Kokoelmasta löytyi tuo harvinaisempi versio
Ryti 2:75 jossa vesileima väärinpäin, merkki leimaamaton.
Vesileimoja nähtävissä selvästi 2kpl. Merkin tausta hieman kärsinyt.
Mitä hintaa kannattaisi pyytää?
Ryti 2:75 W2 **
jaques
1
697
Vastaukset
- -Kokemusta-
Itselläni oli hiljattain 20-ryhmä, jonka hajoitin. Sain niistä n. 70-120€/kpl.
Kaikki olivat ehjiä. Luettelohintaa Lape 250€ ja Norma 400€ pitäisin korkeana.
Itse sanoisin hinta arvioksi 25-40eur jos vikaa.
Opiksi muille huonolaatuista ei kannata ostaa kokoelmaansa.
Tietysti jos löytää merkin jostain erästä se on kokoelmakelpoinen.
En suosittele ostamaan yksittäisiä merkkejä aukontäytteiksi.
Poikkeus on ehkä pikkuvikaiset isohampaiset joiden hinta on tippunut todella alas.
Laita systeemiin ilman pohjahintaa niin tiedät arvon, eikä tarvi miettiä mitä pyytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331319Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105955
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43903- 66755
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645