Niin että mistä Mikkelissä löytää laulunopettajan? Kaipailisin lähinnä tällaista äänenmuodostus- ja hengitystekniikkaan perehtynyttä. Googletellen ei löydy kuin musiikkiopisto joka on ilmeisesti vain ipanoille tarkoitettu, tai kansalaisopisto joka pisti kesäksi kioskin kiinni...
Laulunopettajaa?
8
310
Vastaukset
saattaisi kesällä olla, jostain luin, että siellä on jotain bändi-kurssia ynm.
Otavan opiston sivuilta löytynee lisä infoa....- kuitenkin
sieltä musiikkiopistosta. Sieltä osaavat kyllä neuvoa. Tai soita vaikka seurakunnan kanttorille. apuja kyllä löytyy.
- HarrastelijaLauleskelija
Musiikkiopistosta olen tosiaan ymmärtänyt että siellä on vaan lapsille tarkoitettua toimintaa, mutta aina sinne tietysti kannattaa soittaa ja kysyä. Otavan opiston systeemeistä en ole vielä kuullukkaan, pitää tutustua tarkemmin. Vielä jos kellä tulee mitään mieleen niin ilmoitelkaa tänne vaan :)
- troot
HarrastelijaLauleskelija kirjoitti:
Musiikkiopistosta olen tosiaan ymmärtänyt että siellä on vaan lapsille tarkoitettua toimintaa, mutta aina sinne tietysti kannattaa soittaa ja kysyä. Otavan opiston systeemeistä en ole vielä kuullukkaan, pitää tutustua tarkemmin. Vielä jos kellä tulee mitään mieleen niin ilmoitelkaa tänne vaan :)
Paappa laittaen pikkuilmoitus Länkkäriin niin varmaan tärppää. Monet laulunopettajat tekee varmaan viraabelihommeleina.
- olet vielä
ilman opettajaa, ilmoittaudu kansalaisopistoon!
- HarrastelijaLauleskelija
Onko siellä nämä äänenmuodostusjutut sun muut ryhmäopetusta vai yksityisopetusta?
- katsomassa:
HarrastelijaLauleskelija kirjoitti:
Onko siellä nämä äänenmuodostusjutut sun muut ryhmäopetusta vai yksityisopetusta?
http://opnet.virkamaki.fi/mikkeli/opinto-ohjelma/index.htm#145_MIKKELI
Eilen jaettiin kotiin paperiesitekin.
- kysyä
myös tuomiokirkkoseurakunnan kanttoreilta. Siellä on kaiketi yksi pätevä tyyppi, jonka oppilaita on lähtenyt opiskelemaan aina Helsinkiin akatemiaan saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171