Mikä olisi hyvä, selkeäkäyttöinen ja kohtuuhintainen navigaattori moottoriveneeseen ( HT- vene ). Tarkoitus on lähinnä seilata Helsingin edustalla, joten laitteeseen tulisi pystyä lataamaan Helsingin ja Espoon edustan merikartta.
Navigaattori veneeseen
6
1158
Vastaukset
- on kyllä
muuten olisi paljon merkkejä, mutta sellainen mihin saisi hesan ja espoon voi olla vaikea löytää. yleensä plotterit kattavat muuten koko maailman ja karttaohjelmatkin vähintään suomenlahden, mutta hesa ja espoo pn niistä tosiaan monesti poistettu. en nyt osaa äkkiä suositella sopivaa. itse ajelen aina merikoltilla nämä alueet.
- Myös merikarttoilla
vaikka Hakkapeliitta navigaattori nettikaupasta ja siihen esim. Elmeri karttaohjelma.
niin ei paljon maksa.
Toinen mahdollisuus osta vanha XP-käyttöjärjestelmällä toimiva kannettava tietokone ja siihen Meri-CD kartta.- on sitten
ostaa se plotteri
- Raipe55
Toimiihan meriCD vistakoneessakin.
Raipe55 kirjoitti:
Toimiihan meriCD vistakoneessakin.
Ei niissä ole edes romppuasemaa, ei tehoa, ei muistia... Tarvitseeko enää jatkaa :)
- leiki
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Ei niissä ole edes romppuasemaa, ei tehoa, ei muistia... Tarvitseeko enää jatkaa :)
navigaattoreilla tai muilla paska virityksillä. OSTA PLOTTERI JOS OLET VESILLÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386