Jotekin joutsen tulee mieleen tuosta yhdestä tulppaanista...
http://s706.photobucket.com/player.swf?file=http://vid706.photobucket.com/albums/ww63/issu1956/240509.flv&fs=1&os=1&ap=1
Vai mitä olette muut mieltä, tai mikä tulee teille mieleen valkoisesta tulppaanista?
Kuin joutsenlaulu...
72
802
Vastaukset
- mielestäni
Kyllähän valkean tulppaanin terälehdissä on jotain samankaltaista herkkyyttä kuin joutsenen siivessä.
- issu56
ja vaikka miten yrittäisin noista jotain muuta ajatella, niin joutsen vain mieleen tulee...ja toisena valkoinen rauhankyyhky... :).
tietenkin Äitini,,tuosta laulusta vain menehtynyt nuori "pojankloppi"-(
- issu56
jokaisella on omat mielleyhtymät asiasta kuin asiasta...
Mulla on vain tavallisia punasia ja keltaisia, toi valkoinen on kaunis.
Kieltämättä kyllä on jotain samaa kuin joutsenessa.- issu56
on todella hurmaavia. Ne tuntuu muuttavan kukintojensa suhteen muotoaan jatkuvasti, eikä yksikään kuva anna niille sitä todellista oikeutta. Se on muuten Super Parrot nimeltään...ihan vinkiksi :).
- Pukeli 1
lyhyeen, kun taustamusiikki pärähti soimaan, pyäh.
- issu56
se kun ei tuossa videossa milloinkaan alkanutkaan, mutta tässä sulle Yön Joutsenlaulu...
http://www.youtube.com/watch?v=8wWWH1xhdxs issu56 kirjoitti:
se kun ei tuossa videossa milloinkaan alkanutkaan, mutta tässä sulle Yön Joutsenlaulu...
http://www.youtube.com/watch?v=8wWWH1xhdxstuota minäkin hain,,vaan kun en edelleenkään osaa linkittää,katson ja kuuntelen kyllä sujuvasta:))
- Pukeli 1
issu56 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=8wWWH1xhdxsvhttp://www.youtube.com/watch?v=giMQ05Q97mU&feature=PlayList&p=1AF98DCFAF66E4B2&index=0&playnext=1
- Pukeli 1
Pukeli 1 kirjoitti:
vhttp://www.youtube.com/watch?v=giMQ05Q97mU&feature=PlayList&p=1AF98DCFAF66E4B2&index=0&playnext=1
Tarkoitus oli laittaa Pjotr Tsaikovskin "joutsenia" tähän vaihtariksi.
- issu56
hauvanmamma kirjoitti:
tuota minäkin hain,,vaan kun en edelleenkään osaa linkittää,katson ja kuuntelen kyllä sujuvasta:))
se sullekin vielä aukeaa se linkittämisen helppous...usko pois ;).
Mulle tulee mieleen hautajaiset. Hautaseppeleissä ja kimpuissa käytetään paljon valkoista tulppaania.
- ????????
Seppeleissä???????
Hautavihoissa eniten käytetty valkoinen on kalla tai valkoinen neilikka --halvimmissa tietysti tulppaani;)) ???????? kirjoitti:
Seppeleissä???????
Hautavihoissa eniten käytetty valkoinen on kalla tai valkoinen neilikka --halvimmissa tietysti tulppaani;))kyllä käytetään hautavihoissa aivan samoin kuin valkoista krysanteemia.
http://www.kaisaniemenkukka.com/isot1/102.htm- issu56
???????? kirjoitti:
Seppeleissä???????
Hautavihoissa eniten käytetty valkoinen on kalla tai valkoinen neilikka --halvimmissa tietysti tulppaani;))samoinkuin valkoinen neilikka on todellakin eniten käytettyjä hautavihoissa...on ollut kautta aikain.
- nykyaikainen,.
issu56 kirjoitti:
samoinkuin valkoinen neilikka on todellakin eniten käytettyjä hautavihoissa...on ollut kautta aikain.
- issu56
nykyaikainen,. kirjoitti:
kaan opettaa isääs aidanseipäästä paskalle, kuten ikivanha sanonta kuuluu! Mahtoikohan hän moista sanontaa käyttää???
Niin ja ihan turhaa on tulla inisemään mitään sen enempää, ja senhän tiedät kyllä itsekin...vai etkö tiedäkin??? - valisee kryssaa
umalehtinen kirjoitti:
kyllä käytetään hautavihoissa aivan samoin kuin valkoista krysanteemia.
http://www.kaisaniemenkukka.com/isot1/102.htmhautavihkoon
- Virtuaalikoneistaja
valisee kryssaa kirjoitti:
hautavihkoon
voi niin halutessaan toimia ikivanhojen "sääntöjen" mukaan, mutta jotkut ajattelevat itse, toimivat niinkuin parhaaksi näkevät myös kukkavihko asiassa.
Olen ollut hautajaisissa jossa muistotilaisuuden pöytäkukat olivat luonnonkukkia, nimenomaan vainajaa kunnioittaen ja ottaen huomioon hänet.
Minä en olisi voinut kuvitellakkaan itse valitsevani nuoren veljeni hautajaisiin kallaa kukkavihkooni. - issu56
valisee kryssaa kirjoitti:
hautavihkoon
on aika halpaversio...sanoo hautavihkoja työkseen tehnyt läheiseni...!
- issu56
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
voi niin halutessaan toimia ikivanhojen "sääntöjen" mukaan, mutta jotkut ajattelevat itse, toimivat niinkuin parhaaksi näkevät myös kukkavihko asiassa.
Olen ollut hautajaisissa jossa muistotilaisuuden pöytäkukat olivat luonnonkukkia, nimenomaan vainajaa kunnioittaen ja ottaen huomioon hänet.
Minä en olisi voinut kuvitellakkaan itse valitsevani nuoren veljeni hautajaisiin kallaa kukkavihkooni.muistotilaisuudessa on aivan eri asia kuin hautavihossa olevat...ikävä kyllä!!!
- Virtuaalikoneistaja
issu56 kirjoitti:
on tuttavasi mielestä määräävä tekijä kukkavihossa, mikäli niin on, en kyllä ainakaan minä haluaisi asioida hänen kanssaan.
Eihän kai hautavihon tarkoitus ole osoittaa surijan varakkuutta, vai onko? - issu56
on tuttavasi mielestä määräävä tekijä kukkavihossa, mikäli niin on, en kyllä ainakaan minä haluaisi asioida hänen kanssaan.
Eihän kai hautavihon tarkoitus ole osoittaa surijan varakkuutta, vai onko?ja hautavihko ovat aivan kaksi täysin eri asiaa. Koita päättää, kummastako puhut!!!
- tässä ratkaisee?
issu56 kirjoitti:
Siis pitääkö hautajaiskukat valita mielestäsi sen mukaan mikä saatavilla oleva kukka sattuu olemaan kallein.
No minä en tee niin vaan valitsen vastedeskin sen mikä kulloinkin tuntuu sopivalta! - Virtuaalikoneistaja
issu56 kirjoitti:
muistotilaisuudessa on aivan eri asia kuin hautavihossa olevat...ikävä kyllä!!!
on, mutta kaikki ihmiset eivät elä orjallisesti joidenkin "sääntöjen" mukaan, osa meistä uskaltaa ajatella itse ja valita myös kukat miten itse haluaa, välittämättä vanhoillisista ja konservatiivisistä "säännöistä".
- Virtuaalikoneistaja
issu56 kirjoitti:
ja hautavihko ovat aivan kaksi täysin eri asiaa. Koita päättää, kummastako puhut!!!
No uudestaan, rahako on tuttavasi mielestä määräävä tekijä hautavihkosta?
- Virtuaalikoneistaja
tässä ratkaisee? kirjoitti:
Siis pitääkö hautajaiskukat valita mielestäsi sen mukaan mikä saatavilla oleva kukka sattuu olemaan kallein.
No minä en tee niin vaan valitsen vastedeskin sen mikä kulloinkin tuntuu sopivalta!patavanhoillisilla taitaa se näyttämisenhalu määrätä aivan kaiken.
- kuittasit
tässä ratkaisee? kirjoitti:
No minä en tee niin vaan valitsen vastedeskin sen mikä kulloinkin tuntuu sopivalta!rekattun ja puskist buahahahahaha
- naaha
patavanhoillisilla taitaa se näyttämisenhalu määrätä aivan kaiken.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=D7E48433058E1852&playnext=1&playnext_from=PL&v=8bx48Qysj5Y
issu56 kirjoitti:
mahtipontisuus maailmassasi kaiken?
Minusta välittäminen ratkaisee paljon. Yleensä ainakin meillä on tapana valita kukat saajan mukaisesti, ei omien mieltymystemme mukaan, ei näyttävyyden mukaan, oli sitten kyse hautajaisvihosta tai muista kukkatervehdyksistä.
Mulle ei ainakaan tulisi mielen viereenkään alkaa laskemaan mitä kenenkin kukkavihko on maksanut, vai mitkä kukat ovat halpoja.
Onko elävissä kukissa edes olemassa halpaversioita??- sulotar89
issu56 kirjoitti:
Kovin on käsitykset sekaisin noilla ressukoilla ; on hautaseppeleet, kukkavihkot, hautavihkot, kukkakimputkin ?
Ihan tiedoksi; hautajaisiin viedään surukimppu - ei kukkakimppua ;)))
Yleensä asiakas saa esittää toivomuksen, mitä kukkia toivoo/ haluaa - ja yleensä asiakas myös sanoo minkähintainen maksimissaan saa tulla maksamaan.
16 vuoden kokemuksella. - inckelvincel
umalehtinen kirjoitti:
mahtipontisuus maailmassasi kaiken?
Minusta välittäminen ratkaisee paljon. Yleensä ainakin meillä on tapana valita kukat saajan mukaisesti, ei omien mieltymystemme mukaan, ei näyttävyyden mukaan, oli sitten kyse hautajaisvihosta tai muista kukkatervehdyksistä.
Mulle ei ainakaan tulisi mielen viereenkään alkaa laskemaan mitä kenenkin kukkavihko on maksanut, vai mitkä kukat ovat halpoja.
Onko elävissä kukissa edes olemassa halpaversioita??no ne on si varmaa voikukkii tai horsmii seas vähäst heinä
- oot asiantuntija
sulotar89 kirjoitti:
Kovin on käsitykset sekaisin noilla ressukoilla ; on hautaseppeleet, kukkavihkot, hautavihkot, kukkakimputkin ?
Yleensä asiakas saa esittää toivomuksen, mitä kukkia toivoo/ haluaa - ja yleensä asiakas myös sanoo minkähintainen maksimissaan saa tulla maksamaan.
16 vuoden kokemuksella.alallais, muut omillaan, ihan noita termejä myöten.
Et kait sie kuintenkaan ammattilaisena ruppeis asiakkaal vänkäämään et se on nimestään SURUKIMPPU jos hää tullee hakemmaan kukkakimppua hautajaissiin, vai ruppeetko siinähin tilaisuuvves vänkkäämään?
Ihan kovast työ yritättä nyt vain keskustelun aiheestaan viiä sivvuun.
Mites sie, sanotko 16 vuojen kokemuksella asiakkaal, hänen halutessaan surukimppuun tulppaaneja, et se o liian halapa, tahi jos haluaa krysanteemia, sanotko et SURUKIMPULLA on tarkotus mahtailla ja osottaa ostajan varallisuutta, eikä kunnioitusta vainajaa kohtaan? - ain vaa
oot asiantuntija kirjoitti:
alallais, muut omillaan, ihan noita termejä myöten.
Et kait sie kuintenkaan ammattilaisena ruppeis asiakkaal vänkäämään et se on nimestään SURUKIMPPU jos hää tullee hakemmaan kukkakimppua hautajaissiin, vai ruppeetko siinähin tilaisuuvves vänkkäämään?
Ihan kovast työ yritättä nyt vain keskustelun aiheestaan viiä sivvuun.
Mites sie, sanotko 16 vuojen kokemuksella asiakkaal, hänen halutessaan surukimppuun tulppaaneja, et se o liian halapa, tahi jos haluaa krysanteemia, sanotko et SURUKIMPULLA on tarkotus mahtailla ja osottaa ostajan varallisuutta, eikä kunnioitusta vainajaa kohtaan?nii typerä et ei toist saman laist täs maas oo
- vissiin
ain vaa kirjoitti:
nii typerä et ei toist saman laist täs maas oo
kippeesti ko taaskin yrität viiä keskustelun aiheesta pois ja puhhuu miust, no yritähän sie...
issu56 kirjoitti:
Isä kuoli oli valkovuokkojen aika eli laitomme niitä pöytäkukiksi ja Äidille vain kynttilöitä tammikuussa,,,
- Virtuaalikoneistaja
sulotar89 kirjoitti:
16 vuoden kokemuksella.osaat 16 vuoden kokemuksella sanoa, onko edelleenkin niin että vain kallat ja neilikat ovat ainoat soveliaat kukat SURUKIMPPUUN?
Mitkä kukat ovat sinun mielestäsi liian halpoja SURUKIMPPUUN? - issu56
inckelvincel kirjoitti:
no ne on si varmaa voikukkii tai horsmii seas vähäst heinä
aiheesta riippumatta meinasi nyt kahvit suihkuta näytölle...
- issu56
hauvanmamma kirjoitti:
Isä kuoli oli valkovuokkojen aika eli laitomme niitä pöytäkukiksi ja Äidille vain kynttilöitä tammikuussa,,,
se vähän riippuu niin monesta eri osatekijästä.
- issu56
sulotar89 kirjoitti:
16 vuoden kokemuksella.sekaisin on käsitykset joillain, mutta mitäpä outoa se olisi...
issu56 kirjoitti:
aiheesta riippumatta meinasi nyt kahvit suihkuta näytölle...
kyllä tuosta sun vastauksestasi johon kommentoin sai juuri tuon käsityksen.
Käsityksen rahalla mitattavasta hautavihosta. En olisi ikinä kuvitellut sua noin mahtipontiseksi ja vanhoilliseksi.
Mikäli kauppias jota käytämme hautavihkojen ja tai kukkavihkojen sidontaan, sanoisi jotakin jonkun kukan halpuudesta tahi rupeaisi sanelemaan minkälaisia kukkia siihen laitetaan..vaihtaisin kauppiasta kiireesti.
Krysanteemi
Kirjoittanut: issu56 / Eilen / klo 22:02
on aika halpaversio...sanoo hautavihkoja työkseen tehnyt läheiseni...!- näkkyy
issu56 kirjoitti:
sekaisin on käsitykset joillain, mutta mitäpä outoa se olisi...
olevan:
Krysanteemi
Mut ite asiahan oli se et hauta/suru/ihan millä nimellä tahansa, on siun mielestäis olemassa liian halopoja kukkassii, tuo virtuaalhan kyselee tuolta ammattilaiselta mjittee ne liian halavat kukat on.
Äläpä sie yritä änkyröijä ja kiäntee asioo sivuraiteille, jos ny myö maallikot ei kaikkii termei tunnetakkaan, niin ainakkin tiijettään mittee siihen vihkoon haluttaan ja sillon mikkään ei oo liian halpa, eikä kalliskaan, kaik ku ei mahtaile sill viholla. - itket,,
umalehtinen kirjoitti:
Käsityksen rahalla mitattavasta hautavihosta. En olisi ikinä kuvitellut sua noin mahtipontiseksi ja vanhoilliseksi.
Mikäli kauppias jota käytämme hautavihkojen ja tai kukkavihkojen sidontaan, sanoisi jotakin jonkun kukan halpuudesta tahi rupeaisi sanelemaan minkälaisia kukkia siihen laitetaan..vaihtaisin kauppiasta kiireesti.
Krysanteemi
on aika halpaversio...sanoo hautavihkoja työkseen tehnyt läheiseni...!vanhus,,onko siul miälestäis varaa arvostella ?kyl mie ainaskii tajusin mitä issu kirjuutti mut siult se män taas yli nii et humahus vaa kävi
- on selvää
itket,, kirjoitti:
vanhus,,onko siul miälestäis varaa arvostella ?kyl mie ainaskii tajusin mitä issu kirjuutti mut siult se män taas yli nii et humahus vaa kävi
pässin lihaa. Turhaa sä päätäsi auot.
- issu56
umalehtinen kirjoitti:
Krysanteemi
on aika halpaversio...sanoo hautavihkoja työkseen tehnyt läheiseni...!ja sinä se jaksat jatkaa tuota iänikuista muunnetun totuuden puhumista.
Linkitit kyllä fiksua esittäen kirjoitukseni, josta et kuitenkaan ymmärtänyt hevon puotakaan. Mikäli olisit sen ymmärtänyt, et olisi lähtenyt sitä muuttelemaan!!!
Ja mulle on kuule yks hailee, mitä sinä hautavihkoihin laitatat...aivan sama, vaikka ne olis nokkosia!!! - ja aina vaan
issu56 kirjoitti:
ja sinä se jaksat jatkaa tuota iänikuista muunnetun totuuden puhumista.
Linkitit kyllä fiksua esittäen kirjoitukseni, josta et kuitenkaan ymmärtänyt hevon puotakaan. Mikäli olisit sen ymmärtänyt, et olisi lähtenyt sitä muuttelemaan!!!
Ja mulle on kuule yks hailee, mitä sinä hautavihkoihin laitatat...aivan sama, vaikka ne olis nokkosia!!!ja edellee sä kirjotit et krysanteemi on halpaversio hautavihkoon, et sie ny siitä pääse luikertelemmaan.
Typerästi sanottu sulta, mut kertoo sen et ovat oikees ne jotka tiäl sannoo et sie tarvihet kaikes mahtailla, nyt sit jo hautavihos, tahi suruvihos niinko toi alterego sannoo. - issu56
ja aina vaan kirjoitti:
ja edellee sä kirjotit et krysanteemi on halpaversio hautavihkoon, et sie ny siitä pääse luikertelemmaan.
Typerästi sanottu sulta, mut kertoo sen et ovat oikees ne jotka tiäl sannoo et sie tarvihet kaikes mahtailla, nyt sit jo hautavihos, tahi suruvihos niinko toi alterego sannoo.ja niin aina...itse itseään tehostaen, mutta kun et vain ymmärrä mitä siinä kirjoituksessani OIKEASTI luki...!!!
issu56 kirjoitti:
ja sinä se jaksat jatkaa tuota iänikuista muunnetun totuuden puhumista.
Ja mulle on kuule yks hailee, mitä sinä hautavihkoihin laitatat...aivan sama, vaikka ne olis nokkosia!!!Jota en enää uudelleen viitsi esille nostaa. Ja jota on aika mahdotonta tulkita väärin varsinkin kun lukee edellä käydyn keskustelun. Mikäli olet sen läheisesi kanssa eriä mieltä, joka mittaa rahallisesti kukkienkin arvon hautavihkoon ja ilmoo jostakin halpisversioista......et omaa mielipidettäsi esille tuonut!!!!!!!
Hämmästykseni oli melkoinen, sillä kaikesta muusta huolimatta olen pitänyt sua suht avarakatseisena uutta mielellään kokeilevana ihmisenä, joka viis veisaa vanhoista aikansa elänneistä kaavoista..ja joka tekee just sen mitä haluaa.- issu56
umalehtinen kirjoitti:
Jota en enää uudelleen viitsi esille nostaa. Ja jota on aika mahdotonta tulkita väärin varsinkin kun lukee edellä käydyn keskustelun. Mikäli olet sen läheisesi kanssa eriä mieltä, joka mittaa rahallisesti kukkienkin arvon hautavihkoon ja ilmoo jostakin halpisversioista......et omaa mielipidettäsi esille tuonut!!!!!!!
Hämmästykseni oli melkoinen, sillä kaikesta muusta huolimatta olen pitänyt sua suht avarakatseisena uutta mielellään kokeilevana ihmisenä, joka viis veisaa vanhoista aikansa elänneistä kaavoista..ja joka tekee just sen mitä haluaa.ja just nimenomaan niinkuin itse haluan ja parhaaksi näen missäkin tilanteessa...edelleenkin.
Sinähän et omaa mielipidettäni kysynyt, vaan teit siitä kirjoittamastani sen mun mielipiteen ja aloit vähemmän fiksuna sen iänikuisen nokittelun, joka nyt taas(kin) kuitenkin meni täydelleen ohi.
Ja ihan rauhassa saat hämmästellä ihan niin paljon kuin sielu ikään sietää...minä siitä viis veisaan!!! issu56 kirjoitti:
ja just nimenomaan niinkuin itse haluan ja parhaaksi näen missäkin tilanteessa...edelleenkin.
Sinähän et omaa mielipidettäni kysynyt, vaan teit siitä kirjoittamastani sen mun mielipiteen ja aloit vähemmän fiksuna sen iänikuisen nokittelun, joka nyt taas(kin) kuitenkin meni täydelleen ohi.
Ja ihan rauhassa saat hämmästellä ihan niin paljon kuin sielu ikään sietää...minä siitä viis veisaan!!!En nokittele vaan kerron mielipiteeni ja ajatukseni. Harvoin sinun ketjuissasi kommentoin.
- issu56
umalehtinen kirjoitti:
En nokittele vaan kerron mielipiteeni ja ajatukseni. Harvoin sinun ketjuissasi kommentoin.
jota et usko itsekään...saati että joku muu sen uskoisi!!!
- oot....
issu56 kirjoitti:
jota et usko itsekään...saati että joku muu sen uskoisi!!!
karsee riitapukari ! ! ! ! !
- issu56
oot.... kirjoitti:
karsee riitapukari ! ! ! ! !
Eli ihan vanhan tutun kaavaan mukaan taas(kin) meni...todella huvittavaa!!!
Rekattuna kun loppuu sanat, niin sitte luikitaan puskiin kitisemään kuin vanha ruostunut sarana!!! issu56 kirjoitti:
Eli ihan vanhan tutun kaavaan mukaan taas(kin) meni...todella huvittavaa!!!
Rekattuna kun loppuu sanat, niin sitte luikitaan puskiin kitisemään kuin vanha ruostunut sarana!!!missä sinä minut näit puskissa??? Se on taas issu tuota sinun luuloasi.
Keskustelin asian kanssasi hautavihoista/kukkatervehdyksistä loppuun.
Joten sorruit taas näkemään olemattomia...hanki prillit.- issu56
umalehtinen kirjoitti:
missä sinä minut näit puskissa??? Se on taas issu tuota sinun luuloasi.
Keskustelin asian kanssasi hautavihoista/kukkatervehdyksistä loppuun.
Joten sorruit taas näkemään olemattomia...hanki prillit.Missäs olen maininnut umalehtisen???
On sulla isot luulot itsestäsi...voi pyhä sylvi, kun tämä maailma ei todellakaan pyöri jonkun piskuisen umalehtisen navan ympärillä vielä huomennakaan!!!
Niin ja umalehtinen...kukapa se olikaan, joka sortui ja mihinkä...etköh'n se taas kerran ollut ihan sinä itse...???!!! - on vaan yks
issu56 kirjoitti:
Missäs olen maininnut umalehtisen???
On sulla isot luulot itsestäsi...voi pyhä sylvi, kun tämä maailma ei todellakaan pyöri jonkun piskuisen umalehtisen navan ympärillä vielä huomennakaan!!!
Niin ja umalehtinen...kukapa se olikaan, joka sortui ja mihinkä...etköh'n se taas kerran ollut ihan sinä itse...???!!!rekattu kirjotellu sun kanssa ja se on Uma, jos et umaa tarkottanut niin sithän sä näät ihan olemattomia, vai kuvitteletko jonkun näkymättömäl musteella kirjotellee sulle?
- issu56
on vaan yks kirjoitti:
rekattu kirjotellu sun kanssa ja se on Uma, jos et umaa tarkottanut niin sithän sä näät ihan olemattomia, vai kuvitteletko jonkun näkymättömäl musteella kirjotellee sulle?
Onko sielläpäin maata yhtä kaunis ilta-aurinko kuin täällä meillä?
Ihan turhaa tuo puskista vinkuminen, kun sillä ei mennä missään asiassa milloinkaan mihinkään suuntaan. Tai no...takapakkia kyllä pääset, tai puo edellä puuhun kun oikein kovasti harjoittelet!!! - länkytä
issu56 kirjoitti:
Onko sielläpäin maata yhtä kaunis ilta-aurinko kuin täällä meillä?
Ihan turhaa tuo puskista vinkuminen, kun sillä ei mennä missään asiassa milloinkaan mihinkään suuntaan. Tai no...takapakkia kyllä pääset, tai puo edellä puuhun kun oikein kovasti harjoittelet!!!vaan kerro ketä sie tarkotit jos et umaa, häähän on ollut ainoo joa siun kans o rekattuna täs kirjotellu, sie syyvät tänne mitä sylki suuhun tuo ja sit ko sulle niist huomauttaa ruppeet riehumaan.
- issu56
länkytä kirjoitti:
vaan kerro ketä sie tarkotit jos et umaa, häähän on ollut ainoo joa siun kans o rekattuna täs kirjotellu, sie syyvät tänne mitä sylki suuhun tuo ja sit ko sulle niist huomauttaa ruppeet riehumaan.
murreyritys tuo(kin) nyt taas lossaa olla...???
Sorry, mutta väkistenkin pistää hymyilyttämään tuo heikko yritys...huomannet itsekin, missä meni pelkäksi yritykseksi taaaaaaas!!!
No jatka sinä ihan rauhassa, minä sanon terve vain ja onnea... - ,,lehtinen ,,
länkytä kirjoitti:
vaan kerro ketä sie tarkotit jos et umaa, häähän on ollut ainoo joa siun kans o rekattuna täs kirjotellu, sie syyvät tänne mitä sylki suuhun tuo ja sit ko sulle niist huomauttaa ruppeet riehumaan.
vähänkö sä olet lapsellinen
- jaa, nytkö
issu56 kirjoitti:
murreyritys tuo(kin) nyt taas lossaa olla...???
Sorry, mutta väkistenkin pistää hymyilyttämään tuo heikko yritys...huomannet itsekin, missä meni pelkäksi yritykseksi taaaaaaas!!!
No jatka sinä ihan rauhassa, minä sanon terve vain ja onnea...sie viännät ja kiännät miun murteessen keskustelluu, kuulehan, kelleen ei oo yllätys et siet käyt ensinnäin arvaillemmaan, sit sie nimittelet, sit kiännät ja viännät ja lopuks heipat, ku et ennee piäse sanomisistas luikertelleen.
- issu56
,,lehtinen ,, kirjoitti:
vähänkö sä olet lapsellinen
se onni ja autuus hälle :)))).
- issu56
jaa, nytkö kirjoitti:
sie viännät ja kiännät miun murteessen keskustelluu, kuulehan, kelleen ei oo yllätys et siet käyt ensinnäin arvaillemmaan, sit sie nimittelet, sit kiännät ja viännät ja lopuks heipat, ku et ennee piäse sanomisistas luikertelleen.
Eipäs ollakaan "nähty" kuin viimeeks...
- sie vuan
issu56 kirjoitti:
Eipäs ollakaan "nähty" kuin viimeeks...
viännät ja kiännät, heipat!
- sanottu
issu56 kirjoitti:
se onni ja autuus hälle :)))).
osuvast :D
- toi kyl
sanottu kirjoitti:
osuvast :D
tais osuu napa kybään
Kyllä kukat on kauniita...joutsenethan noist mieleen tuli...ihania...
- issu56
niin julmetun upeita. Nyt kun on enemmän tulppaaneita, niin kummasti noihin niiden kukkiinkin tulee kiinnitettyä enemmän huomiota... ;).
on kyllä se valkoinen tulppaani ja tosiaankin on kun joutsenen siivet ;-)
minä pidän tulppaneista ja tuolla luonnossa ne ovat kauniimpia kun maljakossa.
olen paljon maalannut tauluja ja tulppaani on suosikki. mutta valkoista en ole koskaan maalannut.- lianalotta
todella kaunista.
- issu56
kyllä minustakin nuo kerrotut tulppaanit ovat jotain todella upeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638