näin unen jossa aika ikäänkuin pysähtyi,olin jossain kerrostalo asunnossa ja parvekkeen ovi oli auki jonka edessä verho,kävelin parvekkeelle ja katsoin kaunista täyttä kuuta kuin laamaantuneena,kohta kuun vieressä taivaalla leijaili nainen valkoisessa hameessa (kuin häähame tjsp) ,samalla itse sain oudon tuntemuksen lähteä seuraamaan sitä mutta juoksin kerrostalon seinää alaspäin en siis osannut lentää,
tuon enempää en muista unesta mutta kyllä tuo täyskuu jotain kummallista teettää mielelle.
kuu-uni
weird0
1
1152
Vastaukset 1
- oon nähny
aika samanlaista unta myös, mut siin ei mtn kerrostaloo ollu, ihan omal parvekkeel olin, vaikka kuu ei koskaa oikeesti ees paistakkaa sinne, mut uni on uni ;q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811067
- 71893
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80582No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29534- 31526
- 32525
- 45522
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste140522Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14519- 67506