Ostin tässä sellaiset Muay Thai-alasuojat ja hoksasin, ettei minulla ole käsitystäkään miten ne kuuluu "asentaa" päälle. En tullut kysyneeksi myyjältä, eikä oikein houkuttaisi ajatus lähteä takaisin kyselemään, joten ehkä te voisitte auttaa.
Kyseessä on siis hieman pehmustettu metallikuppi, mikä pitäisi muutaman narun kanssa viritellä paikoilleen. Näistä käsittääkseni käytetään nimitystä "Muay Thai-alasuoja". Mitään tarkempaa merkkiä/mallia en noille keksinyt.
Kiitos avustanne.
Munasuojat
7
3717
Vastaukset
- Vääntäjä
surraan sivu eli lonkan päältä menevät narut yhteen, joten kireyttä voi helposti säädellä. Sen jälkeen voi sen persvakoa =) pitkin menevän narun sitoa ensimmäisten narujen kanssa ihan veto solmulla.
Itselläni on ainakin toiminut, tosin itselläni on vielä suojien päällä painishortsit!
Toivottavasti saatte selvää- ja vielä
Uskoisin, että liikkeissä, joissa noita kuppeja myydään, myydään myös ns Athletic supporter-pussukoita, joihin kupin saa sijoitettua helposti, eikä tarvitse setviä solmuja. Toimivat erittäin hyvin ja pitävät suojan paikallaan.
- Andy
ja vielä kirjoitti:
Uskoisin, että liikkeissä, joissa noita kuppeja myydään, myydään myös ns Athletic supporter-pussukoita, joihin kupin saa sijoitettua helposti, eikä tarvitse setviä solmuja. Toimivat erittäin hyvin ja pitävät suojan paikallaan.
Itse käytän sellaista tapaa, että olen sitonut alanarun pysyvästi kiinni toiseen (vasempaan) sivunaruun niin, että jalan voi pujottaa lenkistä läpi. - Kannattaa sovittaa kireyttä ennen lopullista solmua. - Oikean sivunarun sidon sitten kiinni vasempaan tuplarusetilla, kun laitan suojia päälle. Pysyy, vaikka päällä on vain "pyjamapuvun" housut.
- Jepsu
ja vielä kirjoitti:
Kuulostaa erittäin kätevältä. Kertoisitko tuosta lisää kun en googlella löytänyt mitään. Mikä noiden virallinen nimitys mahtaa olla tai millä nimellä pitäisi myyjältä kysellä?
- KMT
Itse käytän seuraavanlaista tapaa.
Alin naru solmitaan lenkiksi. Tyyliin mitä isompi perse, niin sitä ísompi lenkki.
Tämä lenkki sitten vedetään vakoon ja selän taakse.
Lenkistä pujotetaan molemmat narut läpi kiristetään eteen.
Sitten vielä molemmat narut suojan molemmin puolin narujen alitse. Ja sitten solmu.
Vaikea selittää, mutta josko tuosta jotain tolkkua saisi. Ja eiköhän harrastuksesi parissa joku osaa neuvoa miten saa hyvin kiinni.- haba
takaa palaavat narut viedään etupuolella kupin ylänarujen alitse ristiin niin että vasemmalta tuleva naru koukkaa oikeanpuoleisen narun alapuolelta ja päinvastoin. Lopullinen kiristys tehdään vetämällä solmu narujen päälle kupin yläreunan kohdalla. Itse olen tehnyt alanarun lenkin päähän pienen silmukan jonka läpi pujotan edestä tulevat narut, näin alanaru pysyy persvaossa eikä paina pakaroita. Etuna on myös nopeampi pukeminen.
- poika19
Eli onko oikeeta tai ei, mutta suojien mukana tullut ohje.
Vedä sivunarut seläntaakse ristiin, tee solmu ja kiristä.(eli tarkotan ainoastaan yksinkertaista solmua enkä mitään rusettia) Tämän jälkeen pyöritä narut yhdeksi naruksi. Ota alimmainen naru ja vedä se alakautta taakse, tee solmu tämän narun sekä yhteenpyöritetyn narun kanssa, sekä rusetti. Toimii!!!
jos jäi epäselväksi yritän selittää paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733