Kivulias ovulaatio

Nainen 44v

Hei taas !

Ovulaationi on ruennut olemaan aika kivulias.
Vasen puoli vyötärön alapuolella oli parisen päivää sitten todella kivulias. Selkään asti tuntui enkä yöllä meinannut saada unta, kun ei löytynyt kunnon asentoa, joka helpottaa.
Kalenterini näyttää, että nyt huomenna mensut pitäisi alkaa 22.5, vaikka ovulaation ja mensun välissä ei vielä ole ollut 14 päivää.
Viime kerralla mensut olivat viikon myöhässä, mutta ovulaatio silti omassa paikassa, lisäksi mensut kestivät viimeeksi vain 4 päivää.
Kuukautiskierto 26 päivää.
Saa nähdä alkavatko mensut huomanna.

3

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös 44v

Minulla alkoi ovulaatiokivut 16v sitten,kolmannen synnytyksen jälkeen.
      Silloin kivut kestivät 1-2vrk ja menkat alko 15-17vrk kuluttua oviksesta.
      Nyt saattaa olla viikkoa ennen jo kipuja ja ovulaation aikana istuminenkin on vaikeaa,tärinä kipu,joskus ei tahdo päästä kävelyyn.
      Olen syönyt e-pillereitä jotka tietenkin auttoivat,kun ovista ei tapahdu,mutta niistä tuli muita ongelmia ja lopetin ne.
      Nyt olen yrittänyt vain selvitä.
      Gynellä käyn säännöllisesti,kukaan ei ole pystynyt kertomaan miksi jotkut ovat niin kipeitä,mutta iän myötä kivut voimistuvat,kuten myös pms.
      Vuodot tulee n.15vrk oviksen jälkeen,vuodot ovat niukentuneet ja vuotoa vain pari päivää,kun ennen oli runsaat ja kesti viikon.
      Kierto on säännöllisempi kuin ennen.
      Hormoonit on kokeissa ollut ok ja gyne sano,että munasarjoissa on vielä paljon munasoluja joten vaihtarit ei pitäs olla vielä tulossa.

On kyllä vaikea neuvoa,kun itsekkään en oikein ole saanut apua.
      Oikeassa kohdassa otettu kipulääke voi vähän auttaa.

Oletko käynyt gynellä?
      Onko sulla tehokkaita kipulääkkeitä?

• Nainen 44

Kyllä minä käytän särkylääkkeitä aina silloin ovulaation aikana. Töissäkin täytyy kantaa mukana särkylääkkeitä, että pärjää. Kuukautisten aikana ei ole niin kovia kipuja kuin ovulaation aikana.

Minä en käytä mitään hormooneja, koska sterilisaatio tehty.
        Olenkin päättänyt, että yritän selvitä ilman hormooneja.

• Nainen 44v

Hei !

Niin kuin ekassa viestissä kerroin, että tuleekohan mensut sillon (22.5) kuin manitsin, no nyt tänään aamulla 26.5 ihan pikkasen näkyi vaaleeta verta ja nyt ei tule mitään sen jälkeen.

Toteamus: Jälleen kerran mensut tuli myöhässä.

Tissit ovat hieman kipeet ja alamassu tietty hieman turvoksissa.
      Pää ei ole kipee, vaikka yleensä mensujen aikana on migreeni.
      Nykyään ovulaatio on kipeempi mitä mensut.

Olen käyttänyt suunnilleen 2kk emäsjauhetta ja päänsärkyä on kadonnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      74
      2647
    2. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2638
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      77
      2336
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      23
      1861
    5. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      216
      1811
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1680
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1489
    8. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1471
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1470
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1450
    Aihe