Ajattelin vaan kysäistä että onko mitään syytä huoleen kun mulla on vasemmalla puolella kaulaa ja hartiaa imusolmukkeet koholla ja niska ja hartiat kipeet ja vasemman lapaluun alla kipua. Mulla on jo noin vuoden ollut pari imusolmuketta koholla, mut tuttavalääkäri sano et ei syytä huoleen, ne on jälkiä jostain aikasemmasta tulehduksesta eikä sit vaan oo menny pois. Nyt niit on sit enemmän. Mulla tosin oli tossa viikko sitten vähän lämpöä ja kipee olo, et vois ehkä johtuu siitä?? Hmm... en mä tiedä mitä tää on. Treenaan aktiivisesti sulkapalloa ja treeneissä on ihan puhki jo pienestä-eli ehkä viel vähän "flunssaa" päällä?? Kannattaako noita pahkuroita mennä näyttämään jos ei mee pois? kuin kauan odottelen, vai meenkö ollenkaan?? paljon kysymyksiä....
imusolmukkeet ja niskakipu
4
11018
Vastaukset
- nainen
Oletko nainen?mies?nimim.päätellen nainen..käytätkö korviksia?millasia?onko sulla nikkeliallergiaa?niistäkin voi aiheutua-olen kuullut.yksityiselle lekurille jos ei vaiva lopu!
- sissi
20-vuotias nainen. Käytän korviksia, mutta vain kokonaan kultasia, eikä mulla edes ole nikkeliallergiaa... hmm.... Ei viittis mennä lääkärille ihan turhan takia.
- sumi
sissi kirjoitti:
20-vuotias nainen. Käytän korviksia, mutta vain kokonaan kultasia, eikä mulla edes ole nikkeliallergiaa... hmm.... Ei viittis mennä lääkärille ihan turhan takia.
Käy toki terkkarissa pyydät ivk eli iso verenkuva.
Koska asia vaivaa AINA kannattaa ottaa selvää. It
sellä löytyi leukemia sattumalta,otettiin kokeet
rytmihäiriöitten takia. 5 vuotta olen poukkoillut
siitä huolimatta,että vaikka tulis huonoja uutisia,
aina jotenkin menee!!!!!!!! - Fiona
sumi kirjoitti:
Käy toki terkkarissa pyydät ivk eli iso verenkuva.
Koska asia vaivaa AINA kannattaa ottaa selvää. It
sellä löytyi leukemia sattumalta,otettiin kokeet
rytmihäiriöitten takia. 5 vuotta olen poukkoillut
siitä huolimatta,että vaikka tulis huonoja uutisia,
aina jotenkin menee!!!!!!!!Mitä kaikkea siinä selviää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095- 1121968
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871061