Vuokrataan kämppä kesän ajaksi, aikahaarukkani on joustava joten kysy pois!
Kämppä on Itä-Helsingin Puotilassa, loistavat kulkuyhteydet koska metroasema on aivan kivenheiton päässä.
Itse muutan kesäksi asunnosta pois, mutta maksan puolet vuokrasta.
Vuokra: 300e
56neliötä
Kalustettu (keittiökalusteet, sänky, työpöytä, olohuoneen sohva&töllö).
Jos olet muuttamassa Helsinkiin ja tarvitset kämpän syksystä eteenpäin (esim. opiskelija). Niin sekin onnistuu! Kämppikseni nimittäin muutti pois nyt, ja itse tarvitsen syksyksi uuden kämppiksen.
Ota yhteyttä ja kysele pois!
-Kimmo
Helsinki, vuokrataan kalustettu asunto kesäksi
10
3732
Vastaukset
- Jabram
Olen nuori lääkäri Eestistä. Ostin juuri asunnon mutta vanha omistaja asuu vielä 3 kk siellä. Kesäkuun alusta elokuun loppuun asti tarvitsen asuntoa väliaikaisesti.
Puh. 0408590851
[email protected] - Markus_78
Terve, onkohan kämppä vielä vapaana? Tulen itä-helsinkiin töihin elo-syyskuuksi ja tarvitsen kämppää siksi ajaksi!
- Karim
Terve! Olen juuri etsimässä kesäasuntoa Helsingistä 8.7.2009 - 8.8.2009 ajaksi. Vuokran hinta sopii täydellisesti. Itse opiskelen Yhdysvalloissa, ja tulen Suomeen kesäksi töitä tekemään ja muut.
Kirjoita jos on vapaa! emailini on [email protected] - rebemaj
Olisin valmis heti vuokraamaan asuntosi 1.6-7.8 ajaksi. Olen 17-vuotias lähihoitaja opiskelia ja tulen kesätöihin apollo-vanhain kotiin tuoksi ajaksi. Ota yhteyttä piakkoin. terv.rebekka majuri
[email protected] , tai puhelimitse: 045- 319 1262- Uhri123
Tää Rebekka Majuri on huijari!!!!
- uhri1234
Rebekka Majuri huijaa rahaa torissa ja kaikin mahdollisin tavoin ja tehnyt tätä jo vuosikaudet.
- Ninni^^^
Moikka!
Vuokraatko asuntoasi tänäkin kesänä?
Jos vuokraat otathan yhteyttä [email protected] :)
yst.terv. Anniina - JT
Haluaisin mielelläni vuokrata asuntoasi ajalle 1.7-31.8.
Asun itse Kouvolassa ja etsin asuntoa Helsingistä, että työmatkani ja kustannukseni lyhentyisivät.
Olisin enemännän kun kiitollinen ja onnellinen jos ottaisit minuun yhteyttä esim. sähköpostitse.: [email protected]
Kesäisin terveisiin,
Juliana Tuhkanen- JT
Apua, tuli väärinkirjoitus haluaisin asuntoa siis
1.6-31.8 väliselle ajalle.
Odotan yhteydenottoasi,
Juliana Tuhkanen - 1+7
JT kirjoitti:
Apua, tuli väärinkirjoitus haluaisin asuntoa siis
1.6-31.8 väliselle ajalle.
Odotan yhteydenottoasi,
Juliana Tuhkanen...että asunto on edelleen vuokrattavissa, kun ilmoitus on vuoden vanha XD?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006