Sain käsiini "perintönä" kyseisen mallisen hyrräkelan. Onko kellään mitään tietoa sen arvosta? On toimintakunnossa, toinen hyrrän kammen "ottimista" on valitettavasti joskus hukkunut.
On sellainen käsitys että pappa olis ostanut sen joskus 50-60 luvulla.
Kiitos jo etukäteen.
ab urfabriken record 1600 c
3
469
Vastaukset
- vaikka
huutonetistä.Taitavat olla parinkympin luokkaa.
- mattivaa
Tosiaan, eipä taida hirveän korkeaa jälleenmyyntiarvoa kelalla olla. Muutamiin kymppeihin pääsee. Nykyään kelan pitää olla kuin kaupan hyllystä repästy tai itseasiassa pitää olla. Kun kaikki tilpehööri ja koppa on avaamatonta voi kelalla olla hintaa.
Mun mielestä sun pitää arkistoida toi kela, johon varmaan liityy paljon hyviä kalastusmuistoja, jotka vain kela tietää.
Mulla on muutama kela joiden arvo on varmaan olematon, mutta hyllyllä niiden arvo on mittaamaton.- uusia isohko
määrä aikoinaan, 80-luvulla, jonkun kaupan kellarista. Olivat unohtuneet sinne 30 vuodeksi. Keräilyarvoa ei siten ole kovin paljon, niitä on markinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048