Tyhjensimme kerrostalon vinttitavaroita Iitin Pohjanmäessä. Rakennus on vanha. Vintin lautalattialla oli isoja ulostekertymiä. Ei mitään hiiren papanoita. Vaaleanharmaita kasoja. Sitä oli myös tekstiilien ja muiden avaroiden päällä. Olivatko lepakon vai alueella myös asuvan liito-oravan jätöksiä? Oliko niissä syöpäläisiä, jotka saastuttivat jotenkin, koska vähän huono olo vinttihomman jälkeen tuli ja voimakas turvotus jalkateriin ja sääriin. Ovatko nämä lepakkopopulaatiot asuinrakennuksessa hyväksi; eivätkö lepakot ole punkkien ja monien virusten väli-isäntiä. Kuka tietää?
Lepakot (liito-oravat?) Iitissä
Huono olo tuli
3
423
Vastaukset
- Varmaan Karhun
guuglettaa asiaa!! voi voi voi
- ö,,,,,,,
radioaktiivista on liito-oravan kakki.
- ...........
liito-oravan kakka näyttää hiiren kakalta mutta on keltaista ja sitä löytyy isojen puiden juurelta.
on ihan yleistä, että lepakot talvehtii vanhojen talojen ullakoilla. talvella lepakoiden loiset ja syöpäläiset kuolee kylmyyteen lepakoiden horrostaessa. jos haluat rajoittaa lepakoiden talvehtimispaikkoja, suosittelisin kaivamaan vasaran esiin: http://www.lepakko.org/index.php?id=392
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187