ottaisit opikses?

• se on hyvä

...mutta et taida tietää, kuinka hajalla olen. Näyttelen koko ajan...ja en jaksa enää!

• se näyttely

ja lakkaa vinkumasta.

• tämä kaikki

sille ihmiselle, jota kohtelit huonosti. Jos hän on fiksu, hän ymmärtää kyllä - ainakin jonkun ajan kuluttua kun ei tunne enää itseään loukatuksi.

• kertoa tuo kaikki

sille henkilölle itselleen. Olet hänelle anteeksipyynnön velkaa. Mutta älä tee sitä vain helpottaaksesi omaa oloasi ja syyllisyyttäsi, vaan helpottaaksesi hänen tuskaansa. Tee se sydämestä.

• hieman tunnistusta

kenelle viesti menee. Jookosta joo?

• oikein hyvä

jos tietäisi, onko tämä minulle....

• kauniisti

sanot, niin sano samalla tavalla sille ihmiselle heti äläkä huomenna. Oletpahan sanonut ja kukapa ei nuin kauniita sanoja haluaisi kuulla ja mikä tärkeintä: on, että tarkoittaa mitä sanoo. :)

• käyttäytyi

mua kohtaan aika loukkaavasti. Se sattui enemmän kuin hän ikinä aavistaakaan, mutta kuitenkin jollain tasolla ymmärrän häntä.

Nyt odotan, että hän vihdoin myöntäisi mokanneensa, jotta päästäisiin asiassa eteenpäin, joko yhdessä tai kumpikin omilla tahoillamme. Viimeiseen saakka olen itse yrittänyt, enempää en voi enää tehdä. Ymmärrystä kyllä löytyisi, koska on kuitenkin suuren luokan tunteista kysymys.

• - minäkin

kirjoittaa tämän tekstin, mutta se jäi vain minun ajatukseksini. En oikein ymmärrä tällaista terapiakirjoittamista, koska olen enimmäkseen pitänyt tällaiset ajatukset vain omassa päässäni. Onhan tämän lukemisessa kyllä sellainen vaikutus, että huomaa kuinka samanlaisten harmien kanssa muut ihmiset elävät. Ja ymmärrän kyllä, että tämä on ehkä kuitenkin enemmän kuin harmi.

• tajusit..

,,,mitä teit mulle...valitettavasti vaan himpun verran myöhässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      52
      11792
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      40
      4754
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      256
      2872
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      152
      2672
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      115
      1782
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      19
      1178
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      211
      941
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      79
      889
    9. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      860
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      67
      835
    Aihe