hunajalla saa ihon tosi pehmeeks, sit monista paikoista oon lukenu et auttaa akneen ja yhes paikas oli et sillä sais jopa arvetkin pois kokonaan.. ite oon sitä nyt jonkun aikaa käyttäny naamiona..
sekotan juoksevaa hunajaa kosteusvoiteeseen (ni saa levitettyä paremmin) ja annan vaikuttaa 30-60min.
Kannattaapi kokeilla =)
netissä on paljon juttua enkuks kun laittaa googleen "honey skin" tai "honey scars"
hunajalla parempi iho..
5
999
Vastaukset
- ~*~
jos kokeilee ni ei kannata laittaa ihan liian paksua kerrosta vaan sellanen "sopiva"
- Toimii todella
Itse aloin käyttää tuota hunaajaa naamiona ja mustapäät lähti. Iho on aina sen jälkeen todella sileä. Paras hunaja on muuten kotimainen lähihunaja. Ulkolaisista huomasin että ne saa naaman hieman punottamaan.
- ~*~
et sul on kans auttanu =) jostain luin et kasvoille parasta olis tumma hunaja, tai siin on kait enemmän niit jotain ravinteita ym.. mul oli sama juttu et ulkomainen hunaja ei ollu niin hyväks, kannattaa suosia kotimaista
- kannattaa myös
kokeilla myös saunahunajaa, itse en ole vähään aikaan käyttänyt mut kotona oli aina saunahunajaa (naapurit mehiläistarhureita, LÄHIhunajaa omilta pelloilta)
eli saunaan kun menee niin iskee hunaja kerroksen naamaan,selkään yms ja siellä se sitten muhii löylyissä..tietty peseminen vähän tahmeaa mut kyl se siitä ja poskista tulee pehmeät ku vauvanpeppu ;D- roan syönyt
eilen ekaa kertaa hunajaa naamiona ja naama näytti tänään paljon paremmalta, oli varmaan vaan sattumaa?:D Koska kokeilin joskus ennenkin ja ei auttanut yhtään, eilen kyl pidin melkein tunnin naamassa :) Ja olikin viel jtn unkarilaista hunajaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306