näin unen jossa aika ikäänkuin pysähtyi,olin jossain kerrostalo asunnossa ja parvekkeen ovi oli auki jonka edessä verho,kävelin parvekkeelle ja katsoin kaunista täyttä kuuta kuin laamaantuneena,kohta kuun vieressä taivaalla leijaili nainen valkoisessa hameessa (kuin häähame tjsp) ,samalla itse sain oudon tuntemuksen lähteä seuraamaan sitä mutta juoksin kerrostalon seinää alaspäin en siis osannut lentää,
tuon enempää en muista unesta mutta kyllä tuo täyskuu jotain kummallista teettää mielelle.
kuu-uni
weird0
1
1152
Vastaukset 1
- oon nähny
aika samanlaista unta myös, mut siin ei mtn kerrostaloo ollu, ihan omal parvekkeel olin, vaikka kuu ei koskaa oikeesti ees paistakkaa sinne, mut uni on uni ;q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534