Vanhempi mies henkilö. Minulla on vieläkin arvoituksena e Rein entinen reincarnatio tapaukset, Joissa minä olen jokaisessa joutunut teloituksen uhriksi. Kysymykseni. Voidaanko Hypnoosilla mennä kuoleman rajan toiselle puolelle, näet haluni on tietää onko Teloitukisien takana motiivina ollut poliittinen selkkaus. Näet nämä tapaukset ovat sattuneet. 1v.4v- aikana ja olen ollut kaikissa kohtauksissa aikuinen. Siksi haluni olisi kysyä, Voiko hypnoosilla mennä kuoleman rajan toiselle puolelle. Jos voisi, niin tällöin saisin selville mitä minä olen tehnyt vastoin yhteiskuntaa. Näet nykyään minulla ei ole mitään väärää tekoa yhteiskuntaa vastaan. Onko tapaus mahdollista avata. Ystävyydellä totuutta hakeva?
Kysymykseni koskevat. Voiko hypoosilla avata
11
485
Vastaukset
- voi myös
olla tarrahenki..
- yhteys...
Pastori Esko Rintalaan. Hän on tarrahenkien spesialisti. Tuostahan kaiketi on kysymys.
- htru7686745
Kyllä hypnoosuilla voidaan saada varsin tedentuntuisia kokemuksia ns. aikaisemmista elämistä? Onko ne sitten totta vai ei on varmaankin kokijan itse päätetävä. Silläkin on merkitystä miten paljon ja miten asiakasta ohjaillaan hypnoosin aikana.
ps. Mitä hittoa nämä terrahenki hömpät liittyy hypnóosiin. Eikö niiden pitäisi olla jollakin muulla palstalla?- sulle...
Opettele kirjoittamaan!
- ne ...
tarra- ja räyhähenget saadaan hypnoosilla esiin.
- käsitykset...
ne ... kirjoitti:
tarra- ja räyhähenget saadaan hypnoosilla esiin.
Ovat taas omiaan tuomaan hypnoosin vastustusta akateemisissa piireissä. Mitä hittoa hypnoosilla on tekemistä räyhähenkien kanssa, ei siten mitään!
T. 30-vuotta alalla työskennellyt henkilö - sä tiedä
käsitykset... kirjoitti:
Ovat taas omiaan tuomaan hypnoosin vastustusta akateemisissa piireissä. Mitä hittoa hypnoosilla on tekemistä räyhähenkien kanssa, ei siten mitään!
T. 30-vuotta alalla työskennellyt henkilöettä räyhähenkiä ja myös tarrahenkiä haetaan juuri hypnoosissa... jopa esim. hypnoosiliitossa on ollut koulutusta näistä aiheista...
- tuohon...
sä tiedä kirjoitti:
että räyhähenkiä ja myös tarrahenkiä haetaan juuri hypnoosissa... jopa esim. hypnoosiliitossa on ollut koulutusta näistä aiheista...
Hypnoosiliiton päivillä EI OLE ollut alaan liittyvää koulutusta. Ainoa vastaava tilanne oli tuon edellä mainitun pastori Esko Rintalan luento harhahengistä, mikä sinänsä oli melko naurettava juttu! Ja sai aikaiseksi asiaan kuuluvan reagoinnin!!
T. Tapani Henttonen - ne luennot
tuohon... kirjoitti:
Hypnoosiliiton päivillä EI OLE ollut alaan liittyvää koulutusta. Ainoa vastaava tilanne oli tuon edellä mainitun pastori Esko Rintalan luento harhahengistä, mikä sinänsä oli melko naurettava juttu! Ja sai aikaiseksi asiaan kuuluvan reagoinnin!!
T. Tapani Henttonenjuuri kuulu koulutukseen. haetaan uusia näkökulmia hypnoosiosaamiseen..
- mitäs ??
ne luennot kirjoitti:
juuri kuulu koulutukseen. haetaan uusia näkökulmia hypnoosiosaamiseen..
hömppää ne menneiden elämien mielikuvaterapiat ovat, joita hypnoosiliiton terapeutit ovat joskus mainostaneet ? ovatko uskoneet sielunvaellukseen ? vai mistä ufojutuista on ollut kyse ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745159Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12125963SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16310782Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369311Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307923Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476