kotimaan matkailu

ripa

matkailen kesällä kotimaasa

4

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasikatto

      niin minäkinmatkailen kotimaassa

      • myöskin

        minä. On hienoa ajella kesä-Suomessa.


    • Anonyymi

      Joopa... matkailtiin suomessa kesällä 2020. Ihan hienoja paikkoja on toki suomessakin, mutta pitääkö kaikkien tehdä "Tiina Jylhät". Majoitusten hinnat kohtuuttomia, tasoonsa nähden. Ruoka on oma juttunsa. jäljellä on ABC ja Rosso, jossa karponara ei ole Garbonaraa nähnytkään. Henkilökunta kuin sitruunan syönyttä.

      Viikon reissu maksaa suomessa sen, kuin kuukausi etelä euroopassa lentoineen. Jossa hyvä ruoka ja hyvä palvelu bonuksena. Suomalisilla yrittäjillä olisi nyt näytön paikka korjata kotimaan matkailu, eikä ainoastaan rahastaa.

      Yksi plussa. Imatralla löytyi keskustasta konditoria, josta sai todella hyvää lohikeittoa kohtuuhintaan. Henkilökunta 10

    • Anonyymi

      Usein on edullisempaa mennä kotiin nukkumaan ja salaattilounas lidlistä usein riittää kesäpäivän ateriaksi. S ryhmän paikoissa ei juuri mitään paikallisia erikoisuuksia näy. Käytiin tampereella ja seuraavana päivänä lahdessa, mutta jo pelkät matkat sain samaan hintaan kun oltais tehty rengasmatka. Helsingissä oli jo monet kesäkahvilat kiinni 15.8. Ihan järjetöntä tehdä lyhyestä kesästä lyhempi. ja tänä alkukesä meni jo koronan takia. Sitten vielä erityisen kylmä ja epävakaa heinäkuu. Mutta niin vaan oli kiinni kesän parhaimpana viikonloppuna. Turku jäi väliin koronan takia ja siinähän ne suomen kohteet jo oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe