Lukekaa ja auttakaa

avutonko?

Yritän kirjoittaa tämän lyhyesti ja ytimekkäästi.

Olen nuori mies ja luulen että olen löytänyt sen oikean.
Olen tapaillut tätä naista jo pidemmän aikaa (itseasiassa aika kauankin) ja tulemme varsin hyvin juttuun.
Voisi sanoa jo että olemme parisuhteessa. Platonisessa sellaisessa.

Pidän hänestä kovin ja hän pitää minusta. Osaamme puhua asioista avoimesti ja kaikki sujuu hyvin. Paitsi.

Häntä ei kiinnosta seksuaalinen toiminta ollenkaan.

Hän myöntää aikalailla suoraan että häntä ällöttää ajatus seksistä. Kaikissa muodoissa.
Ei normaalia seksiä. Ei suuseksiä. Ei masturbaatiota. Puhumattakaan mistään anaaliseksistä..

Suuseksiä olen yrittänyt pyytää kovin useasti, tosin en painostavasti.
Hän ei suostu suihin ottamaan. Perustelee sillä että se ällöttää ja hän ei hyödy siitä mitään.

Tottahan se on että ei siitä nainen varsinaisesti mitään hyödy. Mitä tämä hyötyminen tarkoittaa? Pitääkö minun maksaa hänelle tästä vai mistä on kyse? Selventäkää joku tyhmälle.

Mutta jatkan juttua:

Hän ei ole ikinä harrastanut miehen kanssa seksiä ja hänen seurustelusuhteetkin ovat epäonnistuneet aikaisemmin.

Itse taas olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja aikaisemmissa suhteissa seksi on toiminut hyvin joskin parisuhteissa on ollut omat muut ongelmansa.

Mitä tehdä?

Olen rakastunut tähän naiseen mutta seksuaalisuus on vahva osa minua ja en minä ikuisesti voi hänelle sanoa että "se on okei ettei häntä kiinnosta".

Ehkä olen vain mulkku? Vai olenko?

Kaverit sanovat että hae seksi muualta, mutta siihen en pysty.
En halua pettää tätä ihanaa ihmistä.

Toimiiko parisuhde tai jopa avioliitto siten että masturboin ja saan seksiä naiseltani vain mielikuvissa?

4

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihvilä

      Parisuhteenne saattaisi toimia pelkästään platonisella tasolla, mutta molempien pitäisi olla täysin sitoutuneita siihen. Tiedän omasta seurustelusuhteestani, että toisen lämpö ja läheisyys on tärkeää oli se sitten seksuaalisesti virittynyttä tai ei. Aktiivisempi osapuoli väsyy kuitenkin jossain vaiheessa asemaansa, vaikka kuinka rakastaisi toista. Seksuaalisuus kuuluu edes jollain tapaa ihmisenä olemiseen ja elämiseen. Toki sellaisiakin ihmisiä varmasti on, jotka todella, todella harvoin, lähes ollenkaan kokevat seksuaalisia tunteita.Mutta kaikilla niitä täytyy edes joskus pikkuusen olla.

      Ohjeeksi sulle itse naisena sanoisin, että jos todella haluat suhteenne onnistuvan, niin anna naisellesi aikaa ja ymmärrystä. Kliseistä kyllä, mutta useimpiin naisiin luulis tehoavan. Yritä keskustella siitä, miksi hän kokee seksiin liittyvät asiat ällöttävinä. Onko menneisyydessä tapahtunut jotain noloa, ikävää tm. joka nostaa ikävät tunteet pintaan seksiä ajatellessa tai siitä puhuttaessa. Painostus ei kuitenkaan auta liiallisena mitään, pahentaa vain tilannetta. Siihen ja kinuamiseen on valitettavan helppo sortua, vaikka sitä ei tietoisesti tarkoittaisikaan. Se tulee helposti vahingossa. Toisaalta sopiva ja oikein ajoitettu ns.painostus eli ehdotus seksistä saattaa saada halut heräämään ja ajattelemaan, että "noh miksei sitä ny vois tehdäkki". Teidän tapauksessa suosittelisin kyllä välttämään tätä tekniikkaa ennenku on selvitetty, mistä ällöttävyyden tunteet johtuvat.

      Toisaalta näitä em. tunteita on joskus hankala selittää. Usein johtuu stressistä, kiireestä, siitä että ei osaa tai halua rauhoittua siihen tilanteeseen, tai mun tapauksessa joku mun alitajunnassa estää avaamasta tämän ns. lukon.
      Itse haluttomampana osapuolena tiedän että joskus ei tee mieli edes yrittää selittää, kun aktiivisempi osapuoli ei pysty edes kuvittelemaan tilannetta etteikö tekisi seksiä mieli. Joskus turhauttaa toisen aktiivisuus ja hyperinnokkuus. Silloin itsensä tuntee entistä huonommaksi.

      Seksihän ei tarkoita pelkästään sitä itseään, se kattaa lähelläolon, halimisen, pussailun ym. Jos tyttöystäväsi yhtään tykkää edes näistä, olet jo voiton puolella. Hän ei siis ole läpeensä kylmä, jokin vain estää häntä. Minulla itselläni ei ole seksiin liittyen mitään ikäviä muistoja, mutta sisälläni on ikäänkuin lukko jota en pysty/tiedostamattomasti/tietoisesti halua avata ja niin päästää seksuaalisuuttani valloilleen. Ollaan yritetty sitä miehen kanssa selvitellä useat vuodet keskustelemalla ja tekemällä läheisyysharjoituksia. Ehkä naisellasikin on tälläinen lukko, jota on vaikea avata ja löytää vapautumisen ja rentoutumisen tunne. Tämä lukko on helppo naamioida, kun sanoo että seksi on ällöttävää, tylsää, on väsy, ei jaksa jne. tunnen nuo selitykset pitkälti omasta käytöksestäni, mutta nyt entistä useammin tunnistan ne selittelyksi.

      Sanot että naisesi ei halua antaa sulle suuseksiä, koska hän ei hyödy siitä mitään. Tämä tunne on itsellänikin usein hyvin tuttu, kun toisen koko olemus jotenkin vain rupiaa tympimähän heti kun sanat "voitko ottaa suihin" kajahtaa ilmoille. Suuseksi on hyvin yksipuolista ja etenkin jos sen tekijä kokee sen hyvin epämiellyttävänä, hänestä tuntuu että hän ei saa itselleen siitä vaihtokaupassa mitään takaisin. Saatat ehkä miettiä,että "no sä voisit nuolla häntä vuorostas, mutta ai niin hän ei halua sitä. Oma vika kun ei halua mitää." Tämäki juttu on tosi vaikee selittää... Ehkä vain samassa tilanteessa joskus olleet tietää tunteen, kun tuntuu että ei hyödy suuseksin antamisesta mitään. Tuntuu, että ei oikein osaa pyytää toiselta mitä haluais ku ei sitä itsekään kunnolla tiedä. Kauhian vaikiaa!Mutta älä mihinää tapaukses tarjoa rahaa! Sitä mokaa et saa tekemättömäksi koskaan.

      Voisit toki kysyä varovasti häneltä, että eikö hän yhtään nauti siitä, että saa tuottaa sulle hyvän olon? Tämä on ainakin yksi hyvä syy antaa toiselle suuseksiä. Ei pitäis sanoa, mutta mä ajattelen, että jos toisesta yhtään tykkää niin sitä joskus haluaa silti toisen puolesta tehdä asioita, joiden tietää ilostuttavan toista. Sama asia kuin että jos molemmat vihaasitta pyykinpesua ja toinen pesöö ne aina, niin mikset joskus voisi pestä niitä sen puolesta vaikka itteki vihaat sitä. Rakkaus toiseen on hyvä ja suuri syy tehdä asioita, jotka aina ei ittiä niin paljoa miellytäkkää, ainaki mulle. Tiettyihin rajoihin asti kuitenki!

      Saattaa kuitenkin olla niin, että naises seksuaalimaailmas on joku niin iso ja ylitsepääsemätön juttu mitä että kaharestansa saa seleviettyä. Tällöin toki voitta turvautua johonki parineuvontaan, mutta suosittelen yrittämähän ensi kotona. Toivon suuresti, että saatta ongelmat hoidettua, jotta sä et huomaa jonkin ajan kuluttua (rumasti sanottuna) tuhlannees vuosia ihmiseen, jota et pysty muuttamaan kaltaisekses. Järki kädes näiden hommien kans. Itte pitää tietää, mihin on valmis toisen takia hyvillä mielin taipumahan, ettei tartte sitte sanua että se pilas mun elämän tm.

      Tsemppiä kuitenki!

      • jeeeeeeeeeeeee

        Erittäin hyvä vastaus kaverille ku sain siitä itekki jotain!!!

        Ite saan seksiä n.1kerran kuussa (max) ja silloinkin jankuttamisen kautta..aina väsyttää.."Mä nukun jo".. Haleja ja pusuja ei tuu jos ei ite tee aloitetta. Ehkä naiseni antaa säälistä ja on "kylmä muuten".. Toivon että se lukko purkautuis joskus.. Ite oon valmis yrittään !


      • hellyyden kipee
        jeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Erittäin hyvä vastaus kaverille ku sain siitä itekki jotain!!!

        Ite saan seksiä n.1kerran kuussa (max) ja silloinkin jankuttamisen kautta..aina väsyttää.."Mä nukun jo".. Haleja ja pusuja ei tuu jos ei ite tee aloitetta. Ehkä naiseni antaa säälistä ja on "kylmä muuten".. Toivon että se lukko purkautuis joskus.. Ite oon valmis yrittään !

        jos asia onkin toisin,ettei mies kykene vaikka nainen tekee kaikkensa...ei vaan seiso,mutta saa orkun suuseksillä...mitäs sitten tehdään...kun toisena osapuolena on seksuaalisesti vireä nainen..ja himot on kovat..ja tietoisuus että taustalla on ongelmia joihin itse ei ole osallinen...


    • ........

      idiootti! Kyseinen nainen on neitsyt! Et voi olettaa että hän haluaa ottaa suihin tai haluaa heti seksiä! Jos oikeasti rakastat häntä et painosta, luo mukava tunnelma ja odota että asiat vain johtavat seksiin.

      Itse en voinut sietää edes ajatusta seksistä enkä muustakaan ja seurustelin ensimmäisen "seksi"kumppanini kanssa lähemmäs kolme vuotta ennen kuin suostuin siihen että mies hipelöi minua housujen alta, pidemmälle ei sitten päästykään, ihan vähän vain. Olet todella itsekäs ja todella säälin tyttöystävääsi! Mikä on pidemmän aikaa? Onneksi nykyinen mieheni ei ole tuollainen kusipää! siksi varmaan seksiin suostuinkin omassa mittapiirissä nopeasti eli puolenvuoden seurustelun jälkeen mutta se on upeaa ja olen ihan onnellinen että olen odottanut juuri sitä oikeaa.

      Oletko ajatellut että ehkä naisesi haluaa ensimäisen kertansa olevan erityinen? ja ehkä ajattelee että sinäkin ( joka olet paska sovinisti sika, miehen irvikuva) osaisit arvostaa sitä elettä ja häntä?!?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3783
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      130
      2641
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1310
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      167
      1169
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe