Eli olen aloittamassa syksyllä opiskelun ja mies jää kotiin vauvan kanssa. Itse saan ilmeisesti vain opintorahaa sen pari sataa kuussa ja mies saa vanhempainrahaa (paljonko?!) ja saako vielä asumistukea? Ja tietty lapsilisä 100e/kk. Onko tässä nyt kaikki? Ja paljonkohan nämä yhteensä tekee? Olisi hyvä tietää hieman jo etukäteen..
mitä etuuksia voi saada?
3
484
Vastaukset
- --
Täällä ei kuule kukaan voi tietää paljonko nuo etuudet tekee, ei kellään ole mitään taikapalloa millä voisi katsoa esim. miehesi verotustiedot tai asuntosi vuokran. Joten mitä jos ihan itse ottaisit vastuun omaan kätösiisi, pitäähän siitä vauvastakin oppia vastuu kantamaan, ja kysyisit kelasta noiden tukien määrää. Ne kun eivät ole jokaihmisellä samat.
- kuuden äiti
Kelan sivuilla on ihan kattavat tiedot avustuksista. Siellä on jopa laskurit asumistukea ja vanhempainrahaa varten, joilla saat alustavat määrät tietää.
Kuten edellinen kirjoitti, tukiin vaikuttaa tulot ja asumistukeen vuokra jne. Ei kukaan ulkopuolinen voi teidän tilannetta tietää. - Uusavuttomien ystävät ry
Sama kuin kysyisit täällä pastalla ' paljonkohan mun tilillä on rahaa'
nyt ja elokuun 15 päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759