kauriita vain

Neitikauris29

Olen tässä pohtinut miten suhtautua kaurismieheen. Hän on hellä, huomaavainen ja kohtelee minua hyvin. Emme seurustele. Jos olemme yhdessä yöelämässä, hän osoittaa minulle ja kaikille muille läsnäolijoille olevansa minun seurassa. Mutta emme seurustele. Hänen vanhemmat tietää minun olemassa olostani, ja saan jutella jopa hänen ystäviensä kanssa puhelimessa, vaikka he olisivat naispuoleisia ystäviä. Hän puhuu avoimesti minulle entisistä suhteistaan. Mutta minulla on tunne että hän haluaa enemmän omaa aikaa. Joten olen pohtinut olenko aivan väärillä jäljillä jos ajattelen että kaikki aikanaan, edetään tooooosiii hiiiiitaaasti.. Itse olen kovin ihastunut, joten vosin pistää vähän kaasulle jalkaani, mikä sikäli on harvinaista minulta.. Mutta silti ei, en ole epävarma, jollakin tavalla nyt on rauhallinen ja erittäin hyvä olla. Tunnen että voin tähän kaurismiheen luottaa aivan 100%. Pelkään vain, että rikon itseni jos annan palaa.. No itselle on pakko olla pessimisti..

4

433

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digilidoo

Niin, kauriit päättävät aina, tuleeko mitään vai ei, ja nyt te olette molemmat kauriita. Hmm, panee miettimään. Sanoisin, että tasapainotelkaa. Ottakaa vuorotellen askeleita varovasti joko eteenpäin tai taaksepäin, mutta älä painosta, muuten pilaat kaiken, kuten kauriina tiedätkin.

• naurista

No siinä te olette vakka ja kansi löytäneet toisenne. Nauttikaa nyt toistenne ihanuudesta, saatte koko ajan miettiä miksi tuo toinen on kiinnostunut minusta (jos on.).

Voi kuinka kaunista, kaksi hyötyajattelijaa suupielet alaspäin jurnuttavaa mulqvistia yhdessä. Mahtaa olla jo ulkoisestikin huvittava näky....

Kauriin kiinnostukselle löytyy yleensä joku laskelmoitu hyötynäkökohta, nämä kun eivät osaa rakastaa pyytettä.

• hakoteillä.

ei kauriin tarvitse miettiä sitä, miksi saman lajin edustaja on hänestä kiinnostunut. sehän on päivänselvää!

• kaurissäkiN

Voi sitä onnellista, joka saa kauriin huomion ja ihastuksen. Kauris on aina niin tosissaan ja romanttinen. Eri asia tietenkin on, jos kauris haluaakin olla hyvä ystävä?! Tässä tapauksessa ei voi olla aivan varma. Kauris voi myös olla tosi hyvä ja hellä ystävänä. Se, jonka kauris kelpuuttaa ystäväkseen, saa myös hyvää ja kaunista kohtelua osakseen.

Jos on kyse rakkaudesta, ja jos toinen haluaa vain leikkiä, kandee kiertää kauriit kaukaa. Mutta sinähän sen tiedät, kun olet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe