Elikä ostetaan peltoa (kesanto peltoa) väh. 5000m/2 turun ympäristöstä max. 30km:n säteellä.
Muitakin maa aloja voi tarjota(ei suota eikä vesi jättöjä).
Maa alalla ei saa olla kiinnityksiä eikä rasitteita .
Ostetaan peltomaata
4
781
Vastaukset
Miksi ei saa olla vesijättömaahan rajoittuvaa, ja miksi ei saa olla kiinnityksiä? Sen kyllä ymmärrän että et halua rasitteita..
- mutta sen
viereltä kyllä ja mielummin rinnepeltoa. kiinnitykset ovat velkaa (maa-ala on panttina velkaan ja ostaessani maata en halua toisten kiinnityksiä ko. alueseen) eli velatton hinta ilman kiinnityksiä kiitos!
Asiallinen hinta on se minkä maksetaan omistaja myyjälle suoraan ilman välitys palkkiota (n.0.5-1.2€m/2 varain siirto vero). - apupoju2
mutta sen kirjoitti:
viereltä kyllä ja mielummin rinnepeltoa. kiinnitykset ovat velkaa (maa-ala on panttina velkaan ja ostaessani maata en halua toisten kiinnityksiä ko. alueseen) eli velatton hinta ilman kiinnityksiä kiitos!
Asiallinen hinta on se minkä maksetaan omistaja myyjälle suoraan ilman välitys palkkiota (n.0.5-1.2€m/2 varain siirto vero).Panttikirja, ostaja saa sitä vastaan pankista lainaa.
Se, että tilaan on panttikirjoja ei tosiaankaan merkitse sitä, että on velkaa.
Tarvitset itse panttikirjan, jos haet tilaa vastaan velkaa, säästät , jos panttikirjat valmiina.
Jos saat rinnepeltoa 5000 hehtaari, niin ei voi kyllä kuin onnitella hyvästä kaupasta. mutta sen kirjoitti:
Asiallinen hinta on se minkä maksetaan omistaja myyjälle suoraan ilman välitys palkkiota (n.0.5-1.2€m/2 varain siirto vero).Panttikirjat louvutetaan sinulle velattomina kaupantekotilaisuudessa, ja voit käyttää nitä oman lainasi panttina! Kiinteistössä on aina pelkkä velaton hinta, koska yhtiövelkaosuutta ei voi olla...
Mikä sinun mielestäsi on vesijättö? Kun se kerran sopii, kunhan ostamasi kiinteistö "ei sisällä vesijättömaata", voi kyllä rajoittua vesijättömaahan. Voi ystävä pieni, kiinteistöön ei voi koskaan sisältyä vesijättöaluetta, vaan se rajoittuu aina siihen..
Kerroppa mikä sinun mielestäsi on vesijättömaata!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347