Moi
Olen muuraamassa piippua, tarkoitus on jättää tiilet näkyville. Ohjeita kahdenlaisia jättä sauma täydeksi tai aukaista sauma 15mm vuorokauden kuluttua ja tehdä jälkimuuraus tiilensaumauslaastilla. Mikä hyöty on jälkimuurauksella. Näkyvä osa piipusta tullaan lakkaamaan, että tiilet helpompi pitää puhtaana.
Kiitos kommenteista jo etukäteen ;-)
Saviuunilaasti
4
709
Vastaukset 4
- muuruu
vielä yhtäkään piippua jälki-saumannu, yleensä muuraan koko piipun muuraus
laastilla. - täyteen ja
tavallinen laasti pelittää hyvin.
- vaan
makuasia, itse muurasin piipun vajaaseen saumaan ja parin päivän päästä saumasin värilaastilla. Syy tuohon oli että piipulle tuli n.12m mittaa ja tavallinen harmaa laasti oli halvempaa kuin värilaasti. Aika työläs homma vaan tuo jälki-saumaus.
- möcin ucco
Se on senverran pehmiää että saumoista murustaa tomua irti lattioille ja voi lohkeilla. Ja ainakaan vielä silloin kun minä tulisijoja teetin ei saviuunia ollut kuin perusharmaana. Halusin väriä saumoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530