Mikä olisi hyvä, selkeäkäyttöinen ja kohtuuhintainen navigaattori moottoriveneeseen ( HT- vene ). Tarkoitus on lähinnä seilata Helsingin edustalla, joten laitteeseen tulisi pystyä lataamaan Helsingin ja Espoon edustan merikartta.
Navigaattori veneeseen
6
1198
Vastaukset
- on kyllä
muuten olisi paljon merkkejä, mutta sellainen mihin saisi hesan ja espoon voi olla vaikea löytää. yleensä plotterit kattavat muuten koko maailman ja karttaohjelmatkin vähintään suomenlahden, mutta hesa ja espoo pn niistä tosiaan monesti poistettu. en nyt osaa äkkiä suositella sopivaa. itse ajelen aina merikoltilla nämä alueet.
- Myös merikarttoilla
vaikka Hakkapeliitta navigaattori nettikaupasta ja siihen esim. Elmeri karttaohjelma.
niin ei paljon maksa.
Toinen mahdollisuus osta vanha XP-käyttöjärjestelmällä toimiva kannettava tietokone ja siihen Meri-CD kartta.- on sitten
ostaa se plotteri
- Raipe55
Toimiihan meriCD vistakoneessakin.
Raipe55 kirjoitti:
Toimiihan meriCD vistakoneessakin.
Ei niissä ole edes romppuasemaa, ei tehoa, ei muistia... Tarvitseeko enää jatkaa :)
- leiki
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Ei niissä ole edes romppuasemaa, ei tehoa, ei muistia... Tarvitseeko enää jatkaa :)
navigaattoreilla tai muilla paska virityksillä. OSTA PLOTTERI JOS OLET VESILLÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594