Kun olin ala-asteella, tykkäsin aika paljon spaissareista. Olen leikkinyt ystäväni kanssa Spice Girls-tikkareilla erilaisilla ilmeillä, mitä pakkausessa tytöt näyttivät. Hauskin ilme oli Emma. Suosikkitytöistäni olivat silloin Emma, Geri ja Mel C. Perusteluni on tässä; Emma osaa olla söpö sekä Geri ja Mel C ovat kauniin näköisiä. Nykyään tytöt ovat kumpikin suosikkini, mutta tällä hetkellä taidan tykätä enemmän Victoriasta ja Emmasta. Victoriasta tykkään sen takia koska hänestä tuli kuuluisa jalkapalloilija David Beckhamin vaimosta ja Emma osaa olla yhä söpö, mutta lapsuudessani ex-ystävä (toinen henkilö) inhoaa tätä henkilöä söpöyden vuoksi (makuasioista ei sovi kiistellä ^_^). Omistan itse Spice Girls-videopelin ja pelaan useimmiten Victoriana ja Emmana (niinkuin kerroin perusteluni). Hiukan pettymykseni on siinä pelissä, koska musiikkeja on liian vähän, ne saisivat olla hiukan enempiä eikä musiikeista saa kunnon kokonaisia versioina. Suosikkikappaleeni ovat tässä näin;
Wannabe (ehdottomasti ykkössuosikkini lapsena kuin nytkin ^_^)
Say You'll Be There
2 Become 1
Stop
Viva Forever
;)
Yleistä Spice Girlsistä (korjattu)
The_Evil_Of_Silence
0
732
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389