CVT

Cu-8

Hello kaikki Calibersuharit!Kuinkas cali pelittää?Se mistä tässä lähinnä olen kiinnostunut koskee cvt-vaihteistoa.Kun itse ostin Caliberin niin hieman arvelutti tuo laatikko,nyt olen ajanut hieman päälle 60tuhatta ilman ongelmia.Ei ole ollut muitakaan vikoja mutta arvelin että mitenkähän tuollainen laatikko kestää kilometrejä,olin nimittäin nähnyt erään tutun Audin vastaavan laatikon pettämisen jo 37tuhannessa.Nyt kun omastani on takuu jo historiaa niin toivottavasti ei vastaavaa tule vastaan.Jos viitsitte niin kertokaa paljonko olette ajaneet ja miten on mennyt.

2

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmeni vikaa.

      ... 50tkm tuntumassa, vika oli se jokin liikkeellelähdönkytkinrulla tjsp.. Täristi liikkeellelähdössä, voihan olla että on liian kovakourasesti kuritettu liikkeellelähdöissä tiedä sitten. Jazz:ssa ainakin ns normaalissa liikkeellelähdössä 2.välitys pn päällä ei vaatii luisto normaalia enemmän, kun jos polkaisee liikkeellelähdön jälkeen kaasu reippaammin niin löytyy pienempikin pykälä, tältä ainakin tuntuu. Takuuna meni ja kuulemma laatikolla on 5v takuu että olisi edelleenkin voimassa, 2005 malli.

      Kyllähän automaatit oli mikä hyvänsä kestää mutta saahan ne rikki paljon helpommin kuin manuaalin, näin uskon. Taksikäytössä laatikoita menee kaikissa, joissain enemmän jossain vähemmän. Ei ne manuaalitkaan typerää käyttöä aina kestä, on ajettu koeajoautoa jonka tuttu osti ja laatikko jo rikki, tosin se oli muistaakseni fiude.

    • on menty

      Omallani 72tkm, ei mitään vikaa ole ollut. Siis muuallakaan kuin vaihteistossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe