rakkaat ystäväni myyrät olivat taas käyneet syömässä mun liljojani. onko mitään keinoa millä saisi pidettyä myyrät loitolla?!
myyrät prkl
5
729
Vastaukset
- myyrätaistelija
Meillä mökillä todella paljon myyränkoloja viime vuonna.
Eli auton pakoputkeen vaan muoviputki ja putki myyränkoloon ja kaasua...n. 15 min. Sitten se kissa olis tietysti ihan hyvä tähän juttuun...
Niin ja kun saat/osta kaloja, jätä päiväksi auringonpaisteeseen "muhimaan"
tai ravustusaikana perkuujätteitä ja pilaantunut/haiseva satsi upota maan alle
kevyesti tai myyränkoloihin ja vähän maata päälle.
Luonnonkarkottajana toimii esim.valkosipuliviljelmä.
Kyllä ne siitä pikkuhiljaa loittonee/väheneeon hyvä olla olemassa, jolla on kymmenkunta pyydystä aina vireessä. Paljon on tullut vainajia.
- blackpoppy
kiitoksia vinkeistä :) kissahan meillä on, mutta se on enemmän hiiriin ja rottiin erikoistunut...
- Hei hei kukat
ostettiin jokunen vuosi sitten ja se tuntui ensin toimivan tarkoituksenmukaisesti mutta kaipa ne myyränryökäleet oppivat eivätkä enää piittaa karkottimen surinasta tai maahan tulevasta värinästä.
- pirtsakkapunapää
On tehonnut kanankakka. Olen laittanut kanankakka rakeita koloihin ja lannoitan kyseisellä aineella ja myyrät ovat häipyneet.
Nyt viimeisin villitys on ihmisten hiukset koloihin eli partureista vaan hiusten jämiä ja koloon... en ole vielä itse kokeillut, mut näin moni väittää et myyrät ovat kadonneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305577
- 1862169
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81938Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681382Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321364Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171134