venevuokraus Kroatiassa

onko kokemusta?

Onko kellään kokemusta veneenvuokrauksesta Kroatiassa? Haaveena olisi viettää heinäkuussa viikko tai pari Kroatian rantoja kierrellen mereltä päin. Otettais Suomesta pelkät lennot ja lököteltäis veneessä koko reissumme ajan. Kokemusta veneilystä Suomessa omalla 11m:llä veneellä, mutta ei rajojen ulkopuolella. Löytyykö vinkkejä paikallisista venevuokraajista? Tiedän pari suomalaista kyseisen alan yritystä Kroatiassa, mutta kaipaisin tosiaan paikallisia vuokraajia.

7

3638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehneet tuota

      vuosikausia joten veneenvuokrausta kyllä löytyy. Harmi etten tiedä mitä kautta ovat vuokranneet (paikallinen kuitenkin) mutta koita googlettaa. Purkkarit on olleet n. 30-40 jalkaisia ja todella hyvin varusteltuja samoin satamat. Onpa veneen vuokraaja täyttänyt pentryyn tärkeimmät ruokatarpeetkin odottamaan iltamyöhään tulleita purjehtijoita!

      • haaveena

        Kiitos asiallisesta viestistä. Kaipaan tosiaan hyväksi havaittuja vuokraajia. Olen löytänyt googlettamalla reilusti vuokraajia esim Kroatiasta, mutta olisi mukava kuulla jo koettuja venevuokraamoita (onko kaikki mennyt niin kuin pitikin).


    • oliko apua?

      Valitettavasti ei kokemusta asiasta, mutta uusimmassa Mondo lehdessä on pikkuruinen juttu aiheesta ja positiivisen käsityksen sai heidän käyttämästään firmasta: www.sail-charter-in-croatia.com.

      Nautinnollista matkaa kauniisiin maisemiin!

      • Nahka paloi, mutta kivaa

        Meillä oli veneen vuokra myös tapeetilla, mutta se kariutui siihen että olisi pitänyt olla veneen kuljettamiseen oikeuttava kortti (en tähä hätään muista nimeä). Vene jota ajattelimme oli 5,1m moottorijolla. Hinta taso moisella oli n150-200€/vrk


      • onko kokemusta?
        Nahka paloi, mutta kivaa kirjoitti:

        Meillä oli veneen vuokra myös tapeetilla, mutta se kariutui siihen että olisi pitänyt olla veneen kuljettamiseen oikeuttava kortti (en tähä hätään muista nimeä). Vene jota ajattelimme oli 5,1m moottorijolla. Hinta taso moisella oli n150-200€/vrk

        Nyt näyttää vahvasti siltä, että olemme seilaamassa Katamaraanilla 11-18.7.09 Kroatian rannikoilla. Olemme varanneet Lagoon 380 viikoksi paikallisella kipparilla. Itsekin pähkäilimme sen kansainvälisen huviveneenkuljettajan lupakirjan kanssa, joten ainut vaihtoehto oli turvautua paikalliseen kippariin, mutta mikäs sen mukavampaa ottaa loma lomana, rennosti ;) Ja onpahan sitten paikallinen opaskin samaan hintaan. Meitä on lähdössä kaksi pariskuntaa. Lennot Split´iin ja siitä noin tunnin matka satamaan. Sen jälkeen on vain taivas rajana!!!!! Hiukan kyllä pelotti maksella ulkolaiselle tilille rahoja, tietämättä onko oikeesti edes kyseistä baattia olemassa. Jännityksessä ollaan vielä kolme viikkoa, mutta eiköhän kaikki ole ok, sillä kyseisellä yrityksellä on vuokraveneitä ympäri maailman. Itse lähdemme jo parin viikon päästä Kroatiaan ja olemme ensin viikon kaksistaan maakrapuina haaveilemassa seuraavasta viikosta vesillä.


      • *Mariza*
        Nahka paloi, mutta kivaa kirjoitti:

        Meillä oli veneen vuokra myös tapeetilla, mutta se kariutui siihen että olisi pitänyt olla veneen kuljettamiseen oikeuttava kortti (en tähä hätään muista nimeä). Vene jota ajattelimme oli 5,1m moottorijolla. Hinta taso moisella oli n150-200€/vrk

        Eli kortti puuttui. Onko kellään tietoa mistä on kyse, eihän suomessa moista ajokorttia tarvita. Ja mistä sellaisen kortin saisi että kelpaisi Kroatiassakin.

        Toissakesänä koluttiin maa Splitistä pohjoiseen ja nyt tulevana kesänä olis tarkoitus tutkia eteläosa maata. ja olis kiva sinne vesillekin päiväksi tai pariksi päästä.


    • Joku muukalainen

      Olen vuokrannut Kroatiasta veneen kolme kertaa. Joka kerta toiminut hyvin ja vene on ollut huippukunnossa kaikkine varusteineen. Lisäksi veneet ovat miltein uusia. Myös muonat voi tilata etukäteen veneeseen pienestä korvauksesta. Olen käyttänyt ultra-sailing.hr nimistä firmaa, jolla on veneitä neljässä eri satamassa rannikolla.
      Vaaditaan kipparilta huviveneenkuljettajan kirja sekä rannikkolaivurin radiotodistus.
      Mikäli vuokraa veneen sesongin ulkopuolella niin 40-jalkainen maksaa alle 1500 e /viikko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe