Kuinka paljon nykyään käytetään joukkorangaistuksia intissä?
Joukkorangaistuksen tarkoitus on se, että rangaistaan törttöilijän sijaan koko joukkoa, ja joukko sitten antaa varsinaisen rangaistuksen väkivalloin, pahimmassa tapauksessa lynkkaamalla.
Joukkorangaistus?
3
1541
Vastaukset 3
- ja alinomaan
Kaks kertaa tulee omalta kohdalta mieleen, mut aika lieviä ne oli, sellast et joku hidasteli ku piti lähteä marssimaan takas yksikköön, niin alikki pisti sit kaikki muut juoksemaan takas yksikköön:P reilu peli
- herrajaan
Ette oo tainnu ymmärtää joukkorangaistuksen perusajatusta. Voi äkkiseltään kuulostaa, että on tarkoitus joukon rankaisevan myöhemmin tätä rikkojaa, mutta todellinen syy on siinä, että joukko oppisi sen, että yhden tehdessä virheen on koko joukkue mahdollisessa tositilanteessakin vaarassa. Toinen syy on opettaa yhteisöllisyyteen, eli se, että jos joku on hidas tai töpeksijä tai ei osaa, niin muut auttaisivat häntä niinkuin joukkuetoverin pitäisikin.
- Totuuden torvi
Totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512