Hello kaikki Calibersuharit!Kuinkas cali pelittää?Se mistä tässä lähinnä olen kiinnostunut koskee cvt-vaihteistoa.Kun itse ostin Caliberin niin hieman arvelutti tuo laatikko,nyt olen ajanut hieman päälle 60tuhatta ilman ongelmia.Ei ole ollut muitakaan vikoja mutta arvelin että mitenkähän tuollainen laatikko kestää kilometrejä,olin nimittäin nähnyt erään tutun Audin vastaavan laatikon pettämisen jo 37tuhannessa.Nyt kun omastani on takuu jo historiaa niin toivottavasti ei vastaavaa tule vastaan.Jos viitsitte niin kertokaa paljonko olette ajaneet ja miten on mennyt.
CVT
2
715
Vastaukset
- ilmeni vikaa.
... 50tkm tuntumassa, vika oli se jokin liikkeellelähdönkytkinrulla tjsp.. Täristi liikkeellelähdössä, voihan olla että on liian kovakourasesti kuritettu liikkeellelähdöissä tiedä sitten. Jazz:ssa ainakin ns normaalissa liikkeellelähdössä 2.välitys pn päällä ei vaatii luisto normaalia enemmän, kun jos polkaisee liikkeellelähdön jälkeen kaasu reippaammin niin löytyy pienempikin pykälä, tältä ainakin tuntuu. Takuuna meni ja kuulemma laatikolla on 5v takuu että olisi edelleenkin voimassa, 2005 malli.
Kyllähän automaatit oli mikä hyvänsä kestää mutta saahan ne rikki paljon helpommin kuin manuaalin, näin uskon. Taksikäytössä laatikoita menee kaikissa, joissain enemmän jossain vähemmän. Ei ne manuaalitkaan typerää käyttöä aina kestä, on ajettu koeajoautoa jonka tuttu osti ja laatikko jo rikki, tosin se oli muistaakseni fiude. - on menty
Omallani 72tkm, ei mitään vikaa ole ollut. Siis muuallakaan kuin vaihteistossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822