Olen kuullut, että moottoriveneet ovat kasvava uhka norpille. Itse omistan suuren muskettiveneen, ja olisin kiinnostunut norpanlihasta. Voiko muskeliveneellä erityisesti tähdätä norppaan siten, että sen ruho jäisi kellumaan veden pinnalle? Onko liha tämän jälkeen vielä syömäkelpoista? Kiitän jo etukäteen :)
Norpan metsästys muskeliveneellä?
6
433
Vastaukset
- ..i..
Ja vitun paskaa läppää ainakin sulla..
- Kpt. Kirk
Ei ole muuten vitsi. Halajan norpan tuoretta lihaa!
Jos tämä olisi vitsi, olisin käyttänyt xD-hymiötä.
- kokenut...
käytä jousta/harppuunaa,sido nadu kiinni siihen,köyden päähän plosa/fenderi ym iso kelluke,ei pääse norppa karkuun, vedä veneen viereen ja kiväärillä lopetus ja voila,norppaa päivälliseks... noin niinku suunnilleen,toimii,oon ollu mukana "metsällä"...
- kaikki talteen
Jos norppaa ampuupi harppuunalla tahi nuolella männööpi nahka rikki. Mitenkäs siitä sitten teet lepuuttajan kun ilima ei kestä sisällä.
- kokenut...
kaikki talteen kirjoitti:
Jos norppaa ampuupi harppuunalla tahi nuolella männööpi nahka rikki. Mitenkäs siitä sitten teet lepuuttajan kun ilima ei kestä sisällä.
eipä oo toi norpan nahka lepuuttaja tullu mieleen,vois olla aikas hauskan näkönen!!?? heh heh mut ei paranis kauhiasti esitellä sitä yleisellä paikalla,vois olla hipit raivelissa kiinni ennen ku kerkiäis kissaa sanoa...
Niin kannattaa pysytellä kaukana minusta, saan kyllä veneesi uppoamaan, tavalla jota et voi yhdistää minuun..
Onneksi et ehdi toteuttaa uhkaustasi, koska poliisi ehtii pidättää sinut "työtehtehtävistäsi" johtuen (huumekauppa, talousrikokset, pedofilia tai joku vastaava toiminta, ei kukaan tervejärkinen tuollaisia kirjoita).. :D
P.S. Merellä voit kyllä minun puolestani ajaa hylkeiden päälle, kunhan huolehdit siitä että eivät kärsi kipuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277