Auttakaa kokeneet tarhurit. Muutimme viime syksynä ok-taloon ja takapihalla komeili kymmenkunta tummanpunaista ruusua, yli metrisiä ja lokakuussa vielä näkyi punaiset ruusut. Ohjeen mukaan leikkasin ne 20-senttisiksi ennen pakkasia ja peittelin havuilla.
Nyt keväällä laitoin ruusuille tarkotettua lannoitetta ja päälle multakatetta. Eikä vieläkään viherrä, varret on mustan ruskeita ja elottomia. Talon seinustalla on keltaiset ruusut, samaan aikaan kukkineet, ja niissä on jo vihreää lehtä reippaasti.
Myyränkoloja on takapihalla useita, ja yhden löysin juuri tästä kituvasta ruusupenkistä. Voiko olla myyrä syönyt juuret ja ruusut saa repiä roskikseen?
Vai kauanko vielä kannattaa odotella?
Asutaan Satakunnassa, ja koko muu piha vihertää ja krookukset kukkii keltasta loistoaan.
apua!!
uusiRuusu
2
500
Vastaukset
olla, että ruusut voi nyt huonosti, kun täällä Jyväskylän seudullakin kaikissa ruusuissa on jo lehdet alulla. Et kertonut, mitä ruusuja ne oli.
- sano ruusu
Odottele vielä vähän, sade ja lämpö saa ihmeitä aikaan.Mulla jotkut ruusuista on jo tehneet pientä lehteä ja osa ei.Myyrät oli nakertaneet puutarhassa vähän sitä sun tätä, joten koitan nyt vaan kärsivällisesti odotella mitä tapahtuu.Toiset lajitkin on myöhäisempiä kuin toiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882