Olisiko kellään vinkkiä, millä maalilla saa talon siniharmaaksi. Hulluksi kohta tulen, kun koepurkkeja vaan ostan eikä mikään tunnu hyvältä - joko on liian lällyn sinistä tai sitten ihan harmaata...
Siniharmaa talo?
9
4426
Vastaukset
- siellä on
kiva sini-harmaa väri
- siellä on
kiva sini-harmaa väri
- tee itse rakentaja
Meillä ihan sama ongelma. Koe purkkeja ostettu yli kymmenen kappaletta, eikä löydy sopivaa.
Oletko jo löytänyt sopivan?
Tikkurilalla on tosiaankin vain harmaita tai sinisiä.
Oletko kokeillut tikkurilan versiota UULA:n 1110-harmaasta.
Sekin on sinertävä ja aika tumma.
Metsästys jatkuu....- niin.
sillätävalla...
- sävy teille
Tikkurilan värikartasta sävy 9673 PAATSAMA. On sellainen lämmin harmaa. Yhdellä kerralla maalausvaiheessa voi aluksi näyttää sinertävältä, mutta lopputuloksessa kahteen kertaan maalattuna ei ole yhtään sinisävyinen. Muutama vuosi sitten maalisävykarttavihkosen kannessa oli talo joka oli maalattu ko. sävyllä, siitä sen bongasin. Itse olen maalannut kaksi taloa tällä sävyllä; toinen Ultralla ja toinen Vinhalla.
- maalikauppaan
Pitääkin käydä ostamassa Ultran koepurkki. Katsotaan onko väri sopiva.
Kiitti vinkistä. - kysymäs
maalikauppaan kirjoitti:
Pitääkin käydä ostamassa Ultran koepurkki. Katsotaan onko väri sopiva.
Kiitti vinkistä.talon omistajalta kun näet hyvän värisen talon, niin tein itse
kaikki värin valitsemis vaiva jäi pois - taloa
kysymäs kirjoitti:
talon omistajalta kun näet hyvän värisen talon, niin tein itse
kaikki värin valitsemis vaiva jäi poisei ole näkynyt, siinä se pulma on.
Tikkurilan ja Teknoksen värisuunnitelluun on oltu yhteydessä.
Sieltä on tullut värisävyjä joita on kokeiltu, mutta ei ole löytynyt lähellekkään mitä haetaan.
Väripalvelut myönsivät myös, että siniharmaa on hankala väri.
Vielähän noita maalauskelejä tulee, pitää kait lähetä kiertelemään.
Myös kuntien rakennusvirastot antavat rakennusluvissa olevia värikoodeja, jos tietää kohteen osoitteen. - just.
taloa kirjoitti:
ei ole näkynyt, siinä se pulma on.
Tikkurilan ja Teknoksen värisuunnitelluun on oltu yhteydessä.
Sieltä on tullut värisävyjä joita on kokeiltu, mutta ei ole löytynyt lähellekkään mitä haetaan.
Väripalvelut myönsivät myös, että siniharmaa on hankala väri.
Vielähän noita maalauskelejä tulee, pitää kait lähetä kiertelemään.
Myös kuntien rakennusvirastot antavat rakennusluvissa olevia värikoodeja, jos tietää kohteen osoitteen.sillätavalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669