Iskä osti mulle kotarin

jeeee-92

Iskä osti mulle kalleimman mahollisen 125cc kotkan. :)

8

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrät sen

      Pidä pyörästä hyvää huolta koska vituttaa varmasti isukkiasi jos rälläät sen paskaks heti ekalla viikolla. Minä kun ostin kotarini niin ostin sen omalla rahalla jota sain kun kävin työssä, joten tiedän rahan arvon enkä rällää paskaks ja lesoile sillä.

    • ....

      Ei ostanut, vaan ajelet siskosi vanhalla Helkamalla. Kateus on ikävä kyllä tuhonnut aivosi.

      • jeeee-92

        En rällääkkään sitäpaitsi osaan ajaa tällä. Keulia enkä muutakaan temppuja kyllä osaa mutta ei haittaakkaan ajelen vaa ehkä pari kertaa päivässä. :) Lähinnä kouluun ja takas. Tai kauppaan ja takas.


      • mitää
        jeeee-92 kirjoitti:

        En rällääkkään sitäpaitsi osaan ajaa tällä. Keulia enkä muutakaan temppuja kyllä osaa mutta ei haittaakkaan ajelen vaa ehkä pari kertaa päivässä. :) Lähinnä kouluun ja takas. Tai kauppaan ja takas.

        miks sä vitun urpo ajat kotaril kouluu ja takas ja kauppaa ja takas? kannattaa ostaa semmone pyörä joka kuluttaa kympin sadal ja ajaa sit tollasii pikkumatkoi?


    • ja peitteleekö

      äiti sänkyyn ja lukeeko mummo iltasadun sinulle

    • WREXC

      Iskä osti mullekin joskus kauan sitten 125 jampin,sitä sitten huollettiin ja jumalauta! sillä ei sitten missään tiellä kaahattu.
      Iskä opetti myös kunnioittamaan toisia ja kateus EI ole kantava voima.

      Välillä vähän vitutti kun kaikki piti tehdä niin perkeleen tarkasti mutta ne neuvot taitaa nykyää kantaa hedelmää.

      Nyt sitten aikuisena on kiva ajaa KOOTEEÄMMÄLLÄ,on ollut nelari 525-450 ja 2t 250-300 porkkanoita ja täytyy sanoa että hienoja on,varaosapalvelu pelaa.
      Huollan KTM.ääni tarkasti koska isäni joskus opetti niin tekemään.

      Muitakin opetuksia isältäni sain,kunnioitan vanhempia ihmisiä,,en kadehdi,,en räi kadulle,,en kaahaa kadulla,,ym opetuksia joitten kanssa on vanhempana kiva elää.

    • isäs

      vihaa sua niin paljon?

      • syyn...

        koska äitis oli ruma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe