Hei.
Onko monellakin muulla soneran asiakkaalla usein ongelmia soneran mobile partnerin kanssa?
Minulla kun ei koskaan tahdo toimia, ei enkä asu katve alueella.
Ei saada yhteyttä, sitten se katkaisee netin monta kymmentä kertaa päivässä. Huonona päivänä ei edes pysty mitään tekemään, koska katkaisee yhteyden vähän väliä. Soneralla sanottiin, ettei siinä mitään vikaa pitäisi olla ja voitte tuoda korjattavaksi, mutta aikaa menee ainakin 1kk!!
On aika pitkä aika pienen häkkylän korjaamiseen.
Sitten on vielä nopeus.. Statisticsissä näkyy, että hyvä että välillä nousee hieman 0 kb/s yläpuolelle. Eihän sen pitäisi olla oikein...?
Mitä hyötyä minulla on netistä jolla en voi olla netissä? Sopimustakin kun on hankala purkaa (vaikka varmasti sen jotenkin voi tehdä).
Kaikilla muilla yrityksillä tuntuu netti hommat pelaavan, joten sonera mikä mättää!
Ystävälläni on sama ongelma soneran kanssa. Huomaamattani taas oli katkennut yhteys, että netti on mukava.
Soneran laajakaista on täysi huijaus!
v***uuntunut asiakas
1
832
Vastaukset
- ole virranhallinnassa
usb laitettu jotta sammuta tämä laite virransäästämiseksi ruksi.etsi mokkula laitehallinnasta ja tarkista virranhallinta asetukset.minulla toimii hyvin ja tietenkin menee 0kb:tiin jos mitään sivua ei lataile.samoin vaikuttaa jos paljon puhelinliikennettä niin mokkula tökkii oli firma mikä tahansa.puhelut on priorisoitu aina ykköseksi ja sitten vasta dataliikenne 3g ja gsm aalloilla:=)äläkä pidä omaa kännykkä lähellä mokkulaa se alkaa tökkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891