Manilasta Helsinkiin?

stea-m-anila

Hei! Miten Manilasta pääsis helpoiten Helsinkiin? Mikä olis tosi halpa lento sieltä tänne ja jossa ei mieluiten olis vaihtoja, mutta voi niitäkin olla jos se käy helposti ja halvasti niin? Mikä lentoyhtiö olis halvin, luotettava?


Kiitos paljon mielipiteistänne! :)

8

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgjhgjh

      kerro vähän lisätietoja, missäspäin nyt majailet ja mikä on halpa?

      vai tuleeko lippu jollekin tytölle jota et ole vielä tavannut?

      finnairkaan ei ole vielä julkaissut manilan suunnitelmia joten minimi on yksi vaihto.

      hong kong, bangkok, amsterdam tai pariisi on varmaan helpoimmat ja edullisimmat

      eka etappi nii luotettavin pal ja halvin cebu pacific.

      • lentoseppo..

        lentää suoraan Manilasta - Amsterdamiin ja sieltä Helsinkiin. Kallis, mutta turvallisin.

        Sitten muita vaihtoehtoja onkin tuonne Honkkariin, Singapore tai Taikkulan kautta.


    • Mr Phil

      Cathay pacific on tarjonnut viime aikoina n.800-900 eur tolle välille jota en itse pidä pahana hintana. Kahdella vaihdolla esim 1. Hong-Kong 2.Amsterdam/Frankfurt/Lontoo. Komppaan tossa toista kirjoittajaa KLM:n suhteen helpoimpana vaihtoehtona eli 1 vaihto Amsterdamissa ja sillä selvä, toimii hyvin. Hinnat pyörii varmaan jotain 1000-1400 välillä ajankohdasta ja kestosta riippuen.
      Japanin kautta vois kans kokeilla, onnistuu varmaan myös 1:llä vaihdolla, hinnoista en osaa sanoa.

      • lentoseppo

        Muistelisin, että jos Cathaylla haluaa tulla tuolla 800 euron tiketillä, niin pitäisi olla osoittaa käytetty lento Suomesta Filippiineille, eli pelkkä meno ostos ei välttämättä olekkaan enään niin halpa. Ja Farnkfurtin kenttä on aikas sekava ja muistelisin viimeksi kahlanneeni Frankfurt - HKI lennolle, jonkun rakennustyömaan lävitte. Sain aloittajan jutusta mielikuvan, että olis neidolle ottamassa lippua Suomeen, joten ilman muuta silloin kannattaa ottaa tuo KLM, niin on neidille helpoin reitti matkustaa.


      • kjkjh
        lentoseppo kirjoitti:

        Muistelisin, että jos Cathaylla haluaa tulla tuolla 800 euron tiketillä, niin pitäisi olla osoittaa käytetty lento Suomesta Filippiineille, eli pelkkä meno ostos ei välttämättä olekkaan enään niin halpa. Ja Farnkfurtin kenttä on aikas sekava ja muistelisin viimeksi kahlanneeni Frankfurt - HKI lennolle, jonkun rakennustyömaan lävitte. Sain aloittajan jutusta mielikuvan, että olis neidolle ottamassa lippua Suomeen, joten ilman muuta silloin kannattaa ottaa tuo KLM, niin on neidille helpoin reitti matkustaa.

        ennen jussia sai manila-bangkok-manila 1kk lipun suoraan tiskilta cebu pacificin tiskilta hintaan 7982 pesos promo
        ja siihen niitten lentokenttaverot eli kaikilta 750pesoa ja lisaksi paikallisilta 1620 pesoo

        finski tarjoo nyt vissiin netissa alk 449 euroo jotain bkk-hki-bkk lentoja

        vaan yhdella vaihdolla ja varmasti helpoin....


      • joooh näin on joo
        kjkjh kirjoitti:

        ennen jussia sai manila-bangkok-manila 1kk lipun suoraan tiskilta cebu pacificin tiskilta hintaan 7982 pesos promo
        ja siihen niitten lentokenttaverot eli kaikilta 750pesoa ja lisaksi paikallisilta 1620 pesoo

        finski tarjoo nyt vissiin netissa alk 449 euroo jotain bkk-hki-bkk lentoja

        vaan yhdella vaihdolla ja varmasti helpoin....

        varmaan ihan osuu samalle päivälle se vaihto sielä Thaikuissa? Kellotappas vähän niillä hakukoneilla. Sitten toisekseen herrahan kysyi millä helpointen pääsisi tulemaan, ja nähdäkseni tarjoamasi reitti on just niitä kuinka monta päivää menee matkoja.


    • Kuala Lumpurin kautta

      Tukholmaan ja sieltä suomeen.Myöskin Thai airwaysilla on aika hyviä tarjouksia Tukholmaan.

      • jep jep

        gatar airline. 1 välilasku dohassa ja sieltä tukholmaan maksaa noin 550euroa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe