Millaisia kokemuksia teillä on?
Omasta kokemuksesta eivät ole kauhean mukavia tyyppejä. Tylyjä ja syytteleviä. Asenne ja asiakaspalvelu ei ihan näytä olevan kohdillaan. Eikö pitäisi olla onnellinen että työtä riittää?
Johtuneeko sitten vaan minusta..
Porvoon huoltomiehet
16
4028
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,
Jokunen kuukausi sitten yritin heitä tavoittaa aamuyöstä kun joku heppu oli hukannut avaimet eikä sillä ollut kännykkää,ei siellä huoltomiehillä kukaan vastannut.Eli parasta että ei hukkaa avaimiaan ainakaan yöllä kun siellä päivystäjät vetävät sikeitä.
- Lukija ja miettijä
"Johtuneeko sitten vaan minusta.."
Eikö se yleensä mene juuri niin, eli jos mielestäsi joku toinen on typerä yms. niin sehän johtuu itsestäsi, koska koet sen asian niin negatiiviseksi, vaikka voisit ajatella asiaa toiselta kantilta. - zepulis
Meidän taloa hoitaa myös Porvoon Huoltomiehet. Homma toimii ja asukkaita tervehditään pihalla.
- Kaivokatu 29
huoltomies ainakin meillä Porvoon Huoltomiehistä!
- asukas...
ei aina ole sitä mistä maksetaan...kuskit kaahaa hullun lailla eikä mitään ymmärrystä työn moraalista.....ihme porukkaa..
- mnbmnbytuyt
ketkäköhän herää kohta taas yöllä ennen kolmea auraamaan ettei meidän pikkukengät kastu ja voidaan alkaa taas valitus hyvin nukutun yön jälkeen.eihän ne mitään osaa.moraalittomat.
- 22
mnbmnbytuyt kirjoitti:
ketkäköhän herää kohta taas yöllä ennen kolmea auraamaan ettei meidän pikkukengät kastu ja voidaan alkaa taas valitus hyvin nukutun yön jälkeen.eihän ne mitään osaa.moraalittomat.
Huoltomiehet, siivoojat yms. tekevät arvokasta työtä. Ilman heitä ei olisi meitäkään. Olisimme jo hukkuneet .........
Kiitos heille. - teeteEee
22 kirjoitti:
Huoltomiehet, siivoojat yms. tekevät arvokasta työtä. Ilman heitä ei olisi meitäkään. Olisimme jo hukkuneet .........
Kiitos heille.Porvoon Huoltomiehistä hyvää sanottavaa tosin voihan se paikoitella kuka mitäkin tekee jotkut huoltomiehistä voi käyttäytyä jopa sopimattoman luvattomasti. Lumitöistä sen verta että jos säätiedotus edellisenä torstaina ennustaa lumimyrskyä sunnuntaiksi vaakatasossa se täytyy ennakoida kuten myös Porvoon Huoltomiesten kuin tieliikennelaitoksen. As. osakeyhtiöissä on usein soppari lumitöistä, vuokra-asunnoissa vuokranantajan täytyy tehdä kunnon sopimus siitä mitä tehdään ja jos sopparia ei ole vuokralaiset tekevät sen keskenään. Tuskin kenenkään etu on kahlata päätielle puolen metrin lumessa, kaikilla ei ole varaa nelivetoon. Katselin viime vuonna lumimyrskyn jälkeistä maanantain aamua ja äitiä työntämässä vauvankärryjä hoitoon toinen pienokainen rinnalla. Tiet aurattiin kävelyteitä ei. Sitä odotti miten että joo kai ne kohta aurataan, ei aurattu sitten ihmiset alkoivat kävellä matkansa autoteitä pitkin.
- 1312
teeteEee kirjoitti:
Porvoon Huoltomiehistä hyvää sanottavaa tosin voihan se paikoitella kuka mitäkin tekee jotkut huoltomiehistä voi käyttäytyä jopa sopimattoman luvattomasti. Lumitöistä sen verta että jos säätiedotus edellisenä torstaina ennustaa lumimyrskyä sunnuntaiksi vaakatasossa se täytyy ennakoida kuten myös Porvoon Huoltomiesten kuin tieliikennelaitoksen. As. osakeyhtiöissä on usein soppari lumitöistä, vuokra-asunnoissa vuokranantajan täytyy tehdä kunnon sopimus siitä mitä tehdään ja jos sopparia ei ole vuokralaiset tekevät sen keskenään. Tuskin kenenkään etu on kahlata päätielle puolen metrin lumessa, kaikilla ei ole varaa nelivetoon. Katselin viime vuonna lumimyrskyn jälkeistä maanantain aamua ja äitiä työntämässä vauvankärryjä hoitoon toinen pienokainen rinnalla. Tiet aurattiin kävelyteitä ei. Sitä odotti miten että joo kai ne kohta aurataan, ei aurattu sitten ihmiset alkoivat kävellä matkansa autoteitä pitkin.
menny puisto käytäviä pitkin ne on aurattu
- Anonyymi
teeteEee kirjoitti:
Porvoon Huoltomiehistä hyvää sanottavaa tosin voihan se paikoitella kuka mitäkin tekee jotkut huoltomiehistä voi käyttäytyä jopa sopimattoman luvattomasti. Lumitöistä sen verta että jos säätiedotus edellisenä torstaina ennustaa lumimyrskyä sunnuntaiksi vaakatasossa se täytyy ennakoida kuten myös Porvoon Huoltomiesten kuin tieliikennelaitoksen. As. osakeyhtiöissä on usein soppari lumitöistä, vuokra-asunnoissa vuokranantajan täytyy tehdä kunnon sopimus siitä mitä tehdään ja jos sopparia ei ole vuokralaiset tekevät sen keskenään. Tuskin kenenkään etu on kahlata päätielle puolen metrin lumessa, kaikilla ei ole varaa nelivetoon. Katselin viime vuonna lumimyrskyn jälkeistä maanantain aamua ja äitiä työntämässä vauvankärryjä hoitoon toinen pienokainen rinnalla. Tiet aurattiin kävelyteitä ei. Sitä odotti miten että joo kai ne kohta aurataan, ei aurattu sitten ihmiset alkoivat kävellä matkansa autoteitä pitkin.
ISS toimii on hommat hoidossa ja pojat aukaisee rappujen on edustan nytkin tänään ja koneet vaa liikkuu pyhänäkin niitä ei BB päivitä kukkaa niin oli ennen ku meilläkin kun oli ISS on porv huolto yks hyvä turre poika
- entinen naapuri
Olimme naapureina ja mitään huonoa ei ole heistä kerrottavaa. Ytävällisiä kansalaisia kaikki, en voi moittia.
Varmasti löytyy sellaisia, jolle ei kelpaa mikään. - Vanha Kyttä
Katajamäkeen tulee joka arkipäivä Huoltomiesten kuorma-auto tukkimaan kulkutien klo 10 -13.
Aika pitkä ruokatunti on Porvoon huoltomiesten työntekijällä ja ihmetyttää, miten firman autoa saa käyttää tällaiseen.- KÖRPÄ
vuoden ollu autopaikka eikä kyseinen firma ole ilmoittanut vuokranantajalle siitä.. joka kuukaus maksanu ylimääräistä autopaikan verran, ei se vielä mitään.. 1.3 nostettu autopaikan hintaa 3 eurolla kuussa, tosin minulle ei ole siitä viitsitty ilmoittaa.. kiva saada 117 eken lasku autopaikasta.. no onneks sumplimisien jälkeen ei jääny maksettavaa ku 62 ekee, mut silti..
VITTU KIITOS!!!
- Kari Talk (much)
Porvoon Huoltomiehissä on jotain ongelmaa, kun meidän hyvä talkkari läksi Söderkullaan. Uudesta ei ole edes näköhavaintoa.
- ei ymmärrä:(
talkkari lähti söderkullaan....uusi heppu ei osaa mitään eikä ymmärrä mitä pitää tehdä....minkäläistä porukkaa on johtotaso kuin tälläistä tapahtuu koko ajan että porukka vaihtuu...kuka omistaaja minkälainen tyyppi on?
- Anonyymi
Kyllä on päivystys numero minulla tuli vesivahinko soitin numeroon tuli Pohjosen poika paikalle .ja puhelimella hoiti kun ihmiset soitti toinen hyvä mies Pohjosen mies hommat hoitu.joskus on ku jois piimää nämä kaks toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533135Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552325Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari752230Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa992113Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261988Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711848Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971603Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1711164