Auttakaa kokeneet tarhurit. Muutimme viime syksynä ok-taloon ja takapihalla komeili kymmenkunta tummanpunaista ruusua, yli metrisiä ja lokakuussa vielä näkyi punaiset ruusut. Ohjeen mukaan leikkasin ne 20-senttisiksi ennen pakkasia ja peittelin havuilla.
Nyt keväällä laitoin ruusuille tarkotettua lannoitetta ja päälle multakatetta. Eikä vieläkään viherrä, varret on mustan ruskeita ja elottomia. Talon seinustalla on keltaiset ruusut, samaan aikaan kukkineet, ja niissä on jo vihreää lehtä reippaasti.
Myyränkoloja on takapihalla useita, ja yhden löysin juuri tästä kituvasta ruusupenkistä. Voiko olla myyrä syönyt juuret ja ruusut saa repiä roskikseen?
Vai kauanko vielä kannattaa odotella?
Asutaan Satakunnassa, ja koko muu piha vihertää ja krookukset kukkii keltasta loistoaan.
apua!!
uusiRuusu
2
518
Vastaukset
olla, että ruusut voi nyt huonosti, kun täällä Jyväskylän seudullakin kaikissa ruusuissa on jo lehdet alulla. Et kertonut, mitä ruusuja ne oli.
- sano ruusu
Odottele vielä vähän, sade ja lämpö saa ihmeitä aikaan.Mulla jotkut ruusuista on jo tehneet pientä lehteä ja osa ei.Myyrät oli nakertaneet puutarhassa vähän sitä sun tätä, joten koitan nyt vaan kärsivällisesti odotella mitä tapahtuu.Toiset lajitkin on myöhäisempiä kuin toiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789