Seurustelin oinaan kanssa melkein 2v kunnes hän jätti minut toisen naisen silmien edessä. Olin lähes kokoajan ystävä kun eksälläni oli jotain josta halusi puhua, jos itselläni oli hätä niin sieltä päästä vastaus oli että en voi auttaa. Ilmeisesti tätä naisensa nostamista jalustalle ja eksä ei merkitse mitään. Tai ystävinä pysyttiin kokoajan vaikka kaiken järjen mukaan minun pitäisi vihata ko. ihmistä. Nyt minulla on ihana suhde kaurismiehen kanssa ja oinaseksälläni menee huonosti, naisensa jätti mutta hengaavat edelleen. Mikä on tämä minun nykyisen kumppanin mustamaalaaminen mollaaminen sekä öiset "pääsenkö vierees" soitot oinas mieheltä? Yrittää olla nyt niin mukavaa ja saada tiesmitä vaikka asian kieltää.. Sekä tuo minuun epäluulon puskeminen kaurismiehestäni... Itse olen härkä ja onnellinen ettei nykyinen ukkoni ainakaan myönnä tai osoita mustasukkaisuutta..
Oinasmies mysteeri minulle...
Lappapuuro
1
601
Vastaukset
- tulet huomaamaan
Kyllä huonomman otit kun kauris-nauriiseen vaihdoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358