näin unen jossa aika ikäänkuin pysähtyi,olin jossain kerrostalo asunnossa ja parvekkeen ovi oli auki jonka edessä verho,kävelin parvekkeelle ja katsoin kaunista täyttä kuuta kuin laamaantuneena,kohta kuun vieressä taivaalla leijaili nainen valkoisessa hameessa (kuin häähame tjsp) ,samalla itse sain oudon tuntemuksen lähteä seuraamaan sitä mutta juoksin kerrostalon seinää alaspäin en siis osannut lentää,
tuon enempää en muista unesta mutta kyllä tuo täyskuu jotain kummallista teettää mielelle.
kuu-uni
weird0
1
1072
Vastaukset
- oon nähny
aika samanlaista unta myös, mut siin ei mtn kerrostaloo ollu, ihan omal parvekkeel olin, vaikka kuu ei koskaa oikeesti ees paistakkaa sinne, mut uni on uni ;q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636