miten tälläinen suhde toimii? Onko kokemuksia?
kauris nainen ja kaksos mies
8
3414
Vastaukset
- kaikkein huonoin
kaikista mahdollisista. Olen irl seurannut tällaista tapausta, ja voi kaurisparkaa. En suosittele.
- kaksin
pitkää pinnaa kauriilta vaditaan. kaksonen vospaa ja vespaa edes takaisin ja muutaman päivän päästä vielä kääntää ja vääntää. kauris tulee ja päättää puolesta.
kaksonen on tuuliviiri. kauris lipputanko. siis kauris joutuu olemaan päätösten lopullinnen tekijä. kokemusta on muutamasta kauris- kaksonen suhteesta pisin ketänyt 7 vuotta. ei tule unohtaa että kaksosen persoona on kaksinainen. hyötyjä ,oman edun tavoittelija....... - kauris nainen
Niin, viisi vuotta mennyt, niin vain yhä olen niin pirun rakastunut tuohon itsekkääseen, päättämättömään huliviliin, että en voi mitään...
- kauris nainen2
Täällä toinen kauris nainen ja kaksosmies.
Me ollaan oltu 1,5v yhdessä mutta täytyy sanoa että minun kaksosmies on
rauhoittunut ja tullut vallan toisenlaiseksi kuin alussa. Päätöksiä tekee yhtenään mutta suhteen kanssa edetään rauhallisesti ja katsotaan. - KN
kauris nainen2 kirjoitti:
Täällä toinen kauris nainen ja kaksosmies.
Me ollaan oltu 1,5v yhdessä mutta täytyy sanoa että minun kaksosmies on
rauhoittunut ja tullut vallan toisenlaiseksi kuin alussa. Päätöksiä tekee yhtenään mutta suhteen kanssa edetään rauhallisesti ja katsotaan.Itse olen kaurisnainen. En tiedä kuinka tyypillinen kun en oikein tunnista itseäni noista vakavista ja rutikuivista kauriskuvauksista. En ehkä ihastu helposti mutta sitäkin tulisemmin kuin näin tapahtuu, eri asia sitten näytänkö sitä vastapuolelle. ;)
Minulla on tapana tulisesti ihastua Oinaisiin, mutta kaikki pitkät suhteet ovat olleet Kaksomiehiin. Yhteistä heissä on ollut sosiaalisuus (kaikki pitävät heistä, sekä miehet että naiset), äärimmäinen hellyys, hauskoja ja ikuisesti poikamaisia. Kaksosmiesten kanssa on helppo tulla toimeen ja on paljon höpöteltävää. Kaikki näistä suhteista, 2-4 vuotta, ovat päättyneet minun aloitteestani, koska heistä on puuttunut tietty jämäkkyys tai miehekkyys. Joku saakin näistä kaksosmiehistä hyvän perheenisän, perheen perustaminen tuntui olevan heille kaikille tärkeää. Mutta ovat niin kovia menemään että koskakohan he sitä perhettä sitten ehtisivät hoitamaan.
Mutta ei voi pahaa sanoa kaksosmiehistä, ihanat muistot enkä saanut edes henkilökohtaisesti tuta sitä kaksosten kaksinaisuuttakaan.
- Ikuinenetsijäkö
Olen kaurisinainen. Itselläni on aina tyssännyt kaksosmiehen kanssa homma lyhyeen. Toinen lopetti suhteen parin viikon jälkeen, koska epäili olevansa homo. (Luulen, että oli vain tekosyy, millä pääsi musta eroon.) Toisen kanssa tuli tasan yhdet treffit, koska vaikka oli muuten mukavaa seuraa, niin treffien lopuksi sain kuulla listan, mistä eri syistä hän hakkaisi minut.
- Tiinaturner
Olen kauris nainen ja voin kertoa 25 vuoden kokemuksella, että kaksosten kanssa ei tule toimeen kuin ne jotka antavat huijata itseään muutenkin. Liian levottomia ihmisiä ei kestä loppujen lopuksi kukaan.
- 6633
Eikös kauriiseen sekaantuminen ole eläinrutsaa ja eläintensuojelulain mukaan laitonta? Ja villieläimien luulisi olevan aika vaativia kohteita muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728