Kysymykseni koskevat. Voiko hypoosilla avata

Painajainen Vaivaa*

Vanhempi mies henkilö. Minulla on vieläkin arvoituksena e Rein entinen reincarnatio tapaukset, Joissa minä olen jokaisessa joutunut teloituksen uhriksi. Kysymykseni. Voidaanko Hypnoosilla mennä kuoleman rajan toiselle puolelle, näet haluni on tietää onko Teloitukisien takana motiivina ollut poliittinen selkkaus. Näet nämä tapaukset ovat sattuneet. 1v.4v- aikana ja olen ollut kaikissa kohtauksissa aikuinen. Siksi haluni olisi kysyä, Voiko hypnoosilla mennä kuoleman rajan toiselle puolelle. Jos voisi, niin tällöin saisin selville mitä minä olen tehnyt vastoin yhteiskuntaa. Näet nykyään minulla ei ole mitään väärää tekoa yhteiskuntaa vastaan. Onko tapaus mahdollista avata. Ystävyydellä totuutta hakeva?

11

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi myös

olla tarrahenki..

• yhteys...

Pastori Esko Rintalaan. Hän on tarrahenkien spesialisti. Tuostahan kaiketi on kysymys.

• htru7686745

Kyllä hypnoosuilla voidaan saada varsin tedentuntuisia kokemuksia ns. aikaisemmista elämistä? Onko ne sitten totta vai ei on varmaankin kokijan itse päätetävä. Silläkin on merkitystä miten paljon ja miten asiakasta ohjaillaan hypnoosin aikana.
      ps. Mitä hittoa nämä terrahenki hömpät liittyy hypnóosiin. Eikö niiden pitäisi olla jollakin muulla palstalla?

• sulle...

Opettele kirjoittamaan!

• ne ...

tarra- ja räyhähenget saadaan hypnoosilla esiin.

• käsitykset...
        ne ... kirjoitti:

tarra- ja räyhähenget saadaan hypnoosilla esiin.

Ovat taas omiaan tuomaan hypnoosin vastustusta akateemisissa piireissä. Mitä hittoa hypnoosilla on tekemistä räyhähenkien kanssa, ei siten mitään!

T. 30-vuotta alalla työskennellyt henkilö

• sä tiedä
        käsitykset... kirjoitti:

Ovat taas omiaan tuomaan hypnoosin vastustusta akateemisissa piireissä. Mitä hittoa hypnoosilla on tekemistä räyhähenkien kanssa, ei siten mitään!

T. 30-vuotta alalla työskennellyt henkilö

että räyhähenkiä ja myös tarrahenkiä haetaan juuri hypnoosissa... jopa esim. hypnoosiliitossa on ollut koulutusta näistä aiheista...

• tuohon...
        sä tiedä kirjoitti:

että räyhähenkiä ja myös tarrahenkiä haetaan juuri hypnoosissa... jopa esim. hypnoosiliitossa on ollut koulutusta näistä aiheista...

Hypnoosiliiton päivillä EI OLE ollut alaan liittyvää koulutusta. Ainoa vastaava tilanne oli tuon edellä mainitun pastori Esko Rintalan luento harhahengistä, mikä sinänsä oli melko naurettava juttu! Ja sai aikaiseksi asiaan kuuluvan reagoinnin!!

T. Tapani Henttonen

• ne luennot
        tuohon... kirjoitti:

Hypnoosiliiton päivillä EI OLE ollut alaan liittyvää koulutusta. Ainoa vastaava tilanne oli tuon edellä mainitun pastori Esko Rintalan luento harhahengistä, mikä sinänsä oli melko naurettava juttu! Ja sai aikaiseksi asiaan kuuluvan reagoinnin!!

T. Tapani Henttonen

juuri kuulu koulutukseen. haetaan uusia näkökulmia hypnoosiosaamiseen..

• mitäs ??
        ne luennot kirjoitti:

juuri kuulu koulutukseen. haetaan uusia näkökulmia hypnoosiosaamiseen..

hömppää ne menneiden elämien mielikuvaterapiat ovat, joita hypnoosiliiton terapeutit ovat joskus mainostaneet ? ovatko uskoneet sielunvaellukseen ? vai mistä ufojutuista on ollut kyse ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe