Mistä voin ostaa The Legend of Zelda: Twilight Princesin Gamecubelle halvalla, nopeasti,turvallisesti ja ehjänä? Olen ehtinyt mutta ei ole onnistunut. Mistä sen voisi tilata? Älkää puputtako sitten että "kuka nyt Gamecubee kun on WII" tai "Zeldat on surkeita pelaa CS:ää" Tiedoksi vain pidän The Legend of Zelda peleistä enkä CS:ästä. Älkää vaivautuko turhiin vastauksiin.
T: King Goron
The Legend of Zelda: Twilight Princess
8
198
Vastaukset
- Erkkimerkki21332232
www.google.fi MAH BOI THE KING
- Ma´goria
ovat jo poistaneet myynnistä kyseisen pelin GC:lle. Kannattaa kytätä Huuto.nettiä, jonne kyseisiä versioita tulee välillä käytettyinä myyntiin.
- MVL
En tienny et sen saa gamecubellekkin.
- zelda4
Hei olisiko joku kiltti ja kertoisi mistä The Legend of zelda twilight princess pelissä (wii) voi saada pommeja...ku mä olen siinä kohassa peliä että ollaan just kerätty kaikki the tears of light kyyneleet lake hylia nimisestä paikasta ja muututtu Linkin ihmis muotoon ja sit pitäis mennä jonnekkin linna kaupunkiin ja sitten auttaa se jokuilia sinne kakariko villageen mut ku ei oo pommeja... apua eikä pääse sinne kakariko villagen pommi kauppaankaan!!! Plz auttakaa minua ^0^
- Link to the Past
Ei ole taaskaan niin vaikeaa Googlen käyttö -_-
Suomenkielinen läpipeluuopas:
http://zelda.arkku.net/twilight-princess-lapipeluuopas - asd qwe zxc tyu
Jos ette pelkää "laittomuuksia" ja koneella on jonkin verran tehoja ja osaatte käyttää sitä, googlettakaa Dolphin, joka on Gamecube ja Wii pelien emulaattori, eli semmoinen jolla voi pelata Gamecuben ja Wiin pelejä.
Pelatakakseen sitten pelejä ne pitää ladata erikseen esim. joltain torrent sivulta. TÄMÄ on laitonta, ellet omista pelejä itse! Emulaattori ei ole laiton.
Latasin toissa kesänä tuon Dolphinin ja Twilight Princesin Gamecube version (GC versio on muuten alkuperäinen) koska oma Twilight Princess cd oli mennyt halki tuntemattomista syistä, joten en itse ole syyllistynyt rikokseen :)- Ocarina
Huutonettiä suosittelen minäkin lämpimästi. Sieltä olen monet vanhat pelit ostanut ja ihan ilman ongelmia. Myös pelikaupoista voi kysellä käytettyä (tosin täytyy olla TODELLA hyvää tuuria että löytyy) tai etsiä kirppareilta. Amazon ja Ebay ovat myös varsinaisia aarreaittoja näissä asioissa, mutta niistä tilaamisessa minulla ei ole mitään kokemusta.
Pari asiaa on kuitenkin syytä ottaa huomioon.
1. Lue aina tuotekuvaus huolellisesti, olet kuitenkin ostamassa käytettyä peliä. Myös tuotteen kunto mainitaan erikseen.
2. Tarkista myyjän saama palaute ja paljonko siellä on negatiivisia palautteita suhteessa positiivisiin. Negatiiviset kannattaa lukasta läpi.
3. Jos tarjolla on monta samanlaista peliä ja vain yksi niistä on TODELLA halpa verrattuna niihin muihin, voi vähän, miettiä että miksi.
4. Alkuperäisistä Zeldoista voi joutua maksamaan "tähtitieteellisiä" summia. Ne ovat keräilytavaraa nykyään. Nykykonsoleille niitä saa todennäköisesti huomattavasti halvemmalla, jopa uutenakin. Mutta toki alkuperäinen on aina alkuperäinen.
Toivottavasti löydät pelin pian. Retropelaaminen on mahtava harrastus ja Zeldat ovat todella hyviä pelejä! - ...
Ocarina kirjoitti:
Huutonettiä suosittelen minäkin lämpimästi. Sieltä olen monet vanhat pelit ostanut ja ihan ilman ongelmia. Myös pelikaupoista voi kysellä käytettyä (tosin täytyy olla TODELLA hyvää tuuria että löytyy) tai etsiä kirppareilta. Amazon ja Ebay ovat myös varsinaisia aarreaittoja näissä asioissa, mutta niistä tilaamisessa minulla ei ole mitään kokemusta.
Pari asiaa on kuitenkin syytä ottaa huomioon.
1. Lue aina tuotekuvaus huolellisesti, olet kuitenkin ostamassa käytettyä peliä. Myös tuotteen kunto mainitaan erikseen.
2. Tarkista myyjän saama palaute ja paljonko siellä on negatiivisia palautteita suhteessa positiivisiin. Negatiiviset kannattaa lukasta läpi.
3. Jos tarjolla on monta samanlaista peliä ja vain yksi niistä on TODELLA halpa verrattuna niihin muihin, voi vähän, miettiä että miksi.
4. Alkuperäisistä Zeldoista voi joutua maksamaan "tähtitieteellisiä" summia. Ne ovat keräilytavaraa nykyään. Nykykonsoleille niitä saa todennäköisesti huomattavasti halvemmalla, jopa uutenakin. Mutta toki alkuperäinen on aina alkuperäinen.
Toivottavasti löydät pelin pian. Retropelaaminen on mahtava harrastus ja Zeldat ovat todella hyviä pelejä!Aamuhorroksessa meni näköjään vastauskin väärälle henkilölle, mutta eipä kai tuo niin vaarallista ole =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738