eläintenomistajat, mitä mieltä olette kyseisestä paikasta, onko parempi kuin yksityiset? uskaaltako viedä eläimen sinne hoidettavaksi?
lpr:n pieneläinklinikka
15
3223
Vastaukset
- on..
että enää en koiraani sinne vie, tauti kyllä hoitui, mutta koiraa on rääkätty mitä ilmeisemmin aivan tarpeettomasti. Koirani on klinikkakäynnin jälkeen ollut alakuloinen, ei heiluta häntää, eikä ole muutenkaan aktiivinen. Syyttää ilmeisesti minua siitä rääkkäyksestä.
- olet?
Kukaan täysijärkinen ei usko, että koiraasi olisi siellä rääkätty! Kai kirjoitit tuon ihan vitsillä...?
- rto
Vanha juttu tuli mieleen.
Koira loukkasi anturaransa lasinpalaan rannalla. Vein koirani tikattavaksi. Koira piti nukuttaa, mutta eläinlääkärillä ei ollut aikaa odottaa nukutuksen täyttä vaikutusta ja alkoi ommella horteessa olevaa koiraa. Koira valitti koko tuon ajan ja sai eläinlääkäriin sellaisen kammon, ettemme tämän jälkeen saaneet koiraa suosiolla enää rokotuksiinkaan vaan eläinlääkäri kävi antamassa rokotukset pihalla. Tämä tapahtui siis noin 10-vuotta sitten, mutta jäi hyvin mieleen. - kissaani
ja olen ollut tosi tyytyväinen.
- almoosa
Kokemusta todellakin on paikasta. Vein puoli vuotiaan kissani hoitoon jalan takia ja kissa kuoli viikon kuluttua kissaruttoon, jonka oli saanut kyseisen eläinklinikan puhdistamattomasta tutkimuspöydästä. En sen koomin ole kissojani sinne vienyt. Luottamus meni loppu iäksi.
- jeppistäjee
Ja rokotukset oli kunnossa???
- uskoo ken tahtoo
Eiköhän vika ollut ihan sinussa.
- MiUmAuT
Itse olen siirtynyt Tikalta pieneläinklinikalle ja tyytyväinen olen ollut. Olen saanut hyvää, asiantuntevaa palvelua ja eläinlääkärillä on ollut aikaa paneutua ja vastata kysymyksiin. Jokaisessa paikassa on hyvät ja huonot puolensa. Ja varmasti jokaiselle paikalle löytyy kannattajat ja haukkujat.
- TYYTYVÄINEN..
Lappeenrannan kaupungin pieneläinklinikkaan. Ennen käytiin Tikalla, mutta sinne ei mennä enää ikinä.
- tiainen.julia
Me käydään Tikalla. No aika kallis paikka mutta ei sinänsä mitään valittamista. Nyt pitäisi kuitenkin eläinklinikkaa vaihtaa. Tietääkö joku Saimaan eläinklinikan ja eläinklinikka Fokuksen lisäksi muita paikkoja? Tikasta olen saanut tarpeekseni!
- ''''''
tiainen.julia kirjoitti:
Me käydään Tikalla. No aika kallis paikka mutta ei sinänsä mitään valittamista. Nyt pitäisi kuitenkin eläinklinikkaa vaihtaa. Tietääkö joku Saimaan eläinklinikan ja eläinklinikka Fokuksen lisäksi muita paikkoja? Tikasta olen saanut tarpeekseni!
Kotisalo kanavansuulla ja Pupuja Piski, molemmista olen kuullut kehuja. Yhteystiedot löydät googlaamalla nimella ja kaupungilla.
Itse käytän kaupungilla Hallamaalla, ja tyytyväisiä on oltu nykyään. Kaupungin klinikalle oli korkea kynnys viedä, koska oli yli kymmenen vuoden takaa huonoja kokemuksia. Pakko vain oli vaihtaa (meidänkin) Tikalta pois, kun alkoi kertyä huonoja kokemuksia joka käynnillä.
- Primrose
En tiedä mitä eläinlääkäreitä siellä ennen on ollut, mutta nyt etenkin molemmat naislääkärit, Hallamaa ja Maijanen ovat erittäin hyviä ja mukavia lääkäreitä. Se mieslääkäri, hänelle en enää vie eräästä selkkauksesta johtuen, mutta naislääkäreihin luotan kyllä. Asiakkaana olen ollut viimeiset viisi vuotta ja viimeisen palveluksen koiralleni suoritti syyskuussa ell Maijanen, joka hoitikin tapauksen todella kiitettävästi.
Hallamaa saattaa joskus olla hiukan äksy johtuen siitä, että kaikki haluavat hänelle eläimensä viedä hoidettavaksi ja aikahan on rajallinen... Pitää yrittää ymmärtää. Maijasta en ole koskaan nähnyt pahalla tuulella. - kissojen kanssa
kannatetaan tikkaa.
- miauuuuu-u
Minäkin olen siirtynyt Tikalta pieneläinkllinikan asiakkaaksi. Kerran käytin Focuksessa, mutta valitettavasti en sinne toista kertaa kissojani vie. En ole rasisti, mutta siellä saamani naapurimaan eläinlääkäriltä saama palvelu oli tylyä ja kissaakin käsitteli kovakouraisesti. Saimmepa samalla kuulla rivienvälistä miten huonosti suomalaiset eläimiään hoitaa. JEP JEP!
Pieneläinklinikalla saama palvelu on ollut hyvää ja heillä on ollut aikaa paneutua asiaan. Ja vastata kaikkiin kysymyksiin.
Jokaisella on oma mielipide ja kokeilemallahan se löytyy oma eläinlääkäri. Mielelläähän sitä eläimiään käyttää samalla lääkärillä. - vifirop
On tullut käytettyä pieneläinklinikalla. Oltiin viimeisiä asiakkaita viimeeksi, mutta hommat hoituivat,vaikka yli aukioloaikojen meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241