Tunnen

suunnatonta häpeää

Häpeän omaa käytöstäni erästä ihmistä kohtaan. Ihanaa
ihmistä kohtaan joka ei koskaan tehnyt pienintäkään pahaa
eikä olisi sitä ansainnut.
Vasta jälkeenpäin ymmärrän mitä oikeasti tein hänelle.
Ja kuitenkin kaikki mitä haluaisin on sulkea hänet syliini.

14

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai...
      • Alkuper. kirjoittaja

        on mies. Häpeävä ja murheellinen mies.


      • jos sinusta tuolta
        Alkuper. kirjoittaja kirjoitti:

        on mies. Häpeävä ja murheellinen mies.

        tuntuu. Voidaan puolin ja toisin puhua asiat halki, poikki ja pinoon.
        Puhumalla kaikki selviää. Ainakin toivon ja uskon niin. :)
        Yhteystiedot kyllä saat käsiisi jos sitä haluat.


    • että edes

      joskus jossakin jotakin inhimillisiä tunteita sinussakin liikkuu. Olisiko liikaa toivoa, että ottaisit opikses?

    • se on hyvä

      ...mutta et taida tietää, kuinka hajalla olen. Näyttelen koko ajan...ja en jaksa enää!

      • se näyttely

        ja lakkaa vinkumasta.


      • tämä kaikki

        sille ihmiselle, jota kohtelit huonosti. Jos hän on fiksu, hän ymmärtää kyllä - ainakin jonkun ajan kuluttua kun ei tunne enää itseään loukatuksi.


    • kertoa tuo kaikki

      sille henkilölle itselleen. Olet hänelle anteeksipyynnön velkaa. Mutta älä tee sitä vain helpottaaksesi omaa oloasi ja syyllisyyttäsi, vaan helpottaaksesi hänen tuskaansa. Tee se sydämestä.

    • hieman tunnistusta

      kenelle viesti menee. Jookosta joo?

      • oikein hyvä

        jos tietäisi, onko tämä minulle....


    • kauniisti

      sanot, niin sano samalla tavalla sille ihmiselle heti äläkä huomenna. Oletpahan sanonut ja kukapa ei nuin kauniita sanoja haluaisi kuulla ja mikä tärkeintä: on, että tarkoittaa mitä sanoo. :)

    • käyttäytyi

      mua kohtaan aika loukkaavasti. Se sattui enemmän kuin hän ikinä aavistaakaan, mutta kuitenkin jollain tasolla ymmärrän häntä.

      Nyt odotan, että hän vihdoin myöntäisi mokanneensa, jotta päästäisiin asiassa eteenpäin, joko yhdessä tai kumpikin omilla tahoillamme. Viimeiseen saakka olen itse yrittänyt, enempää en voi enää tehdä. Ymmärrystä kyllä löytyisi, koska on kuitenkin suuren luokan tunteista kysymys.

      • - minäkin

        kirjoittaa tämän tekstin, mutta se jäi vain minun ajatukseksini. En oikein ymmärrä tällaista terapiakirjoittamista, koska olen enimmäkseen pitänyt tällaiset ajatukset vain omassa päässäni. Onhan tämän lukemisessa kyllä sellainen vaikutus, että huomaa kuinka samanlaisten harmien kanssa muut ihmiset elävät. Ja ymmärrän kyllä, että tämä on ehkä kuitenkin enemmän kuin harmi.


    • tajusit..

      ,,,mitä teit mulle...valitettavasti vaan himpun verran myöhässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe