moikka,
olen nähnyt monella hoitajalla ja lääkärillä nimineulan, jossa on esim. kiroilevan siilin tai jonkin muumihahmon kuva. Olisiko kenelläkään tietoa mistä tämmöisiä voisi ostaa? Tai mistä voisi tilata muita vähän erikoisempia nimineuloja?
kivoja nimineuloja
36
8993
Vastaukset
- Muumit jne.
Ei siis ihme, ettei ammattikuntaamme arvosteta!
- kiinni, niin
johan on kumma. Minun ajatuksiani:
-huumoria saa arjessa olla
-huumorilla jaksaa paremmin kuin liiallisella tosikkuudella
-ei kenenkään ole pakko tulla ryppyotsaiseksi aikuiseksi, joka ei ymmärrä muumia tai muuta
-lastenosastolle muumit ja muut jutut nimineulassa sopivat erityisen hyvin
t. nalle puh, joka rakastaa hinajaa - PalaSirkkuPulmu
esim. lastenosastolle. Ne poistavat pelkoa ja saavat aikaan keskustelua pienen potilaan kanssa:)
Ja ei meidän aikuistenkaan tarvitse niin jäykkiä, virallisia ja huumorintajuttomia olla. - jjhj2
Tuskin on asrvostus nimineulan muumista kiinni.. Olisiko omassa käytöksessä vika..
- nandi
www.euroteam.fi, sieltä olen tilannut nimineulan johon sai kuvan, ei tosin muumia tai kiroilevaa siiliä. Siilistä olisin itsekin kiinnostunut jos joku kertoo mistä niitä saa.
- nimineula
Rautakainen Ay www.rautakainen.com valmistaa myös erikoisempia nimineuloja.
- Onko lupa
Olet asiakaspalvelija ja pidät työnantajan määräämää asua. Tärkeintä on pitääkö asiakas asustasi. Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä.
- ö
Hoitaja ei ole asiakaspalvelija vaan hoitotyöntekijä. Ei ole mitään väliä sillä pitääkö potilas työasusta vai ei, vain asun asianmukaisuudella, hygienisyydellä ja materiaalin ominaisuuksilla on merkitystä.
- potilas asiakas.
ö kirjoitti:
Hoitaja ei ole asiakaspalvelija vaan hoitotyöntekijä. Ei ole mitään väliä sillä pitääkö potilas työasusta vai ei, vain asun asianmukaisuudella, hygienisyydellä ja materiaalin ominaisuuksilla on merkitystä.
on asiakaspalvelua, jossa sinä olet palvelija ja
- hoblaatia
..täytyy olla paskantärkeä ja pönöttää arvokkaasti.. ;)
- lk,aosdij
potilas asiakas. kirjoitti:
on asiakaspalvelua, jossa sinä olet palvelija ja
Mistä ihmeestä tulee käsitys että hoitoyö olisi "asiakaspalvelua"?. Teen hoitotyötä, jossa opastan, neuvon, kannustan, ja usein patistelenkin potilasta omatoimisuuteen. Tarkoitus on, että ihminen oppii elämään sairautensa kanssa mahdollisimman normaalia elämää. Tai toipumaan esim. leikkauksesta mahdollisimman pian. Tai että vanha ihminen säilyttäisi toimintakykynsä mahdollisimman pitkään. Se on haasteellista työtä, jossa vaaditaan paljon muunlaisia taitoja kuin "palveleminen".
- minttumatson
omalla jonniinmoisella pärstäkerroin otoksella, tosin kaikilla ei kovin päivitetyssä muodossa. Ja etu&sukunimellä ja yrityksen ja sen logolla varustettuna.
- Hiili7
Olis kyllä kiva joku vähän erikoisempi nimineula rintaan :)
- Lhtlskj
http://www.laser24.fi/product_catalog.php?c=229
Tuollainen näyttää hyvältä. Olisi sitten nimineulan materiaali sama kuin pääni.
- vanhanaikaista
...kuka mitään nimineuloja haluaa roikottaa mukanaan, tosi vanhanaikaista touhua...
- ö
Ainakin kunnallinen työnantaja on niin "vanhanaikainen" että vaatii nimineulan käyttöä. Ainakin ammatti ja etunimi on oltava näkyvissä, sukunimen välttämättömyydestä on monta mielipidettä. Valitettavasti on olemassa potilaita tai heidän omaisiaan jotka saattavat häiritä hoitajaa työajan ulkopuolella otettuaan selvää kotiosoitteesta tai puhelinnumerosta.
- Hampaatonnimineula
ö kirjoitti:
Ainakin kunnallinen työnantaja on niin "vanhanaikainen" että vaatii nimineulan käyttöä. Ainakin ammatti ja etunimi on oltava näkyvissä, sukunimen välttämättömyydestä on monta mielipidettä. Valitettavasti on olemassa potilaita tai heidän omaisiaan jotka saattavat häiritä hoitajaa työajan ulkopuolella otettuaan selvää kotiosoitteesta tai puhelinnumerosta.
Tietääkö kukaan mistä voisi tilata nimineulan, jossa on hampaan kuva??? Hammashoitajaksi opiskelun aikana n. 8 vuotta sitten tilasimme koko luokalle sellaiset, mutta enpä muista että mistä!
- Hampaatonnimineula
Hampaatonnimineula kirjoitti:
Tietääkö kukaan mistä voisi tilata nimineulan, jossa on hampaan kuva??? Hammashoitajaksi opiskelun aikana n. 8 vuotta sitten tilasimme koko luokalle sellaiset, mutta enpä muista että mistä!
Olen selannut monia nimineulojen valmistajien sivuja mutta mistään en löydä!
- toimintaterap.
Olen selannut monia nimineulojen valmistajien sivuja mutta mistään en löydä!
Kysy Rautakaiselta www.rautakainen.com. Meidän porukalle tekivät tilaustyönä omalla logolla neulat.
- kaikki-varattu
toimintaterap. kirjoitti:
Kysy Rautakaiselta www.rautakainen.com. Meidän porukalle tekivät tilaustyönä omalla logolla neulat.
Tuohon saa vaikka ihan oman logon vaikka vaan yhden tilaisi http://www.merkintakeskus.fi/etusivu/details/55/13/nimineulat-ja-rintamerkit/classic-nimineula-logolla
- mk
katoppa www.rautakainen.com
- nimineulat
mk kirjoitti:
katoppa www.rautakainen.com
Löytyy myös osoitteesta Kilpikaivertamo Laari Ay
- potskulainen
Minä haluan tietää, kuka minua tulee sorkkimaan tai komentelemaan. Kenestä puhun jos haluan joskus sanoa kyseisestä hoitajasta jotain. Puhetaidot kun on joskus hakusessa, eikä esittelyjä kuulu. Kuvittelevat pääsevänsä pälkähästä kun emme tiedä kuka sähläsi, kaiketi? hmp.
- Komentaja!!!
potskulainen kirjoitti:
Minä haluan tietää, kuka minua tulee sorkkimaan tai komentelemaan. Kenestä puhun jos haluan joskus sanoa kyseisestä hoitajasta jotain. Puhetaidot kun on joskus hakusessa, eikä esittelyjä kuulu. Kuvittelevat pääsevänsä pälkähästä kun emme tiedä kuka sähläsi, kaiketi? hmp.
Meillä ei turvallisuussyistä suositella kertomaan koko nimeä. Kyse ei siis ole mistään pälkähästä pääsemisestä ;)
- Nimineulako
- Avustavahoitaja
Kannattaa katsoa Laser24-verkkokaupasta.
http://www.tavaratalot.com/2011/11/laser24fi.html - emmiliii
merkintäkeskuksella saa valita oman yksivärisen kuvan. itse valkkasin kuvaksi pikkumyyn :)
- Turhamaisuuttako?
No tässä näkee hoitohenkilökunnan todellisen arvostuksen työmaailmassa. Onko nimineula oikeanlainen, onko työkengät minkäväriset, istuuko silmälasit ja niin, että ovat oikean väriset.
Kahvitunnilla istutaan ja juorutaan tuntitolkulla. Vakihenkilökunta istuu ja sijaiset sekä opiskelijat tekevät sen todellisen työn, vastaavat kelloihin, käyttävät alusastialla ja suihkuttavat potilaan jne.
Kun nämä hienot ja itseään ehostavat hoitajat miettivät onko "nimineula" oikeanvärinen, muotoinen tai sopiva heidän suojavaateisiinsa ja näkyykö se kauas.
Minua kyllä huvittaa, että voiko näin turhamainen olla hoitaja ja mihin se todellisuudessa käyttää työpäivänsä aikana työsuoritteensa. Omaan itseensä ja sen ehostamiseen. Netissä istumiseen ja omien asioidensa hoitoon.
Mihin unohtuu potilas? Eipä sillä taida olla todellisuudessa paljon väliä. Mistä näitä turhanpäiväisiä hoitajia valmistuu vai opettaako työyhteisö "talon" tavoille?
Palkka juoksee ja takapuoli-istuu edelleen kahvihuoneessa.
Tämä taitaa olla sitä naisvaltaisen alan ongelma ja käyttäytymismalli. Sitten naristaan jos nimineula on huono tai potilaan soittokellonn ei jaksa/viitsi nousta kun kahvi tai "parhaat työpaikka" juorut ovat vielä kesken.
Näin tuottavaa on naisvaltaisella alalla todellinen hoitotyö ihmisen hyväksi!
Tässä muutamia esimerkkejä hoitajista ja heidän turhamaisuudestaan. Huomautan, että kaikki hoitajat eivät käyttäydy näin mutta osa toimii oman napansa ympärillä lähes koko työpäivän/vuoron. - Need a hero
Voisiko nimineulaan laittaa myös hellyyttäävän pedobearin kuvan?
- Lekurinna
Julkisessa terveydenhuollossa potilas on potilas, ei asiakas. Erona tässä on se, että asiakas valitsee ostaa haluamansa palvelun ja maksaa siitä käyvän hinnan. Julkisella puolellahan asiakas maksaa ainoastaan nimellisen käyntimaksun, joka ei kata murto-osaakaan hoitojen ja tutkimusten kokonaiskuluista, ja silloin lääkäri tai hoitohenkilökunta tekee päätöksen, mitä palveluita hänelle on sairautensa perusteella järkevää tarjota. En itse ainakaan edes haluaisi, että minun verorahoillani kustanneittaisiin joka ikisen ovesta sisään kävelevän ihmisen kokovartalomagneettitutkimukset, lymfa-, aroma- ja reikiterapiat sekä kaikki mahdolliset kalleimmat lääkkeet, mitä kukanenkin keksii pienessä mielessään keksiä luettuaan Suomi24:stä, että se olisi "tuiki tarpeellista". Että näin. Ja nimineula saa mun mielestä olla kantajansa näköinen ja mieleinen, jos se ajaa asiansa eikä ole epähygieeninen. Oman henkilösuojani vuoksi mielelläni pitäisin oman nimeni salassa, mutta meille lääkäreille se ei valitettavasti ole sallittua. Siispä puhelin- ja osoitetiedot salaiseksi ja kaupungilla jos potilas kävelee vastaan, en ole tuntevinani. En halua yhtään korvienvälisairasta ihmistä ovelleni koputtelemaan vapaa-ajallani.
- T3rv3yd3nhoitaja
Sama brobleemi meillä terveydenhoitajilla. Asiakkaamme on yleensä terveitä, mutta etenkin neuvolatyössä joutuisi antamaan imetysohjausta, jos ei itse kieltäytyisi. Ylimielinenkö? Oli nimineula tai ei naama jää mieleen, kun käyntejä on useita..
- asdas2
Noh, lekurinnakin ja alempana terveyden tärvelevä terveydenhoitajakin joutuvat nyt soten myötä totuttelemaan ajatukseen, että vastassa ei enää ole kukaan muu kuin asiakas. Ei muuta kuin opettelemaan niitä asiakaspalvelutaitoja mitkä tuntuvat olevan hukassa niin totaalisesti tämän alan ihmisiltä.
- sinkkupotilas
Hoitajilla voisi olla nimineulat joista näkyisi myös puhelinnumero.
- Hoitaja231412
Itse tilasin täältä http://kilpivalmiste.mycashflow.fi/
Todella laadukkaat. - Hoitaja231412
Todella laadukkaat. - huoiyt
Todella laadukkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265