Missä voi opiskella lentoemännäksi? Kauanko se kestää? Tarviiko ensin käydä lukio? Jos tiedät hyvän osoitteen, jossa kerrotaan lentoemännän ammatista pikkasen enemmän, niin olisi mukava lukea.
Kiitos etukäteen vastauksista!
Missä opiskella?
8
2189
Vastaukset
- miisu
..että kantsis kysästä Finnairilta..mul on sellanen käsitys, että niillä on oma "lentoemokoulu" :)..kysäseppä sieltä!
- Stuertti
- Laura
Kiitän teitä. Nettisivuilla oli hyvää tietoa. :)
- Inga
Laura kirjoitti:
Kiitän teitä. Nettisivuilla oli hyvää tietoa. :)
Jos haluat lentoemännäksi ja olet siihen tällä hetkellä liian nuori voisi olla hyvä esimerkiksi viettää pari vuotta jossakin kaupan alan koulutuksessa (esimerkiksi merkonomi). Näin kieli- sekä asiakaspalvelutaitosi karttuisivat tällä aikaa. Finnairin sivuillahan näitä korostettiin paljon. :-)
- Tappi
Esim. Ryanairille ja Easyjetille pääsee helpommin kuin Finnairille. Ohjeet kotisivuilta.
- Ansku
En ole itse alalla, joten tarkkaa tietoa en osaa antaa. Lentoemännän koulutus itsessään ei kestä kovin kauan, mutta päästäksesi koulutukseen, sinulla täytyy olla jokin palveluammatti ennestään. Monet lentoemännät hankkivat ensin hoitoalan ammatin, ja varmaan jotkut ovat ennestään tarjoilijoita.
Ehkä Finnairin sivuilla olisi sinulle lisätietoja. - Anonyymi
vaikene ämmä
- Anonyymi
Ihan lähiaikoina ei lentoemännän kursseja varmaan järjestetä missään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142