näin unen jossa aika ikäänkuin pysähtyi,olin jossain kerrostalo asunnossa ja parvekkeen ovi oli auki jonka edessä verho,kävelin parvekkeelle ja katsoin kaunista täyttä kuuta kuin laamaantuneena,kohta kuun vieressä taivaalla leijaili nainen valkoisessa hameessa (kuin häähame tjsp) ,samalla itse sain oudon tuntemuksen lähteä seuraamaan sitä mutta juoksin kerrostalon seinää alaspäin en siis osannut lentää,
tuon enempää en muista unesta mutta kyllä tuo täyskuu jotain kummallista teettää mielelle.
kuu-uni
weird0
1
1151
Vastaukset
- oon nähny
aika samanlaista unta myös, mut siin ei mtn kerrostaloo ollu, ihan omal parvekkeel olin, vaikka kuu ei koskaa oikeesti ees paistakkaa sinne, mut uni on uni ;q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251531
- 241236
- 1351098
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus325880- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on288685- 59677
- 45663
- 66656
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48609