Te jotka luette hevoshuulu-lehtiä, olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte mikä on Pollen väri?
Se on niin hassun värinen etten tunnista sitä kimoksi enkä ruunikoksi.Mutta jos tiedät niin viitsisitkö kertoa sen minulle.
Kiitos!!!! Hirnahduksia heppahulluille!!!
HEVOSHULLU-lehti
22
3397
Vastaukset
- Pat Bateman
Meinaatko, kun sillä on valkonen karva, mutta mustat jouhet? Voisko se olla joku hiirakko tai hallakko, pelkistettynä? Tosin, eikös joillain kimoilla ole selvästi tumman harmaat jouhet?
- heppLOVE11
no mä luulen et se on hallakko,se se on!!!!!!!!!!!!!
- Taku
... se on kimo, siltä ainakin vaikuttaa, siis eihän se oo kunnolla ees mikään, mut eniten kimo... :D
- Ponipimu
Joo. kiva et ootte vastannut jotain!
mut musta tuntuis et se olis kimo tai hiirakko.
mut osaisitteko vastata kunpi?
moikka vaan!!!!! :) - t31n1p33l0t
Ponipimu kirjoitti:
moikka vaan!!!!! :)en nyt muista että mitä nimitystä noista käytetään mutta joku kimo se on
- selppo
Ponipimu kirjoitti:
moikka vaan!!!!! :)no ei se ainakaan hiirakko ole, senhän huomaa sokeakin! jos noin vaivaa lähetä pulmakulmaan kysymys
- heppafani<3
Ponipimu kirjoitti:
moikka vaan!!!!! :)Mää sanoisin että se on kimo..
Koska ei se oo sarjiksissakaa hiirakko...
Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.. - heppa
heppafani<3 kirjoitti:
Mää sanoisin että se on kimo..
Koska ei se oo sarjiksissakaa hiirakko...
Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä..ei se mikään makuasia ole. se on kimo.
- joku kiva tyttö vaan...
Pollen väri on yksinkertaisesti kimo!
terkkuja oulust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - joku kiva tyttö vaan...
Pollen väri on yksinkertaisesti kimo!
terkkuja oulust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ekkuli-
No se on semmone kimo jol on vaa tummat jouhet!! Siel tallil mis meitsi ratsastaa ni siel on saman värine heppa ku polle ja sen tiedois lukee et se on kimo.
- fargo
musta ainakin tuntuu että polle olis hiirakko, joka on vaan vaalentunu karvapeitteeltään...mutta en mene kyllä vannomaan...:D
- kevinin kaveri
hölmö!!!!!sehän on ihan selvä kimo!!!!!!=)
- ho®segi®l
mun mielestä polle on kimo..
Ainaki aina sarjiksissa se on vaalkonen.. - Mashba.<3
No jaa, minusta sillä on musta harja häntä ja muuten se on kimo/valkoinen. :D
- ponigirl
Tietääkö kukaan, miten voi lähettää hevoshullun talliseinälle jonkun viestin?? Maksaako se mitään jos lähettää sähköpostilla?? Pitäiskö se viesti vaan lähettää [email protected] osoitteeseen?? Auttakaa joku, kun en yhtään tiedä miten menetellä!!
- Vuonohevonen
Polle on väriltään kimo koska kimo voi olla harmaa, valkoinen tai vaalea tummin jouhin.
- iinaliina
kimo,,meen hepaahullun omistajan tallille
- Polleex
Pollen väriä ei sinänsä ole olemassa vaan lena on vain värittänyt sen miten itse halusi eli sitä voi sano kimoksi jos haluaa koska se on valkoinen mutta mikään hevonen ei ole valkoinen mustalla hännällä ja harjalla, eli pollen väriä ei sinänsä ole olemassa. tiedän tämän sillä omistan ponin ja kokemusta on jo melkein 10 vuotta-.-
- Tytteli8
Hei! Minusta Pollen väriä ei ole, tai sitten sillä on tumma harja ja häntä jotka on vaan väritetty mustalla. Kuitenkin jokainen saa piirtää miten haluaa ja Lenalla om kyllä ihan samat oikeudet kuin meilläkin. Minäkin olen piittänyt pinkin hevosen sinisellä harjalla ja hännällä... Tietäisikö kukaan miten HHn tallinseinälle kirjoitetaan?
- Anonyymi
Ei sil kai oo mitää oikeet värii
- Anonyymi
Ei mitään tietoa. En tunnista rotuja kovin hyvin mut se on varmaa hiirakko. En oikeest tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887