Hei! Miten Manilasta pääsis helpoiten Helsinkiin? Mikä olis tosi halpa lento sieltä tänne ja jossa ei mieluiten olis vaihtoja, mutta voi niitäkin olla jos se käy helposti ja halvasti niin? Mikä lentoyhtiö olis halvin, luotettava?
Kiitos paljon mielipiteistänne! :)
Manilasta Helsinkiin?
8
1055
Vastaukset
- jhgjhgjh
kerro vähän lisätietoja, missäspäin nyt majailet ja mikä on halpa?
vai tuleeko lippu jollekin tytölle jota et ole vielä tavannut?
finnairkaan ei ole vielä julkaissut manilan suunnitelmia joten minimi on yksi vaihto.
hong kong, bangkok, amsterdam tai pariisi on varmaan helpoimmat ja edullisimmat
eka etappi nii luotettavin pal ja halvin cebu pacific.- lentoseppo..
lentää suoraan Manilasta - Amsterdamiin ja sieltä Helsinkiin. Kallis, mutta turvallisin.
Sitten muita vaihtoehtoja onkin tuonne Honkkariin, Singapore tai Taikkulan kautta.
- Mr Phil
Cathay pacific on tarjonnut viime aikoina n.800-900 eur tolle välille jota en itse pidä pahana hintana. Kahdella vaihdolla esim 1. Hong-Kong 2.Amsterdam/Frankfurt/Lontoo. Komppaan tossa toista kirjoittajaa KLM:n suhteen helpoimpana vaihtoehtona eli 1 vaihto Amsterdamissa ja sillä selvä, toimii hyvin. Hinnat pyörii varmaan jotain 1000-1400 välillä ajankohdasta ja kestosta riippuen.
Japanin kautta vois kans kokeilla, onnistuu varmaan myös 1:llä vaihdolla, hinnoista en osaa sanoa.- lentoseppo
Muistelisin, että jos Cathaylla haluaa tulla tuolla 800 euron tiketillä, niin pitäisi olla osoittaa käytetty lento Suomesta Filippiineille, eli pelkkä meno ostos ei välttämättä olekkaan enään niin halpa. Ja Farnkfurtin kenttä on aikas sekava ja muistelisin viimeksi kahlanneeni Frankfurt - HKI lennolle, jonkun rakennustyömaan lävitte. Sain aloittajan jutusta mielikuvan, että olis neidolle ottamassa lippua Suomeen, joten ilman muuta silloin kannattaa ottaa tuo KLM, niin on neidille helpoin reitti matkustaa.
- kjkjh
lentoseppo kirjoitti:
Muistelisin, että jos Cathaylla haluaa tulla tuolla 800 euron tiketillä, niin pitäisi olla osoittaa käytetty lento Suomesta Filippiineille, eli pelkkä meno ostos ei välttämättä olekkaan enään niin halpa. Ja Farnkfurtin kenttä on aikas sekava ja muistelisin viimeksi kahlanneeni Frankfurt - HKI lennolle, jonkun rakennustyömaan lävitte. Sain aloittajan jutusta mielikuvan, että olis neidolle ottamassa lippua Suomeen, joten ilman muuta silloin kannattaa ottaa tuo KLM, niin on neidille helpoin reitti matkustaa.
ennen jussia sai manila-bangkok-manila 1kk lipun suoraan tiskilta cebu pacificin tiskilta hintaan 7982 pesos promo
ja siihen niitten lentokenttaverot eli kaikilta 750pesoa ja lisaksi paikallisilta 1620 pesoo
finski tarjoo nyt vissiin netissa alk 449 euroo jotain bkk-hki-bkk lentoja
vaan yhdella vaihdolla ja varmasti helpoin.... - joooh näin on joo
kjkjh kirjoitti:
ennen jussia sai manila-bangkok-manila 1kk lipun suoraan tiskilta cebu pacificin tiskilta hintaan 7982 pesos promo
ja siihen niitten lentokenttaverot eli kaikilta 750pesoa ja lisaksi paikallisilta 1620 pesoo
finski tarjoo nyt vissiin netissa alk 449 euroo jotain bkk-hki-bkk lentoja
vaan yhdella vaihdolla ja varmasti helpoin....varmaan ihan osuu samalle päivälle se vaihto sielä Thaikuissa? Kellotappas vähän niillä hakukoneilla. Sitten toisekseen herrahan kysyi millä helpointen pääsisi tulemaan, ja nähdäkseni tarjoamasi reitti on just niitä kuinka monta päivää menee matkoja.
- Kuala Lumpurin kautta
Tukholmaan ja sieltä suomeen.Myöskin Thai airwaysilla on aika hyviä tarjouksia Tukholmaan.
- jep jep
gatar airline. 1 välilasku dohassa ja sieltä tukholmaan maksaa noin 550euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473