Kun olin ala-asteella, tykkäsin aika paljon spaissareista. Olen leikkinyt ystäväni kanssa Spice Girls-tikkareilla erilaisilla ilmeillä, mitä pakkausessa tytöt näyttivät. Hauskin ilme oli Emma. Suosikkitytöistäni olivat silloin Emma, Geri ja Mel C. Perusteluni on tässä; Emma osaa olla söpö sekä Geri ja Mel C ovat kauniin näköisiä. Nykyään tytöt ovat kumpikin suosikkini, mutta tällä hetkellä taidan tykätä enemmän Victoriasta ja Emmasta. Victoriasta tykkään sen takia koska hänestä tuli kuuluisa jalkapalloilija David Beckhamin vaimosta ja Emma osaa olla yhä söpö, mutta lapsuudessani ex-ystävä (toinen henkilö) inhoaa tätä henkilöä söpöyden vuoksi (makuasioista ei sovi kiistellä ^_^). Omistan itse Spice Girls-videopelin ja pelaan useimmiten Victoriana ja Emmana (niinkuin kerroin perusteluni). Hiukan pettymykseni on siinä pelissä, koska musiikkeja on liian vähän, ne saisivat olla hiukan enempiä eikä musiikeista saa kunnon kokonaisia versioina. Suosikkikappaleeni ovat tässä näin;
Wannabe (ehdottomasti ykkössuosikkini lapsena kuin nytkin ^_^)
Say You'll Be There
2 Become 1
Stop
Viva Forever
;)
Yleistä Spice Girlsistä (korjattu)
The_Evil_Of_Silence
0
855
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1143568Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m692983- 262694
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv752422Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html182363Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312169En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään61927- 881923
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261682