Yleistä Spice Girlsistä (korjattu)

The_Evil_Of_Silence

Kun olin ala-asteella, tykkäsin aika paljon spaissareista. Olen leikkinyt ystäväni kanssa Spice Girls-tikkareilla erilaisilla ilmeillä, mitä pakkausessa tytöt näyttivät. Hauskin ilme oli Emma. Suosikkitytöistäni olivat silloin Emma, Geri ja Mel C. Perusteluni on tässä; Emma osaa olla söpö sekä Geri ja Mel C ovat kauniin näköisiä. Nykyään tytöt ovat kumpikin suosikkini, mutta tällä hetkellä taidan tykätä enemmän Victoriasta ja Emmasta. Victoriasta tykkään sen takia koska hänestä tuli kuuluisa jalkapalloilija David Beckhamin vaimosta ja Emma osaa olla yhä söpö, mutta lapsuudessani ex-ystävä (toinen henkilö) inhoaa tätä henkilöä söpöyden vuoksi (makuasioista ei sovi kiistellä ^_^). Omistan itse Spice Girls-videopelin ja pelaan useimmiten Victoriana ja Emmana (niinkuin kerroin perusteluni). Hiukan pettymykseni on siinä pelissä, koska musiikkeja on liian vähän, ne saisivat olla hiukan enempiä eikä musiikeista saa kunnon kokonaisia versioina. Suosikkikappaleeni ovat tässä näin;

Wannabe (ehdottomasti ykkössuosikkini lapsena kuin nytkin ^_^)
Say You'll Be There
2 Become 1
Stop
Viva Forever

;)

0

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
        Ikävä
        114
        3568
      2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
        Maailman menoa
        69
        2983
      3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
        Ikävä
        26
        2694
      4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
        Maailman menoa
        75
        2422
      5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
        Maailman menoa
        18
        2363
      6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
        Maailman menoa
        31
        2169
      7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
        Ikävä
        10
        2101
      8. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
        Maailman menoa
        6
        1927
      9. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
        Ikävä
        88
        1923
      10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
        Yrittäjyys
        26
        1682
      Aihe