hei!
osaisko joku kertoa, voiko ja missä Suomessa pystyy vaihtamaan albanian dinaareja euroiksi.
Matkalta niitä jäi käteen tukku, kun ei ehtinyt vaihtaa..forexsissa sanoivat ettei niitä saa tuoda suomeen! :) äh..saako edes pankissa mitään vaihdossa?
albanian rahaa
3
1161
Vastaukset
- Suomiporo
Eipä taida olla enää dinaari Albanian valuutta, mutta ei lekkienkään vaihto helppoa ole. Koeta löytää joku albaani joka on menossa käymään kotonaan tms.
- Mää*
Millanen maa Albania on? Kertoisitko vähän?
- saara
Mää* kirjoitti:
Millanen maa Albania on? Kertoisitko vähän?
Reissustani on aikaa muutama vuosi. Autoilla kuljettiin Kosovon vuoriston läpi Albaniaan. Huonokuntoisia kuoppaisia ja kapeita teitä pitkin matka kesti muistaakseni lähemmäs 9tuntia.
Ei tullut kovinkaan pitkää aikaa oleskeltua Albaniassa..mutta mitä nyt kertoisin niin Tiranan keskusta oli oikein siisti ja eloisa. Mutta vähänkin kauemmas maaseudulle mentäessä voi nähdä sitä " oikeampaa" Albaniaa.
Kannattaa käydä tutustumassa. Makedonia on toinen hyvä pysäkki Albanian vieressä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1251225YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74876Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli82826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.123798