hei!
osaisko joku kertoa, voiko ja missä Suomessa pystyy vaihtamaan albanian dinaareja euroiksi.
Matkalta niitä jäi käteen tukku, kun ei ehtinyt vaihtaa..forexsissa sanoivat ettei niitä saa tuoda suomeen! :) äh..saako edes pankissa mitään vaihdossa?
albanian rahaa
3
1214
Vastaukset
- Suomiporo
Eipä taida olla enää dinaari Albanian valuutta, mutta ei lekkienkään vaihto helppoa ole. Koeta löytää joku albaani joka on menossa käymään kotonaan tms.
- Mää*
Millanen maa Albania on? Kertoisitko vähän?
- saara
Mää* kirjoitti:
Millanen maa Albania on? Kertoisitko vähän?
Reissustani on aikaa muutama vuosi. Autoilla kuljettiin Kosovon vuoriston läpi Albaniaan. Huonokuntoisia kuoppaisia ja kapeita teitä pitkin matka kesti muistaakseni lähemmäs 9tuntia.
Ei tullut kovinkaan pitkää aikaa oleskeltua Albaniassa..mutta mitä nyt kertoisin niin Tiranan keskusta oli oikein siisti ja eloisa. Mutta vähänkin kauemmas maaseudulle mentäessä voi nähdä sitä " oikeampaa" Albaniaa.
Kannattaa käydä tutustumassa. Makedonia on toinen hyvä pysäkki Albanian vieressä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191