näin unen jossa aika ikäänkuin pysähtyi,olin jossain kerrostalo asunnossa ja parvekkeen ovi oli auki jonka edessä verho,kävelin parvekkeelle ja katsoin kaunista täyttä kuuta kuin laamaantuneena,kohta kuun vieressä taivaalla leijaili nainen valkoisessa hameessa (kuin häähame tjsp) ,samalla itse sain oudon tuntemuksen lähteä seuraamaan sitä mutta juoksin kerrostalon seinää alaspäin en siis osannut lentää,
tuon enempää en muista unesta mutta kyllä tuo täyskuu jotain kummallista teettää mielelle.
kuu-uni
weird0
1
1152
Vastaukset
- oon nähny
aika samanlaista unta myös, mut siin ei mtn kerrostaloo ollu, ihan omal parvekkeel olin, vaikka kuu ei koskaa oikeesti ees paistakkaa sinne, mut uni on uni ;q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131384Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191045- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä165646- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483