mikä öljy reduction reverse gear volvo penta utv 1,91:1:817567 vaihteistoon.
volvo penta
5
519
Vastaukset
Minkä moottorin yhteydessä "vaihteisto" on, tai on ollut.. Noin äkkiseltään välityssuhde on 1,91:1, sitten perässä vielä sarjanumero... Onko kyseessä merikytkin, vai sisäperävetolaite (en kylläkään heti muista vetolaitetta jossa olisi tuollainen välityssuhde)?
- äimänkä
aq115 vuosimalli 1976 sisäperämoottori. kytkin tai vetolaite tiiähäntä mikä oikeanimi numerot netistä löytyneetä piirustuksesta.
äimänkä kirjoitti:
aq115 vuosimalli 1976 sisäperämoottori. kytkin tai vetolaite tiiähäntä mikä oikeanimi numerot netistä löytyneetä piirustuksesta.
Mikäli kyseessä on 200-sarjan vetolaite (pitäisi olla tuossa vuosimallissa, mutta kun nuo moottorit tuppaavat nuortumaan vuosien saatossa), niin normaali moottoriöljy, mieluiten mineraaliöljy).
Mikäli 100-sarjan vetolaite (pakokaasut eivät poistu vetolaitteen kautta), niin sitten API GL-5 SAE 75W90 hypoidiöljy (mineraali).- vielä..
äimänkä kirjoitti:
olisit googlettanut, olisi löytynyt sopiva öljykin...
- äimänkä
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Mikäli kyseessä on 200-sarjan vetolaite (pitäisi olla tuossa vuosimallissa, mutta kun nuo moottorit tuppaavat nuortumaan vuosien saatossa), niin normaali moottoriöljy, mieluiten mineraaliöljy).
Mikäli 100-sarjan vetolaite (pakokaasut eivät poistu vetolaitteen kautta), niin sitten API GL-5 SAE 75W90 hypoidiöljy (mineraali).kiitos tiedoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317