Ammuskelu torilla

gwot

Olin salin aulassa niin sisään juoksi itkevi ihmisiä ja selittivät, että laukauksia kuuluu torilta.

Lähdin sitten ajamaan himaan niin kolme maijaa pääterveyskeskuksen edessä parkissa ja joku nutipää pidätettynä. Yksi maijoista sitten lähti ajamaan pirullisella kiireellä torille (katua väärään suuntaan).

Enempää tietoa muilla?

Kaikki kunnia muroille :P

26

5441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku ilmeisesti kuollut torilla. Äiti oli ollut anttilassa, ja ovet oli suljettu, ulos ei päässyt ketään. :( Kaikenlaista...

    • Häketäti

      -

      Kuopio 22.05.2009 18:00:00 Poliisitehtävä: ampumavälikohtaus **

      Nainen ammuttiin kuoliaaksi ja kahta miestä haavoitettiin ampumavälikohtauksessa Kuopion torilla. Ampuja yritti paeta paikalta henkilöautolla, mutta törmäsi kolmeen pysäköityyn autoon Tulliportinkadun ja Kuninkaankadun risteyksessä. Poliisi sai epäillyn välittömästi kiinni. Ammuttu nainen loukkaantui kriittisesti ja menehtyi sairaalassa, myös ammutut miehet loukkaantuivat vakavasti mutta heillä ei ole hengenvaaraa.

      http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

      • sdf43

      • Pike_ukk

      • piikalikka

      • santtu
        Pike_ukk kirjoitti:

        Ei kai taas! Jo toiseen ketjuun tän laitoinkin, mutta:

        "Se otti pienen aseen ja ampui naista niskaan"


        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/144013.shtml

        Kerta tolla miehellä on ollu peräti kaksi asetta mukanaan, niin siitä olisi voinut oikeasti kehittyä kunnon verilöyly jos tämä mies olisi ruennut ammuskelemaan ihan urakalla, varmasti sen verran paljon on ihmisiä ollut torilla...

        En tosin vähättele yhtään näitä muitakaan tapauksia ja varsinkin tähän kuolleeseen naiseen kohdistunutta järjetöntä väkivaltaa on tosi vaikea käsittää. Mutta mietin vaan, että olisi voinut tulla enemmänkin uhreja... onneksi ei.


      • Pupu Huhta

      • P Huhta

      • ajattelija...
        santtu kirjoitti:

        Kerta tolla miehellä on ollu peräti kaksi asetta mukanaan, niin siitä olisi voinut oikeasti kehittyä kunnon verilöyly jos tämä mies olisi ruennut ammuskelemaan ihan urakalla, varmasti sen verran paljon on ihmisiä ollut torilla...

        En tosin vähättele yhtään näitä muitakaan tapauksia ja varsinkin tähän kuolleeseen naiseen kohdistunutta järjetöntä väkivaltaa on tosi vaikea käsittää. Mutta mietin vaan, että olisi voinut tulla enemmänkin uhreja... onneksi ei.

        hyvä kysymys, jollei ammutuksi tullut nainen olisi mennyt väliin niin olisiko ampuja aiheuttanutkin enemmän kuolonuhreja jos olisi summittaisesti ammuskellut väkijoukkoon?
        Todella rohkeaa mutta valitettavan kuolettavaa oli puuttua hullun ammuskelijan toimintaan mutta mahdollisesti naisen toiminnan ansiosta torikansa säästyi runsaammalta verilöylyltä?

        Jokatapauksessa kyllä on maailma mennyt täysin pieleen ja väärään suuntaan kun tällaista pääsee tapahtumaan! Jos kyse todella oli avohoitopotilaasta jota näillä palstoilla on ehdotettu, on koko avohoitosysteemi purettava ja tikittävät aikapommipotilaat sijoitettava takaisin laitoksiin lukkojen taakse vaarantamasta ja haittaamasta normaali-ihmisten arkielämää ja asumista.


    • siellä Kuopion torilla. Kuopion tori on Suomen toiseksi hienoin tori heti Mikkelin torin jälkeen. Elämä jatkuu. Osanottoni ampumavälikohtauksen järkyttämille kuopiolaisille ja uhrin omaisille. Pidetään hyvää huolta toisistamme, varsinkin niistä pienimmistä, lapsista ja nuorista...

      • Totuus ei aina miellytä

        Vastuuhan siirtyy kuulijalla kun savolainen alkaa tarinoimaan mutta joku tolkku pitää siinäkin olla. Senaatintori, Kauppatori ja Hakaniemen tori ovat Suomen parhaat torit!


      • Totuus ei aina miellytä kirjoitti:

        Vastuuhan siirtyy kuulijalla kun savolainen alkaa tarinoimaan mutta joku tolkku pitää siinäkin olla. Senaatintori, Kauppatori ja Hakaniemen tori ovat Suomen parhaat torit!

        sovitaanko, että kehäkolmosen pohjoispuolella sijaitsevan Suomen hienoimmat torit ovat Mikkelissä ja Kuopiossa :))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.

    • Anonyymi

      Kuopion tori!

    • Anonyymi

      Kuka kumma

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe