www.seabirddesigns.eu

kajakki?

netistä löytyi tuollainen firma . Onkohan kellään kokemusta noista kajakeista? hinta/laatusuhteesta yms.

7

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meloja*

      Itse olisin kanssa kiinnostunut kuulemaan ko. kajakeista, kuinka sopii aloittelijalle - kaikki muut kokemukset otetaan kiitoksella vastaan.

      Onko olemassa mitään melontaan keskittynyttä foorumia netissä?

      • atlatl

        ..ole pelkästään melontaan keskittynyttä,mutta ainakin ratkelysivustot relaa ja vaellusnet keskustelevat sivuillaan myös melonnasta.
        Melonnalle on sielläkin oma osiot.


    • Expedition

      Kävin paikan päällä toteamassa ja tapaamassa omistajapariskuntaa.

      Minun silmääni hinta/laatu suhde näytti tosi hyvältä. Ostin mallia Expedition HDPE:n.

      Nyt kun olen päässyt sillä muutaman kerran menemään, olen tyytyväinen myös kajakin toimivuuteen.

      Paikka löytyy helposti; Tallinnasta tultaessa heti Piritan sillan jälkeen oikealle ja kauppa on aivan sillan vieressä ja joen rannassa. Joella ja satamassa hyvä mahdollisuus testata ennen päätöstä.

      • utelias aloittelija

        Onko joku hankkinut ko firmasta kajakin pankkisiirrolla kotiosoitteeseen toimitettuna ? miten homma toimi ?


      • melakala
        utelias aloittelija kirjoitti:

        Onko joku hankkinut ko firmasta kajakin pankkisiirrolla kotiosoitteeseen toimitettuna ? miten homma toimi ?

        Eilen maksettu ja peketti pitäisi olla matkalla Suomeen, huomenna pitäisi olla kotona... saas nähdä kuin käy :)


      • utelias aloittelija
        melakala kirjoitti:

        Eilen maksettu ja peketti pitäisi olla matkalla Suomeen, huomenna pitäisi olla kotona... saas nähdä kuin käy :)

        Tilasin pitkän pohdinnan jälkeen pari seabird -kajakkia ( http://www.seabirddesigns.eu/ ) Virosta suoraan mökille (fishing and touring sekä sit on topin) Taivassaloon. Maksoin koko summan etukäteen pankkisiirrolla ja kajakit saapuivat Itellan tuomina suoraan mökkirantaan, kuten oli luvattu.

        Palvelu oli hyvää ja asiallista, keskustelu käytiin sähköpostin välityksellä suomeksi.

        Ensivuonna tilaan todennäköisesti "oikean" kajakin


      • Kisälli
        utelias aloittelija kirjoitti:

        Tilasin pitkän pohdinnan jälkeen pari seabird -kajakkia ( http://www.seabirddesigns.eu/ ) Virosta suoraan mökille (fishing and touring sekä sit on topin) Taivassaloon. Maksoin koko summan etukäteen pankkisiirrolla ja kajakit saapuivat Itellan tuomina suoraan mökkirantaan, kuten oli luvattu.

        Palvelu oli hyvää ja asiallista, keskustelu käytiin sähköpostin välityksellä suomeksi.

        Ensivuonna tilaan todennäköisesti "oikean" kajakin

        Itse ostin Seabirdin sandwich kajakin huuto.netistä. Palvelu ja toimitus olivat asiallista ja hyvää. Siinä ei mitään moittimista. Muovi kajakki on ainakin hinta/laadultaan erinomainen. Tosin maksoin omastani postikulujen kanssa 525€. Joten ei tuon halvemmalla enää oikein voi saada.
        Etummainen rahtiluukku on hyvä ja toimiva. Taemman luukku on epäkäytännöllinen. Sitä on vaikea sulkea. Päiväluukut ovat hyvät. Niissä ei ole moitteen sijaa. Mukana ollut peräsin on muovia. Siitä miinus. Tosin tuolla hinnalla peräsimen sisältävää kajakkia ei saa millään. Itse peräsimen ohjaus on pikkuisen hankalampaa kuin monessa muussa kajakissa. Lähinnä hieman liian matalan jalkatilan vuoksi.
        Myös pohjan ja keulan muotoiluun olisi pitänyt panostaa huomattavasti enemmän. Keula on pikkuisen tunnoton ja suhteellisen korkean profiilinsa vuoksi ottaa helposti tuulen ja lähtee pois kurssistaan heijaamaan sivulle.
        Kokonaisuudessaan kajakki kallistuu plussan puolelle. Todellinen prohan ei ikinä osta kajakkia jota ei ole testannut itselleen sopivaksi. joten jos ei ole valmis maksamaan hyvästä ja toimivasta retkikajakista 1000-2000 euroa, niin kyllä tähän voi tyytyä. Robinhood laatua. Halvalla ei saa prota. Kelvollisen toimivan kylläkin.
        Ja tämä kaikki pohjautuu siis kokemukseen muovisesta seabirdin sandwichistä. Lasikuitu/kevlarista en osaa sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe